مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس

خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس

خانواده‌ای که قرن‌ها از بدنیا آمدن نوزاد دختر در خانواده‌شان ناامید شده‌ بود به کمک امکانات پزشکی سرانجام دختری کوچک را در آغوش کشید.

یک خانواده انگلیسی که از ۲۰۰ سال پیش تاکنون تنها فرزند پسر در آن ها بدنیا می آمده است به تازگی صاحب یک فرزند دختر شده اند.

آخرین بار در زمان امپراتوری ناپلئون بناپارت فرانسوی در این خانواده یک دختر بدنیا آمده بود.

بررسی ها نشان می دهند، گاهی اوقات نوعی جهش ژنتیکی می تواند باعث تغییر کروموزوم ها و تولید کوروموزم بیشتر شود که در نتیجه تنها فرزند پسر بدنیا می آید.

سرانجام این خانواده صاحب یک نوزاد دختر شده اند و از بابت بدنیا آمدن او بسیار شاد هستند.

آخرین بار قبل از این نوزاد در سال ۱۸۰۹ یک دختر دیگر بدنیا آمده بود.

پدر ۳۳ ساله و مادر ۲۶ ساله این نوزاد صاحب سه فرزند پسر دیگر نیز هستند.



لینک منبع :خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس

Images for خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس | ساتین saten.ir/58105/خانواده-ای-پس-از-۲۰۰-سال-صاحب-فرزند-دختر/‎Cached23 فوریه 2015 ... خانواده‌ای که قرن‌ها از بدنیا آمدن نوزاد دختر در خانواده‌شان ناامید شده‌ بود به کمک امکانات پزشکی سرانجام دختری کوچک را در آغوش کشید. یک خانواده. خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/58105/خانواده-ای-پس-از-۲۰۰-سال-صاحب-فرزند-دختر/5/ خانواده‌ای که قرن‌ها از بدنیا آمدن نوزاد دختر در خانواده‌شان ناامید شده‌ بود به کمک امکانات پزشکی سرانجام دختری کوچک را در آغوش کشید. یک خانواده. خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس | ساتین - Part 3 saten.ir/58105/خانواده-ای-پس-از-۲۰۰-سال-صاحب-فرزند-دختر/3/ خانواده‌ای که قرن‌ها از بدنیا آمدن نوزاد دختر در خانواده‌شان ناامید شده‌ بود به کمک امکانات پزشکی سرانجام دختری کوچک را در آغوش کشید. یک خانواده. خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/58105/خانواده-ای-پس-از-۲۰۰-سال-صاحب-فرزند-دختر/4/ 23 فوریه 2015 ... خانواده‌ای که قرن‌ها از بدنیا آمدن نوزاد دختر در خانواده‌شان ناامید شده‌ بود به کمک امکانات پزشکی سرانجام دختری کوچک را در آغوش کشید. یک خانواده. خانواده ای پس از 200 سال صاحب فرزند دختر شد + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../خانواده-ای-پس-از-200-سال-صاحب-فرزند-دختر-شد.html‎Cachedیک خانواده انگلیسی که از 200 سال پیش تاکنون تنها فرزند پسر در آن ها بدنیا می آمده است به تازگی صاحب یک فرزند دختر شده اند.آخرین بار در زمان امپراتوری ناپلئ. خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب فرزند دختر شد + عکس yjcnews.ir/search/?...خانواده+ای+پس...۲۰۰+سال+صاحب+فرزند+دختر+شد...عکس‎Cachedخانواده کوبل سه فرزند خود را که دو دختر و یک پسر بود در حادثه رانندگی از دست دادند و بعد از یک سال دوباره بچه دار شدند این بار هم دو دختر و یک پسر به دنیا آمدند@ ... خانواده ای پس از 200 سال صاحب فرزند دختر شد + تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../خانواده-ای-پس-از-200-سال-صاحب-فرزند-دختر-شد.html‎Cached23 فوریه 2015 ... خانم دکتر فرزندم دختر است یا پسر!؟ عکس نوزاد دختر بازیگر محبوب ایرانی ، مهدی سلطانی ! خانواده ای پس از 200 سال صاحب فرزند دختر شد + تصاویر ... داعش ۲۰۰ وب سایت ایرانی را هک کرد ! واکنش ناجا به فیلم شکنجه یک سرباز ... خانواده ای پس از ۲۰۰ سال صاحب دختر شد /تصاویر - پرتال واکنش vakonesh.com/.../خانواده-ای-پس-از-200-سال-صاحب-دختر-شد-تصاوی/‎Cached24 فوریه 2015 ... یک خانواده انگلیسی که از ۲۰۰ سال پیش تاکنون تنها فرزند پسر در آن ها بدنیا می آمده است به تازگی ... خانواده ای پس از 200 سال صاحب فرزند دختر شد. تولد دختری بعد از ۲۰۰ سال انتظار | دنیای اطلاعات www.worldi.ir/6606‎Cachedسرانجام این خانواده صاحب یک نوزاد دختر شده و از بابت به دنیا آمدن او بسیار شاد و خوشحال ... پدر ۳۳ ساله و مادر ۲۶ ساله این نوزاد صاحب سه فرزند پسر دیگر نیز هستند. 2.