مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه مواد طبیعی پوست را مرطوب میکند؟

هر چند کمی گران است،  ولی کره درخت روغن قلم یک گزینه عالی و طبیعی  برای مرطوب نگه داشتن  پوست است.

کره درخت روغن قلم

این شامل ویتامین A و E و همچنین اسیدهای چرب ضروری  است که به  هیدراته شدن پوست کمک میکند مواد مغذی  موجود در  آن به کاهش خشکی پوست یا اگزما، درماتیت، آفتاب سوختگی و دیگر مسائل مربوط به پوست را درمان میکند.هنگام استفاده از کره درخت روغن قلم، مطمئن شوید که صد در صد خالص باشد  تا بهترین نتیجه را بگیرید.

کره درخت روغن قلم در کف دست  ریخته  و آن را بین دست مالش میدهیم تا ذوب شود سپس آن را بر روی پوست می مالیم.برای چند دقیقه  ماساژ می دهیم به طوری که  جذب پوست شود یک شب بماند صبح روز بعد می شوئیم و هر روز این کار را انجام میدهیم.

آووکادو

به عنوان یک مرطوب کننده  و نرم کننده پوست  است. رطوبت طبیعی را به پوست باز میگرداند.  غنی از ویتامین است که  از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت میکند مقدار کمی از آوکادو رسیده با استفاده از یک چنگال له کنیدبه طور مستقیم بر روی پوست بمالید ۱۰ تا ۱۵۵ دقیقه، صبر کنید سپس با آب بشوئید بسته به خشکی پوست  دارد  می توانید آن را چند بار در  روز تا چند بار در هفته استفاده کنید.

کره کاکائو

برای جلوگیری از خشکی پوست ، کره کاکائو بسیار مفید است.چربی های اشباع شده  موجود در آن به راحتی به پوست جذب  شده و می تواند  به بازگرداندن رطوبت در پوست های خشک و ترک خورده کمک کند در واقع، آن  پوست را از داخل هیدراته میکندآنتی اکسیدان ها در آن  به آسیب های ناشی از اشعه ماورای بنفش (UV)کاهش می دهد و از پیری پیشگیری میکند.

۱قاشق کره کاکائو  را  در کف دست بریزید و به آرامی برای چنددقیقه پوست را با آن ماساژ دهید یکشب بماند صبح روز بعد به حمام بروید بسته به خشکی پوست از چند بار در روز تا هفته این کار را انجام دهید.



لینک منبع :چه مواد طبیعی پوست را مرطوب میکند؟

چه مواد طبیعی پوست را مرطوب میکند؟ - سلامتی salamati.ir/2017/05/28/چه-مواد-طبیعی-پوست-را-مرطوب-میکند؟/‎Cached28 مه 2017 ... این شامل ویتامین A و E و همچنین اسیدهای چرب ضروری است که به هیدراته شدن پوست کمک میکند مواد مغذی موجود در آن به کاهش خشکی پوست یا اگزما، ... مرطوب کننده های طبیعی که می توانید در منزل تان درست کنید - بیتوته www.beytoote.com/attire/.../natural1-moisturizer-home.html‎Cached Similarبهره‌گیری از این بخورهای گیاهی علاوه بر پاک‌سازی پوست و آب‌رسانی مناسب به پوست ، با این کار دریافت مواد غذایی توسط سلول‌های پوستی در بهترین شکل انجام می‌شود. ۸ مرطوب کننده طبیعی پوست - وبگردی webgardi.yjc.ir/fa/news/202217/۸-مرطوب-کننده-طبیعی-پوست‎Cached30 مه 2017 ... با اینحال شما می‌توانید با استفاده از مواد طبیعی بهترین مرطوب کننده‌ها را ... لینولئیک است که باعث حفظ و نگهداری رطوبت و صافی پوست می‌شود. چه مواد طبیعی پوست را مرطوب میکند؟ - فرامطلب www.faramatlab.com/27816/moisturizing-skin.htm‎Cached10 مه 2017 ... کره درخت روغن قلم هر چند کمی گران است، ولی کره درخت روغن قلم یک گزینه عالی و طبیعی برای مرطوب نگه داشتن پوست است. این شامل ویتامین A و E ... ماسک پوست خشک | نرم کننده ترین ماسک گیاهی پوست خشک - نمناک namnak.com/ماسک-پوست-خشک.p21765‎Cachedبا ساخت و استفاده از ماسک های پوست خشک با مواد طبیعی و گیاهی پوست خود را لطیف و نرم سازید. ... سوپخوری عسل (پوست را تحریک و نرم می کند)+1 عدد زرده تخم مرغ (در پوست نفوذ کرده و آب ... مرطوب کننده گیاهی و ماسک پوست خشک با خیار و شیر. مواد ... درمان طبیعی برای خشکی پوست - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/36911/درمان-طبیعی-برای-خشکی-پوست‎Cached Similar29 نوامبر 2012 ... هیچ‌گاه استفاده از روغن برای پوست صورت و بدن خود را امری غیرممکن تلقی نکنید. ... آنتی‌اکسیدان‌ها موادی هستند که رادیکال‌های آزاد (مواد مضر بدن) را تخریب ... لستین آن باعث رفع خشکی پوست می‌شود و به خوبی آن را مرطوب می‌کند. کرم های مرطوب کننده - آرایش www.arayeshgari.com/آرایش-صورت/نکات.../1-کرم-های-مرطوب-کننده‎Cached Similarیک مرطوب کننده، به پوست شما کمک می‌کند تا رطوبت مورد نیازش را جذب کرده تا ... اولین اسلحه دفاعی ما در برابر خشکی پوست استفاده از مواد مرطوب کننده است. ... در حالت طبیعی یک حرکت مداوم آب از لایه های عمقی پوست به طرف لایه های سطحی وجود دارد و در ... رطوبت پوست و مرطوب کننده ها | دکتر محمد علی نیلفروش زاده - متخصص ... www.drnilforoushzadeh.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID...‎Cached Similarمواجهه پوست با بعضی از مواد نیز از دسته عوامل خارجی محسوب میشود. ... 2- عامل مرطوب کننده طبیعی یا (NMF ) natural moisturizing factor که ترکیبی از چند ماده ساخته شده ... گیاهان دارویی طب سنتی و اسلامی - گل شفا - درمان خشکی پوست در طب ... www.golshafa.blogfa.com/page/poost.aspx‎Cached Similarشست و شوی پوست علاوه بر اینکه آلودگی پوست و مواد آرایشی را از بین می برد، چربی طبیعی پوست را هم که از آن حفاظت می کند، از بین می برد. کرم مرطوب کننده، مقدار ... علل و درمان خشکی پوست - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/444986/علل-و-درمان-خشکی-پوست‎Cachedشست و شوی پوست علاوه بر اینکه آلودگی پوست و مواد آرایشی را از بین می برد، چربی طبیعی پوست را هم که از آن حفاظت می کند، از بین می برد. کرم مرطوب کننده، مقدار ...