مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش

انتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش

زن جوان که از طلاق عاطفی رنج می‌برد برای انتقام از همسرش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر کرد.
سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان البرز به شوک گفت: سی‌ام فروردین ماه سال‌جاری مرد جوانی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت عکس خصوصی وی و همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.پلیس به دنبال شناسایی عامل انتشار عکس‌های خانوادگی بود که مشخص شد همسر این مرد جوان به نام «ندا» خودش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر کرده است.
بدین‌ترتیب مرد جوان از همسرش شکایت کرد و او در بازجویی کارآگاهان پلیس فتا، انگیزه خود را انتقام عنوان کرد.این زوج جوان مدت‌ها بود که در گرداب طلاق عاطفی به سر می‌بردند و متأسفانه زن جوان که از این مسأله خسته شده بود، برای انتقامگیری از شوهرش عکس‌های خصوصی‌شان را منتشر می‌کند.
چند سال داری؟
۲۷ سال.
چند وقت است ازدواج کردی؟
سه سال.
بچه هم دارید؟
نه بچه‌ای نداریم.
علت اصلی انتشار عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌ات چه بود؟
برای انتقام از شوهرم.
چرا تمایل داشتی از شوهرت انتقام بگیری؟
چون او هیچ علاقه‌ای به من نداشت و از طرفی مرا هم طلاق نمی‌داد. من در خانه پدرم بودم و چند ماه در تنهایی زندگی می‌کردم که چنین کاری کردم.
با انتشار عکس‌های خودت، آیا فکر نکردی حیثیت خودت هم زیر سؤال می‌رود؟
آنقدر میلم برای انتقام شدید بود که اصلاً به این چیزها فکر نمی‌کردم.
الان که در بازداشت هستی چه احساسی داری؟
پشیمان هستم، چون به خودم ضربه زدم.
اخبار کرج حوادث کرج طلاق عاطفی عکس های خصوصی عکس های لو رفته



لینک منبع :انتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش

انتقام عجیب زن کرجی با انتشار عکس های عریان خودش!!+عکس persianv.com/.../انتقام-عجیب-زن-کرجی-با-انتشار-عکس-های-عر.html‎Cachedانتقام عجیب زن کرجی با انتشار عکس های عریان از خودش زن جوان اهل کرج عکس های خصوصی اش را که با شوهرش گرفته بود به اشتراک گذاشت. این زن که در فکر انتقام از ... انتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ... www.akairan.com/biography/.../news20151177355244407.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... زن جوان که از طلاق عاطفی رنج می برد برای انتقام از همسرش عکس های خصوصی شان را منتشر کرد. سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان ... انتقام عجیب زن کرجی از شوهر با انتشار عکس های عریانش!!+عکس ... tnews.ir/پرشین-وی/c87475279328.html‎Cachedانتقام عجیب زن کرجی با انتشار عکس های عریان از خودش. زن جوان اهل کرج عکس های خصوصی اش را که با شوهرش گرفته بود به اشتراک گذاشت. این زن که در فکر انتقام از ... انتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=انتقام+عجیب+زن+جوان+کرجی+از+شوهرش‎Cached15 جولای 2017 ... انتقام سخت این زن از شوهرش با برهنه شدن (عکس) به گزارش سایت سرگزمی ایران ناز شک داشتن به همسر و انتقام از معشوقه شوهر به روشی عجیب برای ... انتقام عجیب زن کرجی با انتشار عکس های عریان خودش!!/ عکس | ستاره‌ها vista.ir/cdn/31864019‎Cached4 دسامبر 2016 ... به گزارش ستاره ها؛ این زن که در فکر انتقام از شوهرش بود دست به این عمل زشت زد. زن جوان که از طلاق عاطفی رنج می‌برد برای انتقام از همسرش عکس‌های ... انتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش www.akairan.ir/.../انتقام%20عجیب%20زن%20جوان%20کرجی%20از%20شوهرش/‎Cachedانتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش. طلاق عجیب یک زن؛ زنی که از زیبایی شوهرش خوشش آمده بود! زنی جوان، به دلیل این که موهای شوهرش دچار ریزش شده است به دادگاه ... انتقام عجیب زن کرجی با انتشار عکس های عریان از خودش | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29015865 3 دسامبر 2016 ... اقدام زشت زن کرجی برای انتقام از شوهرش+ عکس انتشار اطلاعیه سازمان ... برای این که بتوانم با زن جوان ازدواج کنم باید شوهر او را از سر راه برمی داشتم ... انتقام عجیب زن کرجی از شوهرش - ایران استایل www.iranstyle.ir/tag/انتقام-عجیب-زن-کرجی-از-شوهرش/‎Cached24 مه 2015 ... زن جوان اهل کرج عکس های خصوصی اش را که با شوهرش گرفته بود به اشتراک گذاشت. این زن که در فکر انتقام از شوهرش بود دست به این عمل زشت زد. انتقام عجیب زن جوان کرجی از شوهرش - خبر ایرونی iruni.ir/search/?q=انتقام+عجیب+زن+جوان+کرجی+از+شوهرش‎Cachedیک زن جوان اهل کرج عکس های خصوصی اش را که با شوهرش گرفته بود به اشتراک گذاشت. این زن که در فکر انتقام از شوهرش بود دست به این عمل زشت زد. زن جوان ازطلاق ... انتقام گیری از زنان جوان با انتشار تصاویر خانوادگی - onvansho onvansho.ir/.../انتقام-گیری-از-زنان-جوان-با-انتشار-تصاویر-خانوادگی.html انتقام عجیب جوان کرجی از شوهرش ساتین. برای انتقام از همسرش عامل انتشار عکس‌های خانوادگی بود که جوان از همسرش . کار عجیب جوان پس از مچ گیری از خیانت همسرش ...