مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد + عکس

مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد + عکس

رسانه‌های محلی هند اعلام کردند که شهری در مرکز این کشور، برای نخستین بار شخصی را به شهرداری انتخاب کردند که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داده است.

به گزارش العربیه، این انتخاب پس از آن صورت می‌گیرد که طی حکمی قضایی در هند، کسانی که تحت عمل تغییر جنسیت قرار می‌گیرند، به عنون جنس سوم به رسمیت شناخته شدند.

زن هندی دختر هندی جراحی تغییر جنسیت تغییر جنسیت

به نوشته روزنامه «پرس تراست آو اندیا»، مادهو کینار ۳۵ ساله، یکشنبه ۴ ژانویه، در انتخابات شهرداری ریگاره در ایالت چستیگار از رقیب خود از حزب باهاراتا جاناتای حاکم با بیش از ۴۵۰۰ رای پیشی گرفت.

کینار در حالی که ساری، لباس سنتی هندی را به تن کرده، خالی قرمز میان دو ابرو نهاده بود و دستش را برای هوادارنش تکان می‌دهد که حلقه‌های گل بر گردنش نهاده بودند، در تلویزیون ظاهر شد.

کینار که از طبقه پایین چامعه است و قبلا روزی خود را از راه خوانندگی و رقص در قطار‌ها به دست می‌آورد، گفت که به شدت از پیروزی، بسیار شادمان است.

او افزود: «مردم ایمان خود را به من نشان دادند. این پیروزی را عشق مردم می‌دانم. تمام توانم را برای محقق کردن آرزو‌هایشان به کار خواهم بست.»

او ادامه داد: «تشویق مردم بود که باعث شد برای اولین بار، وارد رقابت‌های انتخابات شوم و با حمایتشان پیروز خارج شدم.»

فعالان می‌گویند که در هند صد‌ها هزار نفر در معرض عمل جراحی تغییر جنسیت قرار گرفتند. آن‌ها اما در معرض انزوا و پایمال شدن حقوق قرار می‌گیرند، مجبور به فاحشگی می‌شوند و قانون آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد.

آوریل گذشته دادگاه عالی هند طی حکمی، کسانی را که تغییر جنسیت داده‌اند به عنوان جنس سوم به رسیمت شناخت و از دولت خواست، برایشان حقوق برابر با دیگران قائل شود.

تغییر جنسیت جراحی تغییر جنسیت دختر هندی زن هندی



لینک منبع :مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد + عکس

Images for مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد + عکس مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../مرد-هندی-تغییر-جنسیت-داد-و-شهردار-شد-عکس‎Cached6 ژانویه 2015 ... رسانه‌های محلی هند اعلام کردند که شهری در مرکز این کشور، برای نخستین بار شخصی را به شهرداری انتخاب کردند که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر ... مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/.../مرد-هندی-تغییر-جنسیت-داد-و-شهردار-شد-عک/‎Cached26 مه 2017 ... رسانه‌های محلی هند اعلام کردند که شهری در مرکز این کشور، برای نخستین بار شخصی را به شهرداری انتخاب کردند که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر ... مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مرد-هندی-تغییر-جنسیت-داد-و-شهردار-شد.html‎Cachedمرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد ... مطالب مرتبط: اولین فرد تغییر جنسیت داده ایرانی درگذشت ! + عکس · ازدواج دختر ۱۹ ساله تغییر جنسیت داده با زن ۳۱ساله! مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد | بویر نیوز boyernews.com/134909/مرد-هندی-تغییر-جنسیت-داد-و-شهردار-شد/ 6 ژانویه 2015 ... رسانه‌های محلی هند اعلام کردند که شهری در مرکز این کشور، برای نخستین بار شخصی را به شهرداری انتخاب کردند که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر ... مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../مرد-هندی-تغییر-جنسیت-داد-و-شهردار-شد‎Cached6 ژانویه 2015 ... رسانه‌های محلی هند اعلام کردند که شهری در مرکز این کشور، برای نخستین بار شخصی را به شهرداری انتخاب کردند که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر ... مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد عکس www.akairan.ir/مرد_هندی_تغییر_جنسیت_داد_و_شهردار_شد___عکس‎Cachedمرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد عکس. کلمه مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد عکس هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶. مرد هندی تغییر ... مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد + عکس - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/cb0837406990.html رسانه های محلی هند اعلام کردند که شهری در مرکز این کشور، برای نخستین بار شخصی را به شهرداری انتخاب کردند که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داده است. به گزارش ... مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد - Balatarin https://www.balatarin.com/.../مرد%20هندی%20تغییر%20جنسیت%20داد%20و%20شهردار%20شد 8 ژوئن 2015 ... برچسب: مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد. لینک‌ها به ترتیب زمان مرتب شده اند. ۱; ۲. نظر دهید · مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد + عکس. مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد | اخبار اجتماعی - مرد هندی تغییر ... padsha.com/مرد-هندی-تغییر-جنسیت-داد-و-شهردار-شد اخبار اجتماعی - مرد هندی تغییر جنسیت داد و شهردار شد. مادهو کینار ... مصاحبه با بازیگر ایرانی که تغییر جنسیت داد‌ + عکس چهره‌اش برای خیلی‌ها آشناست؛ خیلی‌ها هنوز ...