مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جهنم در چه روزی خلق شد؟

این جراح و متخصص طب اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان کرد: با شروع ماه مبارک رمضان در صورتی که افراد بتوانند صحیح روزه بگیرند اثرات مثبتی را می‌تواند برای بدن رقم بزنند. حضرت محمد (ص) از روشی در روزه داری پیروی می‌کردند که به وسیله آن دارای سلامتی کامل و همچنین قد و وزن متناسبی بودند. حال سوالی که در اینجا ذهن‌مان را مشغول می‌کند این است که چگونه آن زمان بدون وجود نکات پزشکی پیشرفته و گوناگون ایشان دارای این ویژگی‌های استاندارد بودند؟


به گفته وی، یکی از سبک‌های زندگی ایشان بر مبنای روزه گرفتن بود. اشتباهی که اکثر ما مسلمانان مرتکب آن می‌شویم و می‌پنداریم روزه فقط برای ماه رمضان است در صورتی که ایشان روزه را یک روش و بخشی ار زندگی می‌دانستند. وی حداقل در ماه 3 روز روزه بودند و حتی بعد از مبعوث شدن هر روز روزه می‌گرفتند. رفته رفته به یک روز در میان و سپس 5شنبه اول ماه قمری و پنج شنبه آخر ماه قمری و چهارشنبه وسط ماه را تغییر دادند و فرمودند: «در خلق آسمان و زمین، چون جهنم در روز 4 شنبه خلق شده است و اگر انسان 4 شنبه وسط ماه را روزه بگیرد از رفتن به آتش جهنم در امان است همچنین در این روش از روزه گرفتن روی حالت روحی انسان تاثیر مثبت دارد. »

آقارفیعی در ادامه گفت: این روش را من خود به شخصه امتحان کردم و حتی به بیمارانم تجویز می‌کنم، چرا که این اقدام سبب می‌شود هر 10 روز ، یک شوک طبیعی و مفید به بدن‌تان وارد شود.

متن کامل این گفتگو را شنبه در سایت جام جم آنلاین بخوانید.



لینک منبع :جهنم در چه روزی خلق شد؟

جهنم در چه روزی خلق شد؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../جهنم-در-چه-روزی-خلق-شد؟‎Cached26 مه 2017 ... تصویر جهنم در چه روزی خلق شد؟ این جراح و متخصص طب اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان کرد: با شروع ماه مبارک رمضان در صورتی که افراد ... زمان خلقت جهنم ! - تبیان article.tebyan.net/160544/زمان-خلقت-جهنم-‎Cachedوقتی ابلیس تکبر و عصیان کرد، خداوند نفرمود که بابت این عصیان جهنمی خلق شد و یا در آخرت جهنمی خلق خواهم کرد و تو و اتباعت را در آن جای خواهم داد! بلکه فرمود: جهنم ... جهنم در چه روزی خلق شد؟ - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/159025/جهنم-در-چه-روزی-خلق-شد‎Cached27 مه 2017 ... جهنم در چه روزی خلق شد؟ حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقارفیعی ضمن بازدید از جام جم آنلاین در رابطه با موضوعات مختلف پزشکی و تغذیه، نکات مفید در ... جهنم در چه روزی خلق شد؟ - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/38886277 26 مه 2017 ... جهنم در چه روزی خلق شد؟ این جراح و متخصص طب اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان کرد: با شروع ماه مبارک رمضان در صورتی که افراد بتوانند ... روزی که انسان باید به دنبال روزی برود کدام است؟/این روز پرندگان ، روز ... www.yjc.ir/.../روزی-که-انسان-باید-به-دنبال-روزی-برود-کدام-استاین-روز-پرندگان-روز-خلق-جهنم-و-درندگان-وحشی-خلق-شدند‎Cached Similar14 فوریه 2015 ... در این روز حضرت آدم (ع) به زمین فرستاده شد و قبض روح شد و اگر ساعات استجابت دعا را ... این روز پرندگان ، روز خلق جهنم و درندگان وحشی خلق شدند ... جهنم در چه روزی خلق شد؟ - تی نیوز tnews.ir/news/283786620807.html‎Cachedجهنم در چه روزی خلق شد؟ دریافت خبر : شنبه 06 خرداد 1396 ساعت 14:35. جهنم در چه روزی خلق شد؟ حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقارفیعی ضمن بازدید از جام جم آنلاین در ... خبرگزاری آریا - جهنم در چه روزی خلق شد؟ www.aryanews.com/News/.../جهنم-در-چه-روزی-خلق-شد؟‎Cached26 مه 2017 ... جهنم در چه روزی خلق شد؟ خبرگزاری آریا - حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقارفیعی ضمن بازدید از جام جم آنلاین در رابطه با موضوعات مختلف پزشکی و ... جهنم از چه خلق شده ؟ - موسسه انصار الحسین mah-as.com/جهنم-از-چه-خلق-شده-_3646.html‎Cachedجهنم از چه خلق شده ؟ ... روزی رسول خدا , درحالی که نشسته بود جبرئیل با حالتی افسرده و محزون بر ... گفت: خداوند امر کرد هزار سال آتش جهنم را دمیدند تا اینکه سرخ شد. از روزی که آتش جهنم خلق شد، میکائیل نخندیده است - قفسه ghafase.blogsky.com/.../از-روزی-که-آتش-جهنم-خلق-شد،-میکائیل-نخندیده-است‎Cached5 سپتامبر 2013 ... از روزی که آتش جهنم خلق شد، میکائیل نخندیده است. ملا محمدعلی مجتهد، معروف به مرحوم آیت‌الله احمد مجتهدی تهرانی از علمای بنام تهران بود که سال 86 ... دی ۱۳۸۶ - جهنم vagheiyat.blogfa.com/8610.aspx‎Cached Similarجهنم - ... پیامبر اکرم (ص) فرمود: روزی جبرئیل بر من نازل شد در حالی که رنگش پریده ... راوی می گوید : عرض مردم می گویند ان دو مفروض هستند و بناست خلق بشوند اما هنوز ...