مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میوه‌ای برای افزایش قوای جسمی و جنسی

میوه‌ای برای افزایش قوای جسمی و جنسی

یک متخصص طب سنتی گفت: انجیر قوای جنسی و جسمی را افزایش می‌دهد. همچنین، بچه‌هایی که هنگام دویدن و بازی کردن دچار درد ناحیه زیر دنده چپ می‌شوند، می‌توانند برای تسکین درد از انجیر با سرکه بهره بگیرند.
 رابطه جنسی طولانی خواص انجیر افزایش میل جنسی افزایش قوای جنسی آموزش رابطه جنسی
رابطه جنسی طولانی خواص انجیر افزایش میل جنسی افزایش قوای جنسی آموزش رابطه جنسیبه گزارش تسنیم، با طبیعت گرم و تر، موافق حال سردمزاج ها و سوداوی مزاج ها است. خداوند به انجیر قسم یاد کرده است چرا که انجیر هم غذاست و هم دوا! شاید انسان ها با توجه به انجیر و خواص انجیر که یک آیه و نشانه الهی است، توجه کنند، اسباب توسعه و رشد معنوی خود را فراهم آورده اند.
۱٫خوردن انجیر حرارت کبد و قلب را تسکین می دهد.
۲٫انجیر ارزش غذایی زیادی دارد و طبع را لینت داده، مسهل ملایم است.
۳٫انجیر دارای طبع گرم و تر است.
۴٫انجیر قوای جنسی و جسمی را افزایش می دهد.
۵٫افرادی که می خواهند چاق شوند حتما صبح ناشتا انجیر مصرف کنند.
۶٫اگر انجیر در گلاب خیس خورده شود و بین وعده های غذایی مصرف شود برای رفع یبوست در افراد سرد مزاج موثر است.
۷٫خیسانده انجیر در سرکه و مصرف آن درد ناحیه طحال را آرام می کند.
۸٫بچه هایی که هنگام دویدن و بازی کردن دچار درد ناحیه زیر دنده چپ می شوند، می توانند برای تسکین درد از انجیر با سرکه بهره گیرند.
۹٫محسن ناصری متخصص طب سنتی در کتاب حفظ سلامتی از دیدگاه طب سنتی آورده است: توصیه مهم به کودکان این است که از خوردن چیپس، کاکائو، سوسیس و کالباس به مقدار زیاد خودداری کنند تا لکه های تیره زیر چشم و پوست آنان برطرف شود.
آموزش رابطه جنسی افزایش قوای جنسی افزایش میل جنسی خواص انجیر رابطه جنسی طولانی



لینک منبع :میوه‌ای برای افزایش قوای جسمی و جنسی

میوه های تقویت کننده نیروی جنسی را بشناسید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/11672_میوه-های-تقویت-کننده-نیروی-جنسی-را-بشنا.html/‎Cached Similarیکی از میوه هایی که باعث تقویت نیروی جنسی میشود آلبالو است. خوردن روزانه آلبالو به همراه عسل برای تقویت نیروی جنسی بسیار مفید است. خوردن آناناس برای ... افزایش قوای جنسی با این 9 ماده غذایی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../افزایش-قوای-جنسی-با-این-9-ماده-غذایی‎Cached Similar26 مه 2012 ... در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است. 9- شکلات: ... میوه‌ ای برای افزایش قوای جنسی و جسمی · 7 ماده واقعی برای ... میل جنسی | میوه هایی برای افزایش میل جنسی - نمناک namnak.com/افزایش-میل-جنسی.p8440‎Cachedافزایش میل جنسی با مصرف این میوه ها. وجود ماده ای به نام پلی فنول و آنتی اکسیدان در بدن موجب افزای گردش خون در دستگاه تناسلی می شود که به دنبال آن در تولید هورمون ... تمام خوردنی های افزایش دهنده میل جنسی - نمناک namnak.com/خوردنی-ها-برای-افزایش-میل-جنسی.p15986‎Cachedافزایش میل جنسی و میوه های افزایش اسپرم و طب سنتی افزایش اسپرم و رفع سرد مزاجی ... اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. غذاهای مفید برای تقویت قوای جنسی مردان - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_6767.html‎Cached Similar... افزایش قوای جنسی در مردان داشته باشند مهمترین عامل در فعالیت جنسی مردان ق. ... پس تا می‌توانید از انواع میوه ، سبزیجات ، حبوبات و پروتئینهای ساده مصرف کنید . میوه های تقویت کننده نیروی جنسی را بشناسید! - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/212304.html‎Cached3 آوریل 2014 ... یکی از میوه هایی که باعث تقویت نیروی جنسی میشود آلبالو است. خوردن روزانه آلبالو به همراه عسل برای تقویت نیروی جنسی بسیار مفید است. راهکارهای افزایش قوای جنسی - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/learn/strategies2-increase.html‎Cached Similarراههای افزایش میل جنسی مواد غذایی برای افزایش قوای جنسی راهکارهای افزایش قوای جنسی ... ویتامین E در مغزها، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات یافت می شود. ... نامی که چینی‌ها به زنجبیل داده‌اند به معنی «مردی و چیزی است که دارای نیروی جسمی و ... تقویت قوای جنسی با میوه - دکتر سوشا www.drsosha.com/مقالات-مجله...و.../تقویت-قوای-جنسی-با-میوه/‎Cachedتقویت قوای جنسی با میوه واقعیت است یا دروغ؟ تقویت قوای جنسی با میوه بله گاهی اوقات خوردن میوه‌ها و غذاهای خاص می‌تواند موجب تقویت قوای جنسی شود؛ اما ... در شب زفاف از چه غذاهایی و میوه هایی استفاده کنیم که در تقویت قوای www.porseman.org/q/vservice.aspx?id=447710‎Cachedدر شب زفاف از چه غذاهایی و میوه هایی استفاده کنیم که در تقویت قوای جنسی موثر باشد ؟ عواملی که در تقویت قوای جنسی مرد و زن، تأثیر فوق العاده ای دارد؛ دو چیز است. میوه‌ای برای افزایش قوای جسمی و جنسی – news news.adbx.ir/d/2017/05/.../میوه‌ای-برای-افزایش-قوای-جسمی-و-جنسی/‎Cached26 مه 2017 ... یک متخصص طب سنتی گفت: انجیر قوای جنسی و جسمی را افزایش می‌دهد. همچنین، بچه‌هایی که هنگام دویدن و بازی کردن دچار درد ناحیه زیر دنده چپ می‌شوند، ...