مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی!

اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی!

تحقیقات “انجمن ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان” نشان میدهد که از هر ۱۰ دختر دانش آموز در انگلیس، ۴ نفر مجبور به روابط نامشروع جنسی شده‌اند.

فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی با دختر تجاوز جنسی

به گزارش پرس تی وی، براساس تحقیقات دانشگاه‌های “بریستل” و “لندشایر مرکزی”، همراه “انجمن ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان”، میزان روابط نامشروع اجباری در نوجوانان انگلیسی نسبت به چهار کشور دیگر نظرسنجی شده شامل بلغارستان، قبرس، ایتالیا و نروژ بیشتر بوده است.

به نوشته‌ روزنامه‌ انگلیسی گاردین، این تحقیقات از ۴ هزار و ۵۰۰ کودک دانش آموز و مصاحبه با ۱۰۰ جوان در سراسر این پنج کشور به عمل آمده است.

این تحقیقات همچنین مشخص کرده است از ۵ دانش آموز دختر ۱۳ تا ۱۷ ساله در انگلیس، یک نفر متحمل خشونت‌های فیزیکی و یا ارعاب شده است.

دکتر کریستین بارتر محقق ارشد انجمن ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان، این وضع را نتیجه ی حمایت نکردن از نوجوانان می داند.

وی می‌گوید: یافته‌های تحقیقات ما در سراسر اروپا نشان می دهد که خشونت و سوء استفاده، آنلاین و آفلاین، در روابط مردم عامل یک مشکل اصلی است، با این وجود در بسیاری از کشورها به آن توجه نمی‌شود به در پی آن نوجوانان از خدمات مناسب و حمایت چندانی برخوردار نمی شوند.

تجاوز جنسی رابطه جنسی با دختر عکس تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی فیلم تجاوز جنسی



لینک منبع :اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی!

Images for اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی! اجبار دانش آموزان انگلیسی به روابط نامشروع جنسی! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../اجبار-دانش-آموزان-انگلیسی-به-روابط-نامشروع-جنسی‎Cached Similar13 فوریه 2015 ... تحقیقات نشان میدهد از هر 10 دختر دانش آموز در انگلیس، 4 نفر مجبور به روابط نامشروع جنسی شده‌اند. اجبار دختران دانش آموزان به رابطه جنسی! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../اجبار-دختران-دانش-آموزان-به-رابطه-جنسی‎Cached13 فوریه 2015 ... تحقیقات نشان می دهد از هر 10 دختر دانش آموز در انگلیس، 4 نفر مجبور به روابط نامشروع جنسی شده‌اند. اجبار دختران دانش آموزان به روابط نامشروع جنسی! - پارس ناز www.parsnaz.com/forcing-girls-into-relationships-name.html‎Cachedاجبار دختران دانش آموزان به روابط نامشروع جنسی,تحقیقات نشان می دهد از هر 10 دختر دانش آموز در انگلیس، 4 نفر مجبور به روابط نامشروع جنسی شده‌اند. اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی! - سایت کانون علمی و ... www.shahidtawana.com/?tag=اجبار-دختران-دانش-آموز-به-روابط-نامشرو سایت کانون علمی و فرهنگی شهید استاد عبدالقادر توانا,اخبار و رویدادهای مهم افغانستان. اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی! - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news201511623135397916.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... تحقیقات "انجمن ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان" نشان میدهد که از هر ۱۰ دختر دانش آموز در انگلیس، ۴ نفر مجبور به روابط نامشروع جنسی شده اند. اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع ! - تیک tik.ir/fa/news/74810/اجبار-دختران-دانش-آموز-به-روابط-نامشروع- 14 فوریه 2015 ... تحقیقات "انجمن ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان" نشان میدهد که از هر ۱۰ دختر دانش آموز در انگلیس، ۴ نفر مجبور به روابط نامشروع جنسی شده‌اند. اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی! - پلوشا شعاع زندگی www.palvasha.com/Item.aspx?Item=19135 اجبار دختران دانش آموز به روابط نامشروع جنسی! به نقل از پرس تی وی، براساس تحقیقات دانشگاه‌های "بریستل" و "لندشایر مرکزی"، همراه "انجمن ملی جلوگیری از خشونت ... اجبار دختران دانش‌آموز به رابطه نامشروع در انگلیس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../اجبار-دختران-دانش-آموز-به-رابطه-نامشروع-در-انگلیس 13 فوریه 2015 ... تحقیقات نشان می دهد از هر ۱۰ دختر دانش آموز در انگلیس، ۴ نفر مجبور به روابط نامشروع جنسی شده‌اند. اجبار دختران دانش آموزان به رابطه جنسی! - بورس نیوز www.boursenews.ir/fa/.../اجبار-دختران-دانش-آموزان-به-رابطه-جنسی‎Cached13 فوریه 2015 ... براساس تحقیقات دانشگاه‌های "بریستل" و "لندشایر مرکزی"، همراه "انجمن ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان"، میزان روابط نامشروع اجباری در نوجوانان ...