مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فال روزانه ۹ خرداد ۹۶ – سه شنبه

فال روزانه ۹ خرداد ۹۶ – سه شنبه

فال روزانه-vaharan.ir

فروردین

زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش‌بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از قبل آغاز کرده اید و هنوز به انجام نرسیده، امروز زمان آن است که آن را تمام کنید. یا اینکه حتی امروز می توانید یک پروژه کاری عالی را آغاز کنید. امروز قدم های مثبتی در زمینه پیشرفت خود می توانید بردارید. هر چه بیشتر بی خیال جزئیات شوید، سریع تر به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید.

فال روزانه-vaharan.ir

اردیبهشت

شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

فال روزانه-vaharan.ir

خرداد

امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.

فال روزانه-vaharan.ir

تیر

بان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

همچنین بخوانید:  عادت های بد متولدین هر ماه در روابط عاشقانه و عاطفی

فال روزانه-vaharan.ir

مرداد

چشم هایتان را به هدفتان دوخته اید و با سرعت تمام می خواهید به آن برسید، اما ستاره ها شما را به آرامش و اولویت بندی در کارهایتان دعوت می کنند. هرچند فکر می کنید به کمک نیازی ندارید، بد نیست در صورت نیاز از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. در کارتان بیشتر روزتان را با خانواده و دوستان نزدیکتان خواهید گذراند، هرچند بعید نیست زمانی را هم با شرکای تجاری خود بگذرانید. بنابراین روزی لذت بخش را در پیش دارید، زیرا کسانی که برایتان اهمیت دارند و از بودن با آنها لذت می برید در کنارتان خواهند بود. احساس وابستگی بیشتری به عشقتان احساس خواهید کرد. خوابی که درباره عشقتان می بینید را یادداشت کنید، آنچه در رویا دیده اید در واقعیت به شما کمک خواهد کرد

فال روزانه-vaharan.ir

شهریور

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

فال روزانه-vaharan.ir

مهر

در چند وقت اخیر آنقدر وقت و انرژی برای کارتان گذاشته اید که به زودی بتوانید طعم پیشرفت را بچشید. پس امروز را با خیال راحت استراحت کنید و ادامه کار را به فردا واگذار کنید. به جای شکایت از نداشته هایتان چرا کمی به چیزهایی که دارید فکر نمی کنید؟ اگر خوب فکر کنید مطمئن باشید لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست. به جای این فکر ها بهتر است یک برنامه رمانتیک بچینید و همراه با کسی که دوست دارید از روز تعطیلتان لذت ببرید. مثلا یک پیک نیک دو نفره و یا رفتن به رستوران مورد علاقه همسرتان فکر خوبی می تواند باشد. مجرد ها بهتر است امروز را به دنبال نیمه گمشده خود نگردند و با دوستانشان خوش بگذرانند، فردا برای این کار روز بهتری می تواند باشد.

همچنین بخوانید:  فال عشق سال 2017 برای ماههای مختلف

فال روزانه-vaharan.ir

آبان

گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می‌تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.

فال روزانه-vaharan.ir

آذر

امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.

فال روزانه-vaharan.ir

دی

برنامه غذایی و ورزشی خود را از نظر بگذرانید، اگر تغییری لازم است همین الان دست به کار شوید، این کار می تواند تمام ماهی که پیش رو دارید را تحت تأثیر قرار دهد. امروز ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که رفتارها و طرز فکری شبیه به شما دارند و می توانید دوستی هایی پایدار با آنها آغاز کنید. میان زن و شوهرها اوضاع بسیار خوب خواهد بود و می توانند فارغ از هر مشکل و مسئله ای که دارند از بودن در کنار هم لذت ببرند، البته بهتر است خودتان حواستان باشد و بی احتیاطی نکرده و کاری نکنید که شب به این خوبی خراب شود. به مجرد هایی که در جستجوی شریک زندگی خود هستند توصیه می شود امشب را بیرون از منزل و همراه با دوستان بگذارند.

همچنین بخوانید:  فال ماهانه خرداد 96 در وهاران

فال روزانه-vaharan.ir

بهمن

با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.

فال روزانه-vaharan.ir

اسفند

شاگر احساس می‌کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید،‌ ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی‌شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می‌توانند انجام دهند.

اختصاصی وهاران

http://www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :فال روزانه ۹ خرداد ۹۶ – سه شنبه

فال روزانه - مجله فارسی پرمگ permag.ir/all/daily-horoscope‎Cached Similarفال امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ | فال روزانه + فال حافظ فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ مجله فارسی پرمگ : ارائه دقیق ترین فال روزانه در ایران اگر چه شما به ... فال - بانوان ایرانی banovanirani.ir/category/سرگرمی/فال/‎Cachedفال امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی : فال متولدین فروردین:امروز شما آرزو می‌کنید که ای کاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر کارتان ... فال روزانه - آکاایران www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/‎Cached Similarفال روزانه آکاایران بهمراه فال روزانه حافظ و فال بر اساس تاریخ تولد هر شب راس ساعت 12 به روز ... طالع بینی متولدین خرداد .... فال روزانه - فال امروز شما شنبه 21 مرداد 96 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ ... فال روزانه سه شنبه 17 مرداد 1396 ... فال روزانه - بیتوته www.beytoote.com/daily-horoscope/‎Cached Similarفال روزانه - پنج شنبه 19 مرداد 1396 ... فال روز متولدین خرداد: امروز یک نفر بهتان حرفهای خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها ... دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند. فال روزانه | فال امروز | فال روز تولد - نمناک namnak.com/t101-فال-روزانه‎Cached Similarفال روز سه شنبه 17 مرداد 1396. برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 17 مرداد 96 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید. فال روزانه ... فال > سرگرمی - نمناک namnak.com/c41-فال‎Cached Similarفال روز سه شنبه 17 مرداد 1396. برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 17 مرداد 96 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید. فال روزانه ... فال روزانه 21 مرداد 1396 طالع بینی امروز شنبه 21 مرداد 96 - پاتوق من mepatogh.ir/57/daily-omen/‎Cachedفال روزانه 21 مرداد 1396 طالع بینی امروز شنبه 21 مرداد 96 فال روزانه روز تولد برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه نمایید • فال روزانه 9 خرداد 1396 طالع بینی امروز سه شنبه 9 خرداد 96 weblogfa.com/news/3384‎Cached30 مه 2017 ... فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 فروردین 1396 فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه. ساعات ائلیه بیشترین میزان ... فـال روزانـه - Daily Omen - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/20915/فـال-روزانـه-daily-omen‎Cached Similarفال روزانه شنبه 21 مرداد 1396 ..... من لینک فال روزانه 16 اردیبهشت 96 رو خواسته بودم اما هیچ جوابی داده نشد!! ..... می شه لطفاً فال 30 خرداد 1396 را بگذارید .... شدیم ام حدودا سه چهار سالی هست که فال خیلی روش اثر گذاشته و همینطور کاه را کوه میکنه با هم قهریم ... فال روزانه سه شنبه 30 خرداد 96 - تمام عیار tamamayar.com/فال-روزانه-سه-شنبه-30-خرداد-96.html‎Cached18 ژوئن 2017 ... فال روزانه متولدین فروردین: احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید.