مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس

زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس

یک زن چینی برای درست کردن یک استکان چای برای خودش دارو ندار همسرش را به آتش کشید تا وی تبدیل به یک بدهکار کامل شود.

زن چینی دختر چینی حوادث واقعی اخبار حوادث

گاهی مردم به بانک ها اعتماد زیادی ندارند و ترجیح می دهند که پولهایشان را در بالش، تشک و جاهای عجیب و غریب نگه دارند تا اینکه آنها را به بانک بسپارند. حالا یک خانم چینی مبلغ ۲۰ هزار پوند معادل ۱۰۶ میلیون تومان پول نقد را که مربوط به حقوق کارکنان شوهرش بود در قسمتی از اجاق گاز خانه پنهان کرد.صبح روز بعد خانم هائوبین که برای درست کردن یک قوری چای به آشپزخانه رفت. شعله گاز را روشن کرد. همین روشن کردن شعله باعث پرتاب جرقه ای به سمت پول ها شد و بعد خانوم هائوبین تمام این مبلغ را به آتش کشید. با اینکه بعد از متوجه شدن این موضوع بلافاصله روی آنها آب ریخت اما برای این کار کمی دیر شده بود و این موضوع نتوانست شوهرش را از بدبختی نجات دهد.

زن چینی دختر چینی حوادث واقعی اخبار حوادث

خانوم هائوبین ۳۵ ساله که از یک پوشش نمدی برای پوشانده پول ها استفاده کرده بود، اجاق گاز را محل امنی برای نگهداری پول های همسرش دید و اما این اصلا فکر خوبی نبود.این زن خرابکار بلافاصله بعد از این اتفاق به بانک مراجعه کرد اما آنها به وی گفتند که کمتر از نصف این پولها باقی مانده و هیچ کدام از پولهای سوخته شده قابل تبادل نیست.

آقای بین ۳۹ ساله که به خاطر چای خوردن همسرش کلی بدهکار شد، صاحب یک شرکت ساخت و ساز کوچک در چین است و مجبور شد از کارکنان شرکتش بابت خرابکاری همسرش عذرخواهی کند و از آنها خواست که خطای همسرش را ببخشند. آقای بین به کارکنانش قول داد که هرطور شده این مبلغ را به آنها پرداخت می کند و برای این کار نیاز به قرض گرفتن پول از دوستانش دارد.

زن چینی دختر چینی حوادث واقعی اخبار حوادث

آقای بین درباره همسرش هم گفت: « این اتفاق ضربه سختی برای من بود و همسرم همه چیز را ویران کرد اما من او را می بخشم و ما از این موضوع نجات پیدا می کنیم.»

اخبار حوادث حوادث واقعی دختر چینی زن چینی



لینک منبع :زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس

Images for زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بیچاره کرد! [+عکس] jamejamonline.ir/.../زنی-که-هوس-نوشیدن-چای-کرده-بود،-شوهرش-را-بیچاره-کرد-عکس‎Cached9 مارس 2015 ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بیچاره کرد! [+عکس] ... برای این کار کمی دیر شده بود و این موضوع نتوانست شوهرش را از بدبختی نجات دهد. زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس – news news.adbx.ir/d/.../زنی-که-هوس-نوشیدن-چای-کرده-بود،-شوهرش-را/‎Cached26 مه 2017 ... گاهی مردم به بانک ها اعتماد زیادی ندارند و ترجیح می دهند که پولهایشان را در بالش، تشک و جاهای عجیب و غریب نگه دارند تا اینکه آنها را به بانک ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس - ساتین saten.ir/60638/زنی-که-هوس-نوشیدن-چای-کرده-بود،-شوهرش-را/3/‎Cachedیک زن چینی برای درست کردن یک استکان چای برای خودش دارو ندار همسرش را به آتش کشید تا وی تبدیل به یک بدهکار کامل شود. گاهی مردم به بانک ها اعتماد زیادی. زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس yjcnews.ir/search/?...زنی+که+هوس+نوشیدن+چای+کرده+بود،+شوهرش...بدبخت+کرد%21...عکس‎Cached13 ژوئن 2017 ... انتقام‌گیری عجیب زن از شوهرش به‌خاطر حرف‌گوش نکردن مردی که همسرش مدعی شده بود دو نفر را به قتل رسانده است، در حالی با قرار وثیقه آزاد شد که ادعا ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! عکس yjcnews.ir/search/?...زنی+که+هوس+نوشیدن+چای+کرده+بود،+شوهرش...بدبخت+کرد%21+++عکس‎Cachedوی که ظرف یک سال 4 بار سقط جنین کرده بود تلاش می کرد تا برای شوهرش یک پسر بدنیا بیاورد. چهار سال پیش این زن دختری را بدنیا آورده بود. هنگامیکه در اواخر سال ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! + عکس - اخبار ... www.akairan.com/biography/superstar/news201511714522083943.html 7 نوامبر 2015 ... یک زن چینی برای درست کردن یک استکان چای برای خودش دارو ندار همسرش را به آتش کشید تا وی تبدیل به یک بدهکار کامل شود. گاهی مردم به بانک ها ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بیچاره کرد! [+عکس] 77.104.65.15/.../زنی-که-هوس-نوشیدن-چای-کرده-بود،-شوهرش-را-بیچاره-کرد-عکس‎‎Cached9 مارس 2015 ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بیچاره کرد! [+عکس] ... برای این کار کمی دیر شده بود و این موضوع نتوانست شوهرش را از بدبختی نجات دهد. سحر من را بدبخت کرد - onvansho onvansho.ir/result/سحر-من-را-بدبخت-کرد.html زن چینی شوهرش را با یک فنجان چای بدبخت کرد عکس از سحر ویران کرد اما من او را می . بدبخت ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود شوهرش را بدبخت کرد عکس. زنی که ... زنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! عکس - اخبار ... www.akairan.ir/.../زنی%20که%20هوس%20نوشیدن%20چای%20کرده%20بود،%20شوهر...‎Cachedزنی که هوس نوشیدن چای کرده بود، شوهرش را بدبخت کرد! عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ، سلبریتی. نوشیدن آب و نزدیکی. بهتر است در هنگام نزدیکی جنسی یا قبل ...