مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده + جزییات کامل

بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده + جزییات کامل

در کشوری زندگی می کنیم که مذهبی است و در آن باید بنا به شئونات مذهبی اصولی رعایت گردد از جمله رعایت حجاب برای زنان. امروزه و به دنبال تحولات تکنولوژیکی و اشاعه های فرهنگی، بحث حجاب خانمها دچار تحول شده و در این راستا دولت تصمیم به بازرسی حجاب کارمندان گرفته است. در این مقاله از پورتال وهاران به جزییات این خبر پرداخته ایم.

آغاز طرح بازرسی حجاب کارمندان

بر اساس ابلاغیه برخی استانداری های کشور به مدیران محلی، اعلام شده است حسب تقویم برنامه های ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در سال ۹۶، مقرر شده از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز شود که شامل اداراتی چون دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و بانک های دولتی و خصوصی خواهد بود.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)
همچنین بخوانید:  مصاحبه افسانه بایگان در مورد ممنوع التصویری اش + بیوگرافی خودش و همسرش



لینک منبع :بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده + جزییات کامل

Images for بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده + جزییات کامل آغاز بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../آغاز-بازرسی-حجاب-کارمندان-از-ماه-آینده‎Cached30 مه 2017 ... آغاز بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده. «از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه‌های بازرسی ستاد ... بازرسی حجاب کارمندان دانشگاهها – news news.adbx.ir/d/tag/بازرسی-حجاب-کارمندان-دانشگاهها/‎Cached30 مه 2017 ... بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده + جزییات کامل. در کشوری زندگی می کنیم که مذهبی است و در آن باید بنا به شئونات مذهبی اصولی رعایت گردد از جمله ... آغاز بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../196557-آغاز-بازرسی-حجاب-کارمندان-از-ماه-آینده‎Cached30 مه 2017 ... از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه‌های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز شود.» بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1214839‎Cached30 مه 2017 ... روزنامه خراسان نوشت: «بر اساس ابلاغیه برخی استانداری‌های کشور به مدیران محلی اعلام شده است، حسب تقویم برنامه‌های ستاد مرکزی صیانت از حریم ... بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده جزییات کامل - پارسی دون parsidon.ir/search/?...بازرسی%20حجاب%20کارمندان%20از%20ماه%20آینده%20+...‎Cached31 مه 2017 ... حجاب کارمندان ادارات از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز می ... آغاز بازرسی حجاب کارمندان ادارات از ماه آینده - پرشین وی persianv.com/goonagoon/بازرسی-حجاب-کارمندان-ادارات.html‎Cached30 مه 2017 ... بازرسی حجاب کارمندان ادارات , از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز می شود .... جزئیات کامل انتخاب رشته دانشگاه‌ها | میزان پذیرش دانشجو در رشته‌های ... طرح بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده اجرا می‌شود - 724 پرس www.724press.com/.../6943-آغاز-بازرسی-حجاب-کارمندان-از-ماه-آینده‎Cached30 مه 2017 ... از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه‌های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز شود. آغاز بازرسی حجاب کارمندان ادارات از ماه آینده - تی نیوز tnews.ir/news/98e586817386.html‎Cached30 مه 2017 ... ... اجرایی، دانشگاه ها و بانک های دولتی و خصوصی خواهد بود. [ مشاهده متن کامل آغاز بازرسی حجاب کارمندان ادارات از ماه آینده در تابناک ]. اخبار پیشنهادی: ... بازرسی حجاب کارمندان از ماه آینده جزییات کامل - پارسی خون parsikhon.ir/search/?...بازرسی%20حجاب%20کارمندان%20از%20ماه%20آینده%20+...‎Cachedاز ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز می شود. بازرسی حجاب کارمندان روزنامه ...