مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس

انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس

“شکیرا”(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر “جرارد پیکه”(Gerard Piqué) که در روز ۲۹ ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از “ساشا”(Sasha)، پسر کوچکش را بازتاب داد. اسم “ساشا” ریشه یونانی- روسی به معنی حفاظت کننده از بشریت است و به یک جنگجو اطلاق می شود.

همسر شکیرا همسر جرارد پیکه عکس شکیرا شوهر شکیرا حاملگی بازیگران

“میلان”(Milan)، اولین فرزند “پیکه” و “شکیرا” در روز ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۳ به دنیا آمده بود و حالا این خواننده ۳۸ ساله و فوتبالیست ۲۸ ساله تولد دومین فرزندشان را جشن گرفته اند.

همسر شکیرا همسر جرارد پیکه عکس شکیرا شوهر شکیرا حاملگی بازیگران

در این تصویر، پای “ساشا” را می بینیم که در کنار آن نوشته شده:« پاهایم مثل پدرم است؛ انگار یک عمر فوتبال بازی کرده ام.» او این پیغام را از زبان “ساشا”، برادر کوچولوی “میلان پیکه” نوشته است.

همسر شکیرا همسر جرارد پیکه عکس شکیرا شوهر شکیرا حاملگی بازیگران

همسر شکیرا همسر جرارد پیکه عکس شکیرا شوهر شکیرا حاملگی بازیگران

حاملگی بازیگران شوهر شکیرا عکس شکیرا همسر جرارد پیکه همسر شکیرا



لینک منبع :انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس

Images for انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس | ساتین saten.ir/56526/انتشار-اولین-عکس-از-دومین-فرزند-جرارد-پ/‎Cached Similar10 فوریه 2015 ... "شکیرا"(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر "جرارد پیکه"(Gerard Piqué) که در روز ۲۹ ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از ... انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس | ساتین ... saten.ir/56526/انتشار-اولین-عکس-از-دومین-فرزند-جرارد-پ/5/ "شکیرا"(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر "جرارد پیکه"(Gerard Piqué) که در روز ۲۹ ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از "ساشا"(Sasha)، ... انتشار اولین عکس ها از دومین فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر persianv.com/.../انتشار-اولین-عکس-ها-از-دومین-فرزند-پیکه.html‎Cached8 فوریه 2015 ... "شکیرا"(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر "جرارد پیکه"(Gerard Piqué) که در روز 29 ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از ... انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس - اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news201511111753414725.html‎Cached11 نوامبر 2015 ... "شکیرا"(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر "جرارد پیکه"(Gerard Piqué) که در روز ۲۹ ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از ... انتشار اولین عکس ها از دومین فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر - ایران بانو iranbanou.com/.../184790-انتشار-اولین-عکس-ها-از-دومین-فرزند-پیکه-و-شکیرا-%2B-تصاویر “شکیرا”(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر “جرارد پیکه”(Gerard Piqué) که در روز 29 ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از “ساشا”(Sasha)، ... انتشار اولین عکس از دومین فرزند پیکه و شکیرا +تصاویر www.parsi1.com/32544_pique-shakiras-second-child.html 8 فوریه 2015 ... "شکیرا"(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر "جرارد پیکه"(Gerard Piqué) که در روز 29 ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از ... انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس | ساتین ... farspage.com/w/28/teflu‎Cached"شکیرا"(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر "جرارد پیکه"(Gerard Piqué) که در روز ۲۹ ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از "ساشا"(Sasha)، ... انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس - مجله ... shooshmall.com/.../انتشار-اولین-عکس-از-دومین-فرزند-جرارد-پ/‎Cachedمجله خبری شوش مال “شکیرا”(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر “جرارد پیکه ”(Gerard Piqué) که در روز ۲۹ ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از ... انتشار اولین عکس از دومین فرزند جرارد پیکه و شکیرا + عکس yjcnews.ir/search/?...انتشار+اولین+عکس...دومین+فرزند+جرارد+پیکه...شکیرا...عکس‎Cached21 جولای 2017 ... نوریا توماس، نامزد سابق جرارد پیکه برای اولین بار در مورد ارتباطش با این مدافع اسپانیایی و جدایی از او و همچنین آشنایی پیکه با شکیرا صحبت کرده ...