مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک زن چینی پس از سکته مغزی، فقط انگلیسی حرف می‌زند!

یک زن چینی پس از سکته مغزی، فقط انگلیسی حرف می‌زند!

یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده و فقط به زبان انگلیسی صحبت می‌کند.

 این زن به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود که پس از به هوش آمدن قدرت تکلم به زبان مادری خود را از دست داده و تنها می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند. نکته عجیب‌تر این است که این زن طی ۳۰ سال گذشته از زبان انگلیسی استفاده نکرده است.

«لوئی جیه‌یو»، ۹۴ ساله به دلیل ماندن در یک وضعیت شبه کما و ابتلا به یک نوع سکته مغزی که جریان خون را متوقف نساخته و تنها محدود می‌کند در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. هرچند پزشکان به زنده ماندن او امیدی نداشتند اما این بیمار پس از گذشت دو هفته چشمان خود را باز کرد و به زبان انگلیسی گفت: چه اتفاقی افتاده است؟

خانواده این بیمار اظهار داشتند: او پیش از دوران بازنشستگی معلم زبان انگلیسی بوده و نزدیک به سه دهه بوده که تنها به زبان مادری خود صحبت می‌کرده و دیگر تدریس نمی‌کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، پزشک معالج این بیمار گفت: پیش از این با چنین موردی رو به رو نشده بودم اما امیدواریم با استراحت این بیمار بتواند توانایی تکلم به زبان چینی را بازیابد.

آموزش زبان انگلیسی اخبار جالب زن چینی سکته مغزی



لینک منبع :یک زن چینی پس از سکته مغزی، فقط انگلیسی حرف می‌زند!

زن چینی پس از خروج از کما، فقط انگلیسی حرف می‌زند! - ایسنا www.isna.ir/.../زن-چینی-پس-از-خروج-از-کما-فقط-انگلیسی-حرف-می-زند‎Cached4 فوریه 2015 ... یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده ... ایران ( ایسنا)، این زن به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود که پس از به هوش ... Images for یک زن چینی پس از سکته مغزی، فقط انگلیسی حرف می‌زند! یک زن چینی پس از سکته مغزی، فقط انگلیسی حرف می‌زند! | ساتین saten.ir/55567/یک-زن-چینی-پس-از-سکته-مغزی،-فقط-انگلیسی/‎Cached5 فوریه 2015 ... یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده و فقط به زبان انگلیسی صحبت می‌کند. این زن به دلیل سکته مغزی به کما ... زن چینی پس از خروج از کما، فقط انگلیسی حرف می‌زند! یک زن ... - سه نشانه www.3neshaneh.com/.../زن+چینی+پس+از+خروج+از+کما،+فقط+انگلیسی+حرف+می‌زند!+ یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده و فقط به ... دانشجویان ایران (ایسنا)، این زن به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود که پس از به ... زن چینی پس از کما، فقط انگلیسی حرف می‌زند! – پورتال جامع ایران بانو iranbanou.com/.../184645-زن-چینی-پس-از-کما-فقط-انگلیسی-حرف-می‌زند یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده و فقط به ... به گزارش ایسنا، این زن به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود که پس از به هوش آمدن ... یک زن چینی پس از سکته مغزی، فقط انگلیسی حرف می‌زند! yjcnews.ir/search/?...یک+زن+چینی+پس...سکته+مغزی،+فقط+انگلیسی+حرف+می‌زند%21‎Cachedتحقیق نشان داد درحالیکه فقط بالغ بر یک درصد افرادی که مبتلا به سیروز نبودند دچار سکته مغزی شدند، این عدد در مورد افراد مبتلا به بیماری کبدی، ۲ درصد افزایش ... زن چینی پس از کما، فقط انگلیسی حرف می‌زند! | یک زن سالخورده چینی ... padsha.com/زن-چینی-پس-از-کما،-فقط-انگلیسی-حرف-می‌زند یک زن سالخورده چینی پس از بیرون آمدن از کما، زبان چینی را فراموش کرده و فقط به ... به گزارش ایسنا، این زن به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود که پس از به هوش آمدن ... سکته مغزی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سکته_مغزی‎Cached Similarسکته مغزی می‌تواند به عللی مانند بسته شدن یا پاره شدن یکی از رگ‌های خون رسان مغز ایجاد شود. به نظر برخی پزشکان و متخصصان، خطر بروز سکته مغزی در زنان به علت ... از تمام موارد سکته‌های مغزی بر اثر بسته شدن یک شریان مغزی با یک لخته خون که به آن ... درمان اولیه پس از وقوع یک سکته مغزی شامل تحت نظر گرفتن دقیق فرد و انجام ... زن چینی پس از کما، فقط انگلیسی حرف می‌زند! www.newsair.ir/social/2809-news-599.html 4 فوریه 2015 ... گزارش یک تحلیلگر آمریکایی از تلاش‌های واشنگتن برای براندازی در ایران .... به گزارش ایسنا، این زن به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود که پس از ... ساتن – برگه 10 – news news.adbx.ir/d/category/ساتن/page/10/‎Cached«تا کی باید وقتی یک معلم به دانش آموز دختر نوجوان خود، تجاوز جنسی می کند، قربانی را مقصر بدانیم و ..... یک زن چینی پس از سکته مغزی، فقط انگلیسی حرف می‌زند!