مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا در کرمان

عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا در کرمان

به دلیل ناتوانی مرد ناشنوا در پرداخت مهریه همسرش، دادگاه تصمیم می‌گیرد او را روانه زندان کند اما نگهداری افراد معلول بویژه ناشنوایان و نابینایان در زندان مشکلات خاص خود را دارد و به همین دلیل پرونده در دستور کار ستاد دیه قرار می‌گیرد.
 تیلور کالریج، شاعر و فیلسوف انگلیسی می‌گوید: سعادتمندانه‌ترین ازدواجی که در خیال من می‌گنجد ازدواج مردی است ناشنوا با زنی نابینا؛ اما این نوع ازدواج در کرمان نه تنها به سعادتمندی ختم نشد بلکه زوجین تنها پس از یکسال از هم طلاق گرفتند.
طلاق جالب ستاد دیه ازدواج معلولان ازدواج جالب

چند سال پیش در استان کرمان، مردی ناشنوا با زنی نابینا ازدواج می‌کند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال به طول می‌انجامد و با هم به مشکل بر می‌خورند.

به اعتقاد کارشناسان، ۷۰ درصد حواس آدمی را بینایی، ۲۰ درصد شنوایی و ۱۰ درصد نیز حواسی مانند لامسه، چشایی و بویایی تشکیل می‌دهد. این مرد و زن که در مجموع از ۹۰ درصد حواس یک انسان محروم بودند، در برقراری ارتباط با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند و همین مساله موجب می‌شود زوجه که مهریه‌اش ۵۰ سکه تمام بهار آزادی بود، تقاضای طلاق کند.

به دلیل ناتوانی مرد ناشنوا در پرداخت مهریه همسرش، دادگاه تصمیم می‌گیرد او را روانه زندان کند اما نگهداری افراد معلول بویژه ناشنوایان و نابینایان در زندان مشکلات خاص خود را دارد و به همین دلیل پرونده در دستور کار ستاد دیه قرار می‌گیرد.

در نهایت با تلاش مددکاران ستاد دیه و گذشت زوجه از دریافت بخشی از مهریه و دریافت ۲۰ میلیون تومان، زندگی مشترک مرد ناشنوا و زن نابینا پایان یافت.

ستاد دیه برای کمک به زندانیان نیازمند و محکومان جرائم مالی غیرعمد، پرونده‌های مختلفی را در دستور کار قرار دارد و خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای کمک به زندانیان نیازمند و محکومان جرائم مالی غیرعمد، کمک‌های نقدی خود را به حساب ۷۴/۷۴ بانک ملت به نام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند پرداخت کنند.

ازدواج جالب ازدواج معلولان ستاد دیه طلاق جالب



لینک منبع :عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا در کرمان

Images for عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا در کرمان عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../عاقبت-ازدواج-مرد-ناشنوا-با-زن-نابینا‎Cachedبه گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، چند سال پیش در استان کرمان، مردی ناشنوا با زنی نابینا ازدواج می‌کند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال به طول ... عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../عاقبت-ازدواج-مرد-ناشنوا-با-زن-نابینا‎Cached Similar28 مارس 2015 ... به گزارش تسنیم، چند سال پیش در استان کرمان، مردی ناشنوا با زنی نابینا ازدواج می‌کند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال به طول می‌انجامد و با هم به ... عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا | پایگاه خبری - تحلیلی زن امروز zananesharghi.ir/item/13952/عاقبت-ازدواج-مرد-ناشنوا-با-زن-نابینا به گزارش تسنیم، چند سال پیش در استان کرمان، مردی ناشنوا با زنی نابینا ازدواج می‌کند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال به طول می‌انجامد و با هم به مشکل بر می‌خورند ... عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا - قم فردا www.qomefarda.ir/news/138317 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، چند سال پیش در استان کرمان، مردی ناشنوا با زنی نابینا ازدواج می‌کند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال به طول می‌انجامد و با ... دولت بهار:عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا www.dolatebahar.com/telex-39384.html‎Cached28 مارس 2015 ... تلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا ... کند اما نگهداری افراد معلول بویژه ناشنوایان و نابینایان در زندان مشکلات ... من می‌گنجد ازدواج مردی است ناشنوا با زنی نابینا؛ اما این نوع ازدواج در کرمان نه ... عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا - ساعت24 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/1991415 28 مارس 2015 ... عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا ... سعادتمندانه ترین ازدواجی که در خیال من می گنجد ازدواج مردی است ناشنوا با زنی نابینا؛ اما این نوع ازدواج در کرمان ... فرهیختگان - عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا archive.fdn.ir/content/view/113344/76/ 28 مارس 2015 ... چند سال پیش در استان کرمان، مردی ناشنوا با زنی نابینا ازدواج می‌کند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال به طول می‌انجامد و با هم به مشکل بر می‌خورند. عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا bahsag.ir/?t=82...عاقبت+ازدواج+مرد+ناشنوا+با+زن+نابینا‎Cachedبه نقل تسنیم، چند سال پیش در هستان کرمان، مردی ناشنوا با زنی نابینا ازدواج ... به دلیل ناتوانی مرد ناشنوا در پرداخت مهریه همسرش، دادگاه تصمیم می‌گیرد او را روانه زندان ... عاقبت ازدواج مرد ناشنوا با زن نابینا در کرمان - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akabanoo.com/article/akabiografiaka/.../news20151171362181236.html آکابانو به دلیل ناتوانی مرد ناشنوا در پرداخت مهریه همسرش، دادگاه تصمیم می گیرد او را روانه زندان کند اما نگهداری افراد معلول بویژه ناشنوایان و نابینایان در زندان مشکلات ...