مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آنتی اکسیدان های نامرئی

دوستان من که متخصص پوست هستند نیز مشتاق بودند بدانند که چرا من یک فصل از کتاب را به آلفا و بتاهیدروکسی اسیدها اختصاص داده ام و در آن چه مطالبی را گنجانده ام.

آنتی اکسیدان های نامرئی

جواب این است که هیدروکسی اسیدها آنتی اکسیدان هم هستند. آلفاهیدروکسی اسید نام مشخصه اسیدهایی است که از مواد غذایی به دست می آیند. گلیکولیک اسید یکی از رایج ترین آلفاهیدروکسی اسیدهاست که از نیشکر گرفته می شود و اسید لاکتیک، آلفاهیدروکسی اسید دیگری است که از شیر به دست می آید.

هنگامی که گلیکولیک اسید را به پوست می مالیم باعث پوست اندازی می شود که در این عمل سلول های مرده از روی پوست برداشته می شوند و پوست جوان تر به نظر می رسد.

آلفا و بتاهیدروکسی اسید به خیلی از محصولات آنتی اکسیدان قوی افزوده و باعث تقویت و افزایش تاثیر آنها می شوند (مثلا ترکیب آلفالیپوئیک اسید حاوی ماده DMAE)، چون آن ها همسو با سایر آنتی اکسیدان ها عمل می کنند و تاثیر ضد اکسید کنندگی آن ها را افزایش می دهند و از این بابت بسیار ارزشمند هستند.



لینک منبع :آنتی اکسیدان های نامرئی

آنتی اکسیدان های نامرئی - سلامتی salamati.ir/2017/05/30/آنتی-اکسیدان-های-نامرئی/‎Cached30 مه 2017 ... آنتی اکسیدان های نامرئی. جواب این است که هیدروکسی اسیدها آنتی اکسیدان هم هستند. آلفاهیدروکسی اسید نام مشخصه اسیدهایی است که از مواد غذایی به ... Btitr - آنتی اکسیدان های نامرئی www.btitr.com/5A5F5F5F5D5D/آنتی-اکسیدان-های-نامری‎Cached30 مه 2017 ... آنتی اکسیدان های نامرئی. جواب این است که هیدروکسی اسیدها آنتی اکسیدان هم هستند. آلفاهیدروکسی اسید نام مشخصه اسیدهایی است که از مواد غذایی به ... آنتی اکسیدان های نامرئی - سایت تفریحی سرگرمی fun8.ir/news/34854/آنتی-اکسیدان-های-نامرئی‎Cachedدوستان من که متخصص پوست هستند نیز مشتاق بودند بدانند که چرا من یک فصل از کتاب را به آلفا و بتاهیدروکسی اسیدها اختصاص داده ام و در آن چه مطالبی را گنجانده ام. دکتر سلام/ آنتی اکسیدان های نامرئی - آخرین خبر - تی نیوز tnews.ir/news/d95d86868064.html‎Cached30 مه 2017 ... آلفا و بتاهیدروکسی اسید به خیلی از محصولات آنتی اکسیدان قوی افزوده و باعث تقویت و افزایش تاثیر آنها می شوند (مثلا ترکیب آلفالیپوئیک ... آخرین خبر | دکتر سلام/ آنتی اکسیدان های نامرئی akharinkhabar.com/health/3503376/.../-آنتی-اکسیدان-های-نامرئی‎Cachedسلامتی/ دوستان من که متخصص پوست هستند نیز مشتاق بودند بدانند که چرا من یک فصل از کتاب را به آلفا و بتاهیدروکسی اسیدها اختصاص داده ام و در آن چه مطالبی... آنتی اکسیدان های نامرئی | خبرگزاری سلامتی | پارسی پو parsipoo.ir/news/1496086200830108/آنتی-اکسیدان-های-نامرئی/‎Cached30 مه 2017 ... آنتی اکسیدان های نامرئی. جواب این است که هیدروکسی اسیدها آنتی اکسیدان هم هستند. آلفاهیدروکسی اسید نام مشخصه اسیدهایی است که از مواد غذایی به ... دیدن ترکیبات نامرئی با استفاده از فناوری های نوین - افغانستان afghanistan.shafaqna.com/.../20170-دیدن-ترکیبات-نامرئی-با-استفاده-از-فناوری-های-نوین.html?...‎Cachedبا این وسیله می توانیم بسرعت مقدار شکر، میزان اسید و آنتی اکسیدان های پولیفِنول درون انگور را اندازه بگیریم. این ابزار “سیستم مکان یابی جهانی” (GPS) هم دارد که ... آنتی‌اکسیدان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آنتی‌اکسیدان‎Cached Similarلوتئین و زآگزانتین از مواد آنتی اکسیدانی هستند که در تخم‌مرغ وجود دارند. این مواد آنتی اکسیدان باعث جلوگیری از بروز آب‌مروارید می‌شوند. از آنتی اکسیدان‌های مهم بدن ... روز دنیا |آنتی اکسیدان های نامرئی roozedonya.com/post/2127902/آنتی-اکسیدان-های-نامرئی‎Cachedآنتی اکسیدان های نامرئی. 0. 16. دوستان من که متخصص پوست هستند نیز مشتاق بودند بدانند که چرا من یک فصل از کتاب را به آلفا و بتاهیدروکسی اسیدها اختصاص داده ... معاونت غذا و دارو - روغن - دانشگاه علوم پزشکی گیلان www.gums.ac.ir/fdo/Page.aspx?mID=6625&id=76&Page...‎Cachedوجود داردو چربی های نامرئی شامل انواع کره ، مارگارین و روغنهای نباتی می باشد. ... بعلاوه روغن های سرخ کردنی سالم و مقاوم باید غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی باشند ...