مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا

باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا

راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک فرزند پسر به دنیا آورد. این موضوع، از آنجایی خبرساز شده که راهبه تاکید دارد تخلفی صورت نداده، اما مقامات کلیسا می گویند کارش صحیح نبوده و دیگر اجازه ندارد به مدرسه برگردد.

عکس رابطه جنسی راهبه رابطه جنسی باردار شدن

به گزارش شبکه خبر، روزنامه انگلیسی «دیلی اکسپرس» نوشت: این راهبه که از بیش از دو سال پیش در مدرسه زنانه «سان سورینو» ایتالیا وابسته به کلیسا زندگی می کند، باردار و صاحب فرزند شد.

راهبه می گوید، هیچ احساسی از اینکه باردار بوده، نداشته و فکر می کرده این دل درد، دل درد معمولی است.

راهبه پس از بیهوش شدن، به بیمارستان منتقل شد.

رسانه های محلی از انتشار نام وی خودداری کرده اند، با این حال، وی اکنون در «بیمارستان بارتولومئو» در «سن سورینو» در حالی که شماری از راهبه های دیگر به عنوان همراه، حضور دارند، بستری است.

این روزنامه نیز خود با تیتری تردیدآمیز، درباره مشروع بودن بارداری این راهبه، ابراز تردید کرده است.

عکس رابطه جنسی راهبه رابطه جنسی باردار شدن

برابر این گزارش، حال نوزاد خوب است، با این حال، برای اطمینان از سلامتی اش، پزشکان او را تحت معاینه و آزمایش های پزشکی قرار داده اند.

قرار است بیانیه ای درخصوص وضع راهبه مادر صادر شود، با این حال گمان می رود راهبه های دیگر مسئولیت نگهداری از نوزاد را برعهده بگیرند.

این ماجرا پس از آن منتشر می شود که یک سال پیش نیز در ماجرایی مشابه، رکسانا رودریگز، راهبه ۳۳ ساله، با به دنیا آوردن یک پسر، خبرساز شد.

نام فرانسیس را برای نوزاد انتخاب کرده اند. مادرش در حال حاضر مجاز نیست که نوزادش را ببیند، با این حال تاکید دارد بسیار خوشحال است و احساس گناه نمی کند.

وی می افزاید «بیش از آنکه احساس راهبه بودن داشته باشد، حس مادری دارد.» می گوید قصد دارد نوزاد را تحویل بگیرد و او را بزرگ کند.

این روزنامه افزود: در تماس تلفنی با کلیسا، مقامات تاکید کرده اند مجاز به دیدار با راهبه مزبور نیستید و امکان ملاقات با وی وجود ندارد.

مقامی که پاسخ گوی تماس تلفنی بود، تاکید کرده است آنچه راهبه انجام داده، به هیچ وجه پذیرفته و صحیح نیست و دیگر به کلیسا باز نخواهد گشت.

باردار شدن رابطه جنسی راهبه عکس رابطه جنسی



لینک منبع :باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا

Images for باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا | ساتین saten.ir/53695/باردار-شدن-یک-راهبه-،-زمزمه-های-رسوایی-ج/‎Cached Similar24 ژانویه 2015 ... راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک فرزند پسر به دنیا آورد. این موضوع، از آنجایی خبرساز شده که راهبه تاکید ... باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا - وبلاگ تفریحی funoman.blogsky.com/.../باردار-شدن-یک-راهبه-،-زمزمه-های-رسوایی-جنسی-در-کلیسا 27 ژانویه 2015 ... راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک فرزند پسر به دنیا آورد. این موضوع، از آنجایی خبرساز شده که راهبه تاکید ... تولد نوزاد در کلیسا ... زمزمه های رسوایی جنسی | راهبه که از - قطره www.ghatreh.com/news/.../تولد-نوزاد-کلیسا-زمزمه-های-رسوایی-جنسی‎Cached24 ژانویه 2015 ... راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک فرزند پسر به ... زمزمه های رسوایی جنسی ... راهبه پس از بیهوش شدن، به بیمارستان منتقل شد . ... گریه یک شاهد عینی حادثه منچستر در مصاحبه با سی ان ان + فیلم ... تولد نوزاد در کلیسا ... زمزمه های رسوایی جنسی - پایگاه خبر و عکس ایران www.iranpn.com/view/60272.html‎Cached24 ژانویه 2015 ... شبکه خبر - راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک ... راهبه پس از بیهوش شدن، به بیمارستان منتقل شد. ... شود و تاکید کردند که فقط اندکی ازمردم "رنج وسختی های یک زن عاشق کشیش را درک می کنند". باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا – فری دانلود www.freedanload.com/باردار-شدن-یک-راهبه-،-زمزمه-های-رسوایی-ج/ 24 ژانویه 2015 ... راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک فرزند پسر به دنیا آورد. این موضوع، از آنجایی خبرساز شده که راهبه تاکید ... رسوایی جنسی این بار دامن راهبه ها را گرفت - ایران آنلاین www.ion.ir/News/202801.html‎Cached6 آوریل 2017 ... در تازه ترین اتفاق ، ارتباط جنسی یک راهبه در شیلی به یک جنجال بزرگ تبدیل شده است. این در حالی ... خواهر روحانی باردار شده به دادگاه عالی شیلی شکایت برد. ماجرای رسوایی جنسی این بار دامن راهبه های کلیسا را گرفته است. در تازه ... چیستان / آرشیو farspage.com/w/16/x5pg5‎Cached۱ چه پرند‌ه ای است که اگر نامش را بر عکس کنیم، نام یک پرند‌ه د‌یگر می شود‌ □□□ ۲ رنگ سفید‌ سخره ... باردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا | ساتین. عکس بازیگران سریال های زمزمه - بیوگرافی biography.wikipici.ir/عکس-بازیگران-سریال-های-زمزمه‎Cachedباردار شدن یک راهبه ، زمزمه های رسوایی جنسی در کلیسا. راهبه که از دل درد شکایت داشت، باردار تشخیص داده شد و در بیمارستان، یک فرزند پسر به دنیا آورد. این موضوع ، ... رسوایی‌های جنسی کلیسای کاتولیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رسوایی‌های_جنسی_کلیسای_کاتولیک‎Cached Similarرسوایی‌های جنسی رهبران مذهبی به اتهام رفتارهای سوءاستفادهٔ جنسی از کودکان گفته می‌شود که از سوی روحانیون و افراد سرشناس کلیسای کاتولیک صورت گرفته است.