مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه استیک با سالاد مخصوص

طرز تهیه استیک با سالاد مخصوص

استیک یک غذای خوشمزه و پرطرفدار است؛ برای یک وعده خود و خانواده تان استیک به روشی جدید درست کنید.

درست کردن استیک به روش کاملا جدید

مواد لازم

۵۰۰ گرم گوشت فیله
ا قاشق غذاخوری روغن زیتون
۲ قاشق غذاخوری سرکه سفید
۱ قاشق غذاخوری عسل
عسل ۱ قاشق چای خوری
کاهو چهار برگ
شلیل ۲ عدد
نمک و فلفل و ادویه به میزان لازم

طرز تهیه استیک با سالاد مخصوص

دستور تهیه

گوشت را با استفاده از استیک کوب به حالت استیک آماده کنید و نمک و ادویه و فلفل بزنید و بعد ته ماهی تابه را مقداری روغن زیتون بزنید و گوشت ها را کف آن پهن کنید تا آرام و با حرارت ملایم پخته شوند. اگر از فر استفاده می کنید می توانید گوشت را در فر بگذارید. مدت زمان پخت گوشت استیک بستگی به ذائقه شما دارد، به مقداری که دوست دارید گوشت پخته شود، اجازه دهید بپزد.
در ظرفی دیگر عسل، سرکه سفید و نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. کاهو و شلیل را خرد کنید و به مخلوط اضافه کنید.
در مرحله آخر گوشت را در ظرف مورد نظر بکشید و سالاد را به حالت تزیین دور گوشت ها بریزید. این سالاد بسیار مقوی و سالم است که امیدواریم شما هم در منزل درست کنید و از طعم آن راضی باشید.

مترجم: ندا رحیمی
اختصاصی سایت وهاران

www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)
همچنین بخوانید:  تحقیقات تازه درباره سن مناسب ازدواج / امیدوارکننده است!



لینک منبع :طرز تهیه استیک با سالاد مخصوص

طرز تهیه استیک با سالاد مخصوص - مجله اینترنتی وهاران www.vaharan.ir/recipe-for-steak-with-salad/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه استیک با سالاد مخصوص. استیک یک غذای خوشمزه و پرطرفدار است؛ برای یک وعده خود و خانواده تان استیک به روشی جدید درست کنید. طرز تهیه استیک هندی با سالاد پنیر - نمناک namnak.com/استیک-هندی-با-سالاد-پنیر.p26464‎Cachedاستیک هندی و طرز تهیه استیک هندی با سالاد پنیر و انواع غذاهای خارجی و پیشنهاد های خوشمزه را در آشپزخانه نمناک ببینید. سالاد استیک | طرز تهیه سالاد استیک همراه کلم بروکسل - نمناک namnak.com/سالاد-استیک-همراه-کلم-بروکسل.p23873‎Cachedسالاد استیک و طرز تهیه سالاد استیک با کلم بروکسل و پیشنهاد های خوشمزه را در آشپزخانه نمناک ببینید. استیک گوساله |طرز تهیه استیک گوساله با سس سبزیجات مخصوص namnak.com/استیک-گوساله-با-سس-سبزیجات-مخصوص.p18772‎Cachedاستیک گوساله و طرز تهیه استیک گوساله با سس سبزیجات و طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ را در آشپزخانه نمناک ببینید. طرز تهیه سالاد استیک و سیب زمینی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-سالاد-استیک-و-سیب-زمینی‎Cachedوب سایت چاشنیک: سالاد استیک و سیب زمینی جزو انواع سالاد میباشد. ... طرز تهیه: 1. فر را با حرارت 375 درجه فارنهایت گرم کنید. 2.درون ظرف خود سیب زمینی ها را قرار دهید تا برای 50 تا 60 دقیقه کباب ... سالاد سبزیجات با تن، یک وعده خوشمزه کم دردسر. استیک گوشت ، طرز تهیه استیک گوشت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kabab-gosht/meat-steak-recipe.html‎Cached Similarاستیک گوشت,استیک گوشت با سس قارچ,استیک گوشت در فر,استیک گوشت در ... کنند که این به خاطر خصوصیات مخصوص اسید اولئیک موجود در روغن زیتون است. طرز تهیه استیک با سالاد سالسا - سوران www.sooran.com/fa/recipes/551/‎Cached19 نوامبر 2013 ... ... سبز 3/4 قاشق چای خوری. گوشت قرمز 800 گرم (گوشت مخصوص استیک) ... طرز تهیه سالاد سالسا با آووکادو ... طرز تهیه سالاد استیک با برگ شاهی ... طرز تهیه سالاد استیک - سوران www.sooran.com/fa/recipes/557/‎Cached Similar19 نوامبر 2013 ... طرز تهیه سالاد استیک با برگ شاهی · سالاد استیک با ... طرز تهیه استیک با سالاد کلم شیرین · استیک با ... طرز تهیه سالاد با استیک ماهی · سالاد با ... طرز تهیه سالاد استیک گوشت خوشمزه - مجله پزشکی دکتر سلام hidoctor.ir/portal/2015/10/.../طرز-تهیه-سالاد-استیک-گوشت-خوشمزه/‎Cached21 ا کتبر 2015 ... اگر به سالاد علاقه ی بسیاری دارید ما برای شما طرز تهیه یک سلاد خوشمزه و ... آن با گوشت است حالا برای شما عزیزان طرز تهیه سالاد استیک گوشت را در ... طرز تهیه استیک نرم و خوشمزه در #فودآکادمی - آپارات www.aparat.com/.../طرز_تهیه_استیک_نرم_و_خوشمزه_در_%23فودآکادمی‎Cached23 جولای 2016 ... فودآکادمی طرز تهیه استیک گوساله خوشمزه راحت تر از اونی هست که فکرشو می کنی. طرز تهیه استیک گوشت نرم و لذیذ با سس قارچ یکی از بهترین و ...