مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس

لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس

حاشیه های اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی می توان به پوشش نامناسب و لباس زننده یکی از خانم های منتخب جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی اشاره کرد که با توجه به تاثیر گزاری قشر هنرمند و فرهنگی بر روی احاد جامعه از این قشر فرهیخته انتظار می رود تا در اماکن عمومی و جشنوارها با ظاهر و پوشش مطلوب تری حاضر شوند.

لباس هنرمندان لباس بازیگران حجاب هنرمندان حجاب بازیگران

اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی شامگاه شنبه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تقدیر از علی منتظری اولین بنیانگذار جشنواره نمایش عروسکی در تالار وحدت برگزار شد.

لباس هنرمندان لباس بازیگران حجاب هنرمندان حجاب بازیگران

از میان سی نمایش شرکت کننده گروه های داخلی ، برگزیدگان بخش داخلی تئاتر فستیوال به شرح زیر است :

بهترین نمایشنامه : نمایشنامه “مریم” به نویسندگی سلما سلامتی

 بهترین نمایش : نمایش “تیستو سبزانگشتی”

 بهترین کارگردانی : روشنک کریمی برای نمایش “بگذار پرنده ها بخوانند”

بهترین عروسک سازی : گروه ساخت عروسک نمایش “آهای تو دیگه کی هستی”

 بهترین عروسک گردانی : گروه عروسک گردانی نمایش “آقادار”

بهترن بازیگر مرد : فرزین محدث برای بازی در نمایش “بگذار پرنده ها بخوانند”

بهترین بازیگر زن : پریناز لطف اللهی برای بازی در نمایش “ملاقات با بانوی سالخورده”

بهترین طراحی صحنه : مصطفی مرادیان و شهرزاد شاهمرادی برای نمایش “آقادار”

لباس هنرمندان لباس بازیگران حجاب هنرمندان حجاب بازیگران

در بخش بین الملل ، منتقدین تئاتر فستیوال معتقد بودند که به جز نمایش “آنتیگونه” از هلند که بهترین نمایش جشنواره بین المللی نمایش عروسکی در بخش بین الملل محسوب می شود و نمایش “دست های رقصان” از کشور  اسپانیا که در رتبه ی دوم پس از نمایش آنتیگونه قرار می گیرد باقی  آثار دارای سطح کیفی مطلوب نمی باشند و از درجه ی رتبه بندی خارج اند.

لباس هنرمندان لباس بازیگران حجاب هنرمندان حجاب بازیگران

لباس هنرمندان لباس بازیگران حجاب هنرمندان حجاب بازیگران

لباس هنرمندان لباس بازیگران حجاب هنرمندان حجاب بازیگران

حجاب بازیگران حجاب هنرمندان لباس بازیگران لباس هنرمندان



لینک منبع :لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس

Images for لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + ... www.poonak.org/لباس-جنجالی-و-زننده-یک-زن-در-جشنواره-بین.html‎Cached Similarلباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس حاشیه های اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی می توان به پوشش نامناسب ... لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + ... saten.ir/74727/لباس-جنجالی-و-زننده-یک-زن-در-جشنواره-بین/‎Cached Similarلباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس. در جالب و خواندنی ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ۸ دیدگاه 3,851 بازدید. حاشیه های اختتامیه پانزدهمین جشنواره ... لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی + ... www.akairan.com/biography/.../news20151169324948396.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی + عکس ارائه شده است ، همچنین برای ... لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + ... yjcnews.ir/search/?...لباس+جنجالی...زننده+یک+زن...جشنواره+بین‌+المللی+تئاتر+عروسکی...عکس‎Cachedلباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس ... بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که در چند دوره اخیر و به صورت ... لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی ... www.akairan.ir/4-لباس_جنجالی_و_زننده_یک_زن_در_جشنواره_بین_المللی_تئاتر_عروسکی_%2B_عکس_-_اخبار_ستاره_ها_،_اخبار_چهره_ها‎Cached13 ژوئن 2017 ... کلمه لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره... - اشعار و متون زیبا | Facebook https://www.facebook.com/motune.ziba/posts/910261435705176‎Cachedلباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس ای ول با چهل سال سن خیلی خوشتیپ میگرده وزیر ارشادم هست حسابی جا خورده از دیدن این... عکس تئاتر خارجی - گالری عکس - aaaaaks.ir khabaryab.in/articles/186599-1-عکس-تئاتر-خارجی-گالری-عکس-aaaaaks-ir لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس حاشیه های اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی می توان به پوشش نامناسب ... عکس تئاتر خارجی - گالری عکس aaaaaaks.ir/عکس-تئاتر-خارجی/‎Cached13 دسامبر 2015 ... لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس حاشیه های اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی می توان ... عریانی و شادمانی خانم بازیگر تا کی ادامه دارد؟ – news news.adbx.ir/d/2017/05/.../عریانی-و-شادمانی-خانم-بازیگر-تا-کی-ادام/‎Cachedاین انسان ظاهر بین است که صورت آرایش کرده و لبخند تصنعی آن خانم بازیگر را می بیند و ... لباس جنجالی و زننده یک زن در جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی + عکس ...