مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + عکس

دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + عکس

پسر ۹ ساله چینی به دلیل اینکه داستان پینوکیو را نمی‌دانست توسط مادرخوانده خود با شلاق تنبیه شد. انتشار تصاویر مربوط به این اتفاق در اینترنت، موج خشم مدافعان حقوق کودکان در چین را به همراه داشت.

زندگی در چین زن چینی دختر چینی تنبیه کودکان

 این پسر با طناب مخصوص «طناب‌بازی» تنبیه شده و آثار میله‌ آهنی و لوله آب نیز بر روی بدن کودک دیده می‌شود. پس از اینکه معلمان مدرسه آن پسر در استان نانجینگ از این قضیه مطلع شدند، پلیس را در جریان گذاشتند. مادرخوانده کودک «لی» نام دارد و به اتهام سو استفاده از کودک در بازداشت به سر می‌برد.

زندگی در چین زن چینی دختر چینی تنبیه کودکان

مادرخوانده ۵۰ ساله این کودک سه سال پیش سرپرستی او را قبول کرد. یکی از اقوام نزدیک او در این اندیشه بود که پسرش را از زندگی روستاییِ محروم به شهر بفرستد تا او بتواند پیشرفت کند. به همین دلیل سرپرستی پسرش را به این زن سپرد.

بنا به گزارش‌های رسیده، با یک میله آهنی به گوش او ضربه وارد شده است. همچنین آثار کبودی با لوله آب بر روی دست و پای کودک نیز دیده می‌شود.

زندگی در چین زن چینی دختر چینی تنبیه کودکان

معلمان مدرسه شش ماه پیش نیز چنین موردی را با شدت کمتر مشاهده کردند، اما چون فکر نمی‌کردند دوباره اتفاق بیفتد آن را گزارش ندادند. اما این بار معلمان مدرسه از کودک بیشتر پرس‌وجو کردند. کودک نیز به آن‌ها گفتند زمانی که مادرخوانده‌ام از من راجع به داستان پینوکیو سوال کرد و من جواب آن‌ها را نمی‌دانستم، او شروع به ضرب و شتم من کرد. از مدرسه با آن زن تماس گرفته شد و او نیز قبول کرده که کمی «سخت‌گیری» کرده است. مدرسه نیز بلافاصله با پلیس نانجینگ تماس گرفت.

زندگی در چین زن چینی دختر چینی تنبیه کودکان

 کودک اکنون نزد پدر و مادر اصلی خود برگشته است.

تنبیه کودکان دختر چینی زن چینی زندگی در چین



لینک منبع :دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + عکس

Images for دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + عکس دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + عکس saten.ir/63841/دلیل-عجیب-نامادری-برای-تنبیه-وحشیانه-ک/‎Cached Similar12 آوریل 2015 ... پسر ۹ ساله چینی به دلیل اینکه داستان پینوکیو را نمی‌دانست توسط مادرخوانده خود با شلاق تنبیه شد. انتشار تصاویر مربوط به این اتفاق در ... دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! عکس ... www.akairan.ir/.../دلیل%20عجیب%20نامادری%20برای%20تنبیه%20وحشیانه%20کو...‎Cachedدلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها. حمله وحشیانه ستاره تلویزیون به مشتری در رستوران. حمله وحشیانه ... دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + ... www.akairan.com/biography/.../news20151168301528056.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... آکاایران: دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + عکس. این پسر با طناب مخصوص «طناب بازی» تنبیه شده و آثار میله آهنی ... وحشتناک ترین تنبیه دانش آموزان در دنیا + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/.../وحشتناک-ترین-تنبیه-دانش-آموزان-در-دنیا/‎Cached26 مه 2017 ... در این تصویر یک معلم برای تنبیه دانش آموزان خود با موتور از روی دست آنها رد می ... دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! شلاق زدن کودک توسط مادر - آپارات ► 1:15www.aparat.com/v/2hFsE/شلاق_زدن_کودک_توسط_مادر Jul 7, 2014 - 1 min اپاراتیسم واقعا ناراحت کننده اس این جور صحنه ها شلاق زدن کودک توسط مادر کتک زدن ... شنبه و یکشنبه میتونی یک فیلم رایگان با فیلیمو ببینی! ... از ... شیوع یک پدیده جدید در ازدواج دختران +عکس - نیوز پارسی newsparsi.com/شیوع-یک-پدیده-جدید-در-ازدواج-دختران-عکس-1527996.html اجاره شوهر و داشتن شوهران اجاره ای برای دختران چینی به دلیل شرایط خاص کاری و. ... شوهرش + فیلم · دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! تنبیه وحشیانه کودک به خاطر شب‌ادراری +عکس | رکنا www.rokna.ir/.../252780-تنبیه-وحشیانه-کودک-به-خاطر-شب-ادراری-عکس‎Cached19 مارس 2017 ... رکنا: نامادری سنگدل پسر 4 ساله‌اش را که در خواب جایش را خیس کرده بود ... کودک شب‌ادراری دارد، برخی در بزرگسالی نیز با این مشکل مواجه هستند به ... تنبیه ظالمانه کودک 9 ساله به خاطر ندانستن ماجرای داستان پینوکیو! + ... www.niksalehi.com/.../تنبیه-ظالمانه-کودک-9-ساله-به-خاطر-ندانس.html‎Cached11 آوریل 2015 ... پسر 9 ساله چینی به دلیل اینکه داستان پینوکیو را نمی‌دانست توسط مادرخوانده خود با شلاق تنبیه شد. انتشار تصاویر مربوط به این ... خودکشی عجیب و هم زمان مرد و زن جوان در بزرگراه رسالت · ناپدری بدجنس کودک 5 ماهه را به سرنوشت بنیتا دچار کرد +عکس ... توسط یک مادر · کودک بیگناه توسط نامادری جام مرگ را نوشید ... پدر و مادر سیروان و زانیار خسروی + ارنیکا صادقی همسر زانیار | ساتین ... farspage.com/w/28/w3v6e‎Cached4 آوریل 2017 ... و در دانشگاه با زانیار خسروی آشنا و ازدواج کردند. پدر و مادر ... عکس جدید رضا صادقی با همسر آلمانی و دخترش تیارا +ماجرای ازدواج | ساتین. ماجرای همسر اول رضا ... دلیل عجیب نامادری برای تنبیه وحشیانه کودک ۹ ساله اش با شلاق! + عکس | ...