مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت

آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت

آنجلینا جولی، ستاره پرآوازه هالیوود، بار دیگر مورد جراحی قرار گرفت. او به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی به سرطان، تخمدان‌ها و لوله‌های رحم خود را با جراحی برداشت.

همسر آنجلینا جولی شوهر آنجلینا جولی سرطان آنجلینا جولی بیوگرافی آنجلینا جولی بیماری آنجلینا جولی

این هنرپیشه آمریکایی حدود دو سال پیش نیز سینه های خود را با جراحی برداشته بود، تا از ابتلای احتمالی به سرطان پیشگیری کند. مادر، مادربزرگ و خاله‌ی آنجلینا جولی نیز جان خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داده بودند. این تجربه‌های تلخ سبب شده نگرانی وی از احتمال ابتلا به سرطان دوچندان شود.

آنجلیا جولی در مطلبی که به نام وی در نشریه نیویورک تایمز منتشر شد، به جزییات جراحی اخیر خود پرداخت که هفته گذشته انجام گرفته بود.

همسر آنجلینا جولی شوهر آنجلینا جولی سرطان آنجلینا جولی بیوگرافی آنجلینا جولی بیماری آنجلینا جولی

او حدود دو هفته پیش در جریان یک آزمایش خون با نشانه‌هایی روبرو شد که می‌توانست دال بر مراحل اولیه سرطان باشد. اگر چه آزمایش‌های بعدی حاکی از آن بود که این هنرپیشه ۳۹ ساله به سرطان مبتلا نیست، اما او پس از رایزنی با پزشکان معالج و توصیه‌ی آنان تصمیم به برداشتن تخمدان‌ها و لوله‌های رحم گرفت.

بیماری آنجلینا جولی بیوگرافی آنجلینا جولی سرطان آنجلینا جولی شوهر آنجلینا جولی همسر آنجلینا جولی



لینک منبع :آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت

Images for آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت | ساتین saten.ir/61902/آنجلینا-جولی-به-خاطر-سرطان-،-دوباره-زیر/‎Cached25 مارس 2015 ... آنجلینا جولی، ستاره پرآوازه هالیوود، بار دیگر مورد جراحی قرار گرفت. او به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی به سرطان، تخمدان‌ها و لوله‌های رحم خود را ... آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت - اخبار ستاره ... www.akairan.com/biography/.../news20151167514076136.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر ... آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت yjcnews.ir/search/?...آنجلینا+جولی+به+خاطر+سرطان...دوباره+زیر+تیغ+جراحی+رفت‎Cached17 جولای 2017 ... آنجلینا جولی پا به میانسالی گذاشته اما همچنان با داشتن ۶ فرزند که ۳ تن آنها زاده خودش هستند، زیبا و جذاب است. رازهای زیبایی آنجلینا جولی Anjelina ... چرا آنجلینا جولی زیر تیغ جراحی رفت؟ - بروزترین ها www.berooztarinha.com/.../چرا-آنجلینا-جولی-زیر-تیغ-جراحی-رفت؟.html چرا آنجلینا جولی زیر تیغ جراحی رفت؟ این روزها اگر ... اما چرا وی به چنین جراحی وسیعی تن داده است؟ ... جهش این ژن ها خطر ابتلا به سرطان سینه و تخمدان را افزایش می دهد. آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت - اکاایران www.akairan.ir/آنجلینا_جولی_به_خاطر_سرطان_،_دوباره_زیر_تیغ_جراحی_رفت‎Cached19 ژوئن 2017 ... آنجلینا جولی به خاطر سرطان ، دوباره زیر تیغ جراحی رفت. آنجلینا جولی بازهم زیر تیغ جراحی می رود +عکس www.parsi1.com/24428_angelina-jolie-surgery.html 31 مارس 2014 ... ... ابتلای او به سرطان سینه و تخمدان به شدت بالاست، زیر تیغ جراحی پس. ... سینه و تخمدان به شدت بالاست، زیر تیغ جراحی پستان برداری دوگانه رفت و هر دوی ... آنجلینا جولی در این مصاحبه گفت که عمل جراحی او در سال 2013 باعث شد که او به ... داره و متاسفم واسه خودمون یه زن عمو داشتم که به خاطر شوهر وبچه هاش ودختر. آنجلینا جولی برای پیشگیری از سرطان تخمدان زیر تیغ جراحی رفت www.coca.ir/angelina-jolie-ovarian-cancer-surgery/‎Cachedآنجلینا جولی بازیگر هالیوودی برنده ی جایزه ی اسکار برای پیشگیری از ابتلا به سرطان رحم و تخمدان زیر تیغ جراحی رفت، عمل جراحی جدید آنجلینا جولی. آنجلینا جولی از ترس سرطان زیر تیغ جراحی رفت zeytooni.com/.../آنجلینا-جولی-از-ترس-سرطان-زیر-تیغ-جراحی/‎Cachedآنجلینا جولی از ترس سرطان زیر تیغ جراحی رفت آجلینا جولی, آنجلینا جولی, اسلایدر , ... آنجلینا جولی، بازیگر هالیوود برای پیشگیری از ابتلای احتمالی به سرطان، ... درگیری برد پیت با پسرشان دلیل جدایی از آنجلینا شد zeytooni.com/.../brad-pitt-with-their-son-conflict-was-due-to-the-separation-of-angelina/‎Cachedدایی براد پیت از آنجلینا جولی همچنان در پرده ای از ابهام قرار دارد که به تازگی شایعات ... را کش نداده است، به همین خاطر مطمئن است که این تحقیقات قضایی هرگز آغاز نخواهند شد. ... عکس آنجلینا جولی در نوجوانی · آنجلینا جولی از ترس سرطان زیر تیغ جراحی رفت ... کریستوفر نولان این روزها با «دانکرک» توانسته دوباره همه توجه ها را و این.