مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست + عکس

بهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست + عکس

بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود با نشان دادن عکسی گفت: این آقا شوهر من نیستند.

بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در پست اینستاگرام خود اعلام کرد آقای غفوری مدیر برنامه های من است و در همین باره نوشت:

متاسفانه در بعضی از سایت ها ذکر شده است که ایشان همسر من هستند. در صورتی که ایشان مدیر برنامه بنده آقای غفوری هستند که همیشه و همه جا همراه من هستند. و از همسر بنده هیج عکسی در فضای مجازی وجود ندارد.

چون ایشان علاقه ای به این داستان ها ندارند. خیلی زشته که هرکسی هر چی دوس دارد می گوید و پخش می کند. البته دیگه عادت کردیم. اگه یک روز رفتار فرهنگی ببینیم تعجب می کنیم. نماز روزه ها قبول.

همسر بهنوش بختیاری همسر بازیگران شوهر بهنوش بختیاری بیوگرافی محمدرضا آرین اینستاگرام بهنوش بختیاری اینستاگرام بازیگران
بهنوش بختیاری (متولد ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی در فلیم‌هایی چون شب‌های برره (در نقش لیلون) و اخراجی‌ها ۳ بازی کرده است. او دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.مادر بهنوش بختیاری اهل شهر قم میباشد. همسر بهنوش بختیاری ، محمدرضا آرین است.
همسر بهنوش بختیاری همسر بازیگران شوهر بهنوش بختیاری بیوگرافی محمدرضا آرین اینستاگرام بهنوش بختیاری اینستاگرام بازیگران

فیلم جدید بهنوش بختیاری به کارگردانی همسرش محمدرضا آرین با نام زندگی در شهر بزرگ برای نمایش خانگی می باشد. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد.

همسر بهنوش بختیاری همسر بازیگران شوهر بهنوش بختیاری بیوگرافی محمدرضا آرین اینستاگرام بهنوش بختیاری اینستاگرام بازیگران
کارگردانی «زندگی در شهر بزرگ» برعهده محمدرضا آرین بوده یعنی همسر بهنوش بختیاری که خود فیملنامه کار را هم نوشته است. آرین خود در فیلم هم نقشی ایفا کرده است.«زندگی به روایت علی صادقی» اصلی ترین توصیفی است که از داستان «زندگی در شهر بزرگ» ارائه شده است.

اینستاگرام بازیگران اینستاگرام بهنوش بختیاری بیوگرافی محمدرضا آرین شوهر بهنوش بختیاری همسر بازیگران همسر بهنوش بختیاری



لینک منبع :بهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست + عکس

Images for بهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست + عکس بهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست / عکس - اولی ها https://avaliha.ir/بهنوش-بختیاری-این-مرد-شوهر-من-نیست-عکس/‎Cachedبهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست بهنوش بختیاری با انتشار این عکس گفت که مرد درون عکس شوهر او نیست. آنا | بهنوش بختیاری: این مرد شوهر من نیست +عکس www.ana.ir/news/38701‎Cached Similar30 ژوئن 2015 ... بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود با نشان دادن عکسی گفت: این آقا شوهر من نیستند . بهنوش بختیاری: این مرد شوهر من نیست! +عکس – موبنا www.mobna.com/.../بهنوش-بختیاری-این-مرد-شوهر-من-نیست-عکس.html‎Cachedبهنوش بختیاری: این مرد شوهر من نیست! +عکس. ۱۳:۴۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱02149. بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود با نشان دادن عکسی گفت: این آقا شوهر من نیستند. بهنوش بختیاری:این مرد شوهر من نیست + عکس - شهدای ایران shohadayeiran.com/.../بهنوش-بختیاریاین-مرد-شوهر-من-نیست-عکس‎Cached1 جولای 2015 ... بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در پست اینستاگرام خود اعلام کرد آقای غفوری مدیر برنامه های من است و در همین باره نوشت: متاسفانه در ... این مرد شوهر بهنوش بختیاری نیست +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../این-مرد-شوهر-بهنوش-بختیاری-نیست-عکس‎Cached Similar30 ژوئن 2015 ... بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود با نشان دادن عکسی گفت: این آقا شوهر من نیستند . بهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست + عکس | ساتین saten.ir/73511/بهنوش-بختیاری-این-مرد-شوهر-من-نیست-عکس/‎Cached15 جولای 2015 ... بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود با نشان دادن عکسی گفت: این آقا شوهر من نیستند . بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در پست ... بهنوش بختیاری : این مرد شوهر من نیست + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/73511/بهنوش-بختیاری-این-مرد-شوهر-من-نیست-عکس/4/ بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود با نشان دادن عکسی گفت: این آقا شوهر من نیستند . بهنوش بختیاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در پست اینستاگرام خود اعلام کرد ... این مرد همسر “بهنوش بختیاری” نیست + عکس - نمناک namnak.com/همسر-بهنوش-بختیاری.p17068‎Cached... اسکارت پستال · نمناک سرگرمیگوناگون این مرد همسر “بهنوش بختیاری” نیست + عکس ... متاسفانه در بعضی از سایتا ذکر شده که ایشون همسر من هستن..در صورتی که ... این آقا همسر بهنوش بختیاری نیست + عکس www.amazing.ir/1394/04/10/spouse-behnoosh-bakhtiari/‎Cached Similarبهنوش بختیاری و همسرش , اینستاگرام بهنوش بختیاری , این مرد همسر بهنوش بختیاری نیست ... متاسفانه در بعضی از سایتا ذکر شده که ایشون همسر من هستن.