مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس

خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس

یک منبع امنیتی در عراق با اشاره به هلاکت یکی از بارزترین سرکرده‌های داعش در بعقوبه، از مشاهده خالکوبی عجیب روی بازوی این تروریست خبر داد.

عکس داعش خالکوبی عجیب خالکوبی جدید جنایات داعش اخبار داعش
 این منبع روز یکشنبه تأکید کرد که این تروریست “ملا بسام” نام داشت و نزدیک حوض سنسل در شمال شرقی بعقوبه به هلاکت رسید.

این منبع به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت که موضوع عجیب، خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی چپ این تروریست است.

به گفته این منبع، این تروریست که به دست نیروهای داوطلب مردمی به هلاکت رسید، جنایتکاری است که سوابق سیاهی دارد؛ وی همچنین یکی از معروف‌ترین تروریستها در منطقه “حوض سنسل” بود و فرماندهی یکی از گردانهای داعش را برعهده داشت.

عکس داعش خالکوبی عجیب خالکوبی جدید جنایات داعش اخبار داعش

این تروریست در سال ۲۰۰۷ به القاعده پیوست ولی پس از مدتی ناپدید شد؛ اما ناگهان در ژوئیه ۲۰۱۴ به عنوان یکی از سرکرده های داعش وارد صحنه شد.

نیروهای عراقی دیروز روستای “بابلان” را از سیطره عناصر داعش آزاد کردند.

اخبار داعش جنایات داعش خالکوبی جدید خالکوبی عجیب عکس داعش



لینک منبع :خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس

Images for خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس خالکوبی عجیب یک سرکرده داعش + عکس - العالم fa.alalam.ir/news/1669810 25 ژانویه 2015 ... یک منبع امنیتی در عراق با اشاره به هلاکت یکی از بارزترین ... گفت که موضوع عجیب، خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی چپ این تروریست است. خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس – news news.adbx.ir/d/.../خالکوبی-یک-زن-نیمه-برهنه-روی-بازوی-ترور/‎Cached26 مه 2017 ... این منبع به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت که موضوع عجیب، خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی چپ این تروریست است. به گفته این منبع، این ... خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس - آکاایران www.akairan.com/biography/.../news2015116791910351.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... یک منبع امنیتی در عراق با اشاره به هلاکت یکی از بارزترین سرکرده های داعش در بعقوبه، از مشاهده خالکوبی عجیب روی بازوی این تروریست خبر داد. خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس | ساتین ... saten.ir/54078/خالکوبی-یک-زن-نیمه-برهنه-روی-بازوی-ترور/4/ یک منبع امنیتی در عراق با اشاره به هلاکت یکی از بارزترین سرکرده‌های داعش در بعقوبه، از مشاهده خالکوبی عجیب روی بازوی این تروریست خبر داد. این منبع روز. خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس - اخبار ... www.akabanoo.com/article/akabiografiaka/.../news2015116791910351.html آکابانو: خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس. این منبع روز یکشنبه تأکید کرد که این تروریست #8220;ملا بسام#8221; نام داشت و نزدیک ... خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی عکس www.akairan.ir/.../خالکوبی%20یک%20زن%20نیمه%20برهنه%20روی%20بازوی%20...‎Cachedفواید برهنه خوابیدن در زندگی زناشویی! از نظر روانی برهنه خوابیدن، فرد را سبکبال کرده و فشارهای روحی و روانی او را کاهش می دهد. علاوه بر این تماس، لمس و نوازش بدن، ... خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی تروریست داعشی + عکس - وبلاگ ... funoman.blogsky.com/.../خالکوبی-یک-زن-نیمه-برهنه-روی-بازوی-تروریست-داعشی-عکس‎Cachedیک منبع امنیتی در عراق با اشاره به هلاکت یکی از بارزترین سرکرده‌های داعش در بعقوبه، از مشاهده خالکوبی عجیب روی بازوی این تروریست خبر داد. این منبع روز ... خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی این داعشی ؟! + عکس - سایت ... tnews.ir/news/9f9736601143.html توضیح ندارد. جام نیوز :: JamNews - خالکوبی مبتذل یک سرکرده داعش +عکس jamnews.ir/detail/News/438752‎Cached25 ژانویه 2015 ... این تروریست که به دست نیروهای داوطلب مردمی به هلاکت رسیده، ... که موضوع عجیب، خالکوبی یک زن نیمه برهنه روی بازوی چپ این تروریست است.