مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با عصای طبی چگونه سفر کنید؟

اگر پایتان آسیب دیده است و مجبورید مدتی از عصای طبی زیربغل استفاده کنید، اجازه ندهید وجود عصا در برنامه سفر شما مزاحمت ایجاد کند.

با عصای طبی چگونه سفر کنید؟

با اینکه سفر با عصای طبی ممکن است سخت‌تر از حالت عادی باشد اما اگر با برنامه‌ریزی عمل کنید، حتماً سفر راحت‌تری خواهید داشت.

تردد در فرودگاه

طبق قوانین سازمان امنیت حمل‌ونقل، همه عصاهای طبی باید زیر اشعه ایکس قرار بگیرند.

مأموران بررسی باید به تمام کسانی که مشکلات حرکتی دارند تا زمانی که بتوانند عصای خود را دوباره به دست بگیرند کمک کنند. اگر متوجه شدید که کمک کافی به شما نمی‌شود یا به تنهایی در وضعیتی ناراحت و سخت ایستاده‌اید، حتماً به مأموران امنیت اطلاع دهید تا برای شما صندلی بیاورند یا عصایتان را به شما بازگردانند.

خطوط هوایی به مسافرانی که از عصای طبی استفاده می‌کنند کمک می‌کند. هنگامی که بلیت رزرو می‌کنید به اپراتور خدمات مشتری اطلاع دهید که از عصای طبی استفاده می‌کنید تا خطوط هوایی بتواند مجوز سوار شدن قبل از همه را برای شما صادر کند. با این مجوز، مسافران می‌توانند اول از همه سوار هواپیما شوند؛ یعنی قبل از اینکه عموم مسافران سوار شوند.

از عصاهای طبی تاشو یا جمع‌شدنی استفاده کنید. این نوع عصاها تا می‌شوند و می‌توانند به راحتی در جیب شما، زیر صندلی یا کابین بالای سرتان جای بگیرند. قبل از سفر، با پزشک خود در مورد بهترین نوع عصای تاشو صحبت کنید؛ این عصاها در شکل بازویی و شکل معمولی شناخته‌شده هستند.

از مأموران امنیت بازرسی بخواهید که در فرایند بازرسی به شما کمک کنند.

ساک دستی

وقتی با عصای طبی سفر می‌کنید، ساک دستی حرکات شما را محدود می‌کند. آزاد نگه داشتن بازوها مهم است. تا جایی که می‌توانید از کوله‌پشتی استفاده کنید. وقتی از چمدان استفاده می‌کنید، فقط چیزهای ضروری را در کوله‌پشتی خود بگذارید. دارو، پاسپورت، کارت شناسایی، بلیت و وسایل سرگرمی را به خوبی در کوله‌پشتی بچینید تا راحت‌تر حرکت کنید.

برای اینکه کوله‌پشتی شما تا جایی که ممکن است سبک باشد، از دیگر اعضای خانواده بخواهید که لوازم ضروری دیگر شما را در چمدان خود بگذارند. عوض کردن لباس و لوازم شخصی در هنگام سفرهای طولانی مهم است و اگر ساک دستی شما گم شد، خیال شما بایت آن راحت خواهد بود.

ساک دستی خود را کوچک و سبک بگیرید تا راحت‌تر بتوانید با عصای طبی حرکت کنید.

اقامت در هتل

قبل از این که به مسافرت بروید در مورد تجهیزاتی که برای افراد معلول یا افرادی که مشکلات حرکتی دارند با هتل مشورت کنید. بپرسید آیا هتل آسانسور دارد و اتاق‌ها برای افراد معلول راحت قابل دسترسی است یا خیر. اگر هتل آسانسور نداشت، اتاق خود را در طبقه اول رزرو کنید.

حتماً اطمینان حاصل کنید که سرویس بهداشتی در اتاق هتل مجهز به میله‌های ایمنی است.

فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی

داشتن عصای طبی به این معنی نیست که شما باید در اتاق هتل بمانید و به تفریح و گردش نروید. بسیاری از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و سرگرمی تسهیلاتی برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند ارائه می‌دهند. یک صندلی چرخدار کرایه کنید. یا تماس بگیرید و ببینید آیا موزه یا مکان تفریحی که شما قصد بازدید از آنجا را دارید، صندلی چرخدار برای کرایه دارد یا خیر.

اگر بازدید شما از مکان‌های تفریحی و گردشگری زیاد طول می‌کشد، حتماً به استفاده از صندلی چرخدار فکر کنید.



لینک منبع :با عصای طبی چگونه سفر کنید؟

با عصای طبی چگونه سفر کنید؟ - مجله اینترنتی فوت و فن | Footofan ... footofan.com/?p=31315‎Cached11 آوریل 2017 ... با اینکه سفر با عصای طبی ممکن است سخت‌تر از حالت عادی باشد اما اگر با برنامه‌ریزی عمل کنید، حتماً سفر راحت‌تری خواهید داشت. Images for با عصای طبی چگونه سفر کنید؟ آخرین خبر | کوله پشتی/ با عصای طبی چگونه سفر کنید؟ akharinkhabar.com/.../کوله.../-با-عصای-طبی-چگونه-سفر-کنید؟‎Cachedفوت و فن/ اگر پایتان آسیب دیده است و مجبورید مدتی از عصای طبی زیربغل استفاده کنید، اجازه ندهید وجود عصا در برنامه سفر شما مزاحمت ایجاد کند. با ای... با عصای طبی چگونه سفر کنید؟ | فوت و فن | فیدگاه feedgah.ir/post/14918832001367943/با-عصای-طبی-چگونه-سفر-کنید/ وقتی با عصای طبی سفر می‌کنید، ساک دستی حرکات شما را محدود می‌کند. آزاد نگه داشتن بازوها مهم است. تا جایی که می‌توانید از کوله‌پشتی استفاده کنید. وقتی از چمدان ... چگونه با عصای طبی سفر کنیم؟ - کلوب www.cloob.com/c/elmdaily/125690916 اگر پایتان آسیب دیده است و مجبورید مدتی از عصای طبی زیربغل استفاده کنید، اجازه ندهید وجود عصا در برنامه سفر شما مزاحمت ایجاد کند. بایگانی‌ها پزشکی | صفحه 187 از 207 | زندگی,دانش,روزانه https://www.zdr.ir/گروه-group/دانش/پزشکی/page/187/‎Cached30 مه 2017 ... با عصای طبی چگونه سفر کنید؟ اگر پایتان آسیب دیده است و مجبورید مدتی از عصای طبی زیربغل استفاده کنید، اجازه ندهید وجود عصا در برنامه سفر ... کوله پشتی با عصای طبی چگونه سفر کنید؟ voice-changer.ir/کوله+پشتی+با+عصای+طبی+چگونه+سفر+کنید؟+ تازه های نت · سپتیک تانک. سپتیک تانکها مخزن های فاضلابی میباشند که برای ذخیره فاضلاب بکار میروند به آنها سپتیک تانکمیگویند سپتیک فاضلاب و ... روز دنیا |با عصای طبی چگونه سفر کنید؟ roozedonya.com/post/2122958/با-عصای-طبی-چگونه-سفر-کنید؟‎Cachedاگر پایتان آسیب دیده است و مجبورید مدتی از عصای طبی زیربغل استفاده کنید، اجازه ندهید وجود عصا در برنامه سفر شما مزاحمت ایجاد کند. با عصای طبی چگونه سفر ... چگونه چمدان سفر را ببندیم؟ - پرتال جامع علم دیلی elmdaily.ir/more/دانستنیها/.../9432-چگونه-چمدان-سفر-را-ببندیم؟‎Cached4 دسامبر 2016 ... چگونه چمدان سفر را ببندیم؟ ... چمدان سفر را ببندیم؟ آیا می‌دانید کوله‌پشتی خود را با چه چیزهایی باید پر کنید؟ ... چگونه با عصای طبی سفر کنیم؟ چگونه گوشت را کباب کنیم تا سرطان زا نشود - onvansho onvansho.ir/result/چگونه-گوشت-را-کباب-کنیم-تا-سرطان-زا-نشود.html با عصای طبی چگونه سفر کنید ۱۰ نشانه حمله قلبی درمان آکنه با پروبیوتیک شست‌وشوی . گوشت را درست کباب کنید تا سرطان نگیرید رکنا گوشت کباب‌شده روی ...