مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افسردگی شدید، شبکه احساسی مغز را مختل می کند!

مطالعات محققان نشان می دهد، افسردگی شدید سبب قطع ارتباط بخش های مختلف مغز و اختلال در شبکه احساسی مغز می شود.

افسردگی شدید، شبکه احساسی مغز را مختل می کند!

سلامتی به نقل از ایرنا، برای پردازش احساسات، بخش های مختلفی از مغز باید به طور همزمان فعالیت کنند. مطالعات محققان دانشگاه ایلینویز در شیکاگو نشان می دهد، ارتباط بخش های مختلف موثر در پردازش احساسات در افرادی که به افسردگی حاد مبتلا هستند، قطع می شود. این مطالعه همچنین نشان می دهد افسردگی در اتصالات خاص مغز نقش تداخلی دارد.

مطالعات قبلی نشان داد که برخی بیماری های روانی، شبکه های مغزی را که به طور همزمان فعالیت می کنند، مختل می کند که تاثیر آن بیشتر در احساسات و حل مسائل بروز می کند. از طرفی برخی از مطالعات دیگر نشان می دهد که شبکه استراحت مغز (ناحیه ای که هنگام استراحت فعال می شود) در افراد مبتلا به افسردگی، بیش از اندازه فعال است و اتصالات مغزی بیشتری دارد.

این مطالعه لزوم راهکار های موثر و سریع درمان افسردگی را بیش از پیش آشکار می کند، از طرفی برای تجویز درمان های انحصاری بر مبنای الگوی مغزی بیمار، ارزشمند است. افسردگی حاد یکی از شایع ترین اختلالت روانی محسوب می شود که سالیانه حدود ۱۴٫۸ میلیون نفر را در آمریکا تحت تاثیر قرار می دهد.



لینک منبع :افسردگی شدید، شبکه احساسی مغز را مختل می کند!

ایرنا - افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کند www.irna.ir/fa/News/81934775/‎Cached25 ژانویه 2016 ... تهران - ایرنا - مطالعات محققان نشان می دهد، افسردگی شدید سبب قطع ارتباط بخش های مختلف مغز و اختلال در شبکه احساسی مغز می شود. افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کند - عصر ایران www.asriran.com/.../افسردگی-شدید-شبکه-احساسی-مغز-را-مختل-می-کند‎Cached Similarافسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کند برای پردازش احساسات، بخش های مختلفی از مغز باید به طور همزمان فعالیت کنند. مطالعات محققان دانشگاه ایلینویز در ... [PDF] افسردگی شدید، شبکه احساسی مغز را مختل می کند! bigbangpage.com/science.../افسردگی-شدید،-شبکه-احساسی-مغز-را-مختل-م/?... This site may harm your computer. ﻣ ﮐﻨﺪ! ﺑﯿ ﺑﻨ : ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺤﻘﻘﺎن ﻧﺸﺎن ﻣ دﻫﺪ، اﻓﺴﺮدﮔ ﺷﺪﯾﺪ ﺳﺒﺐ ﻗﻄﻊ ارﺗﺒﺎط ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻐﺰ و. اﺧﺘﻼل در ﺷﺒ ﻪ اﺣﺴﺎﺳ ﻣﻐﺰ ﻣ ﺷﻮد. ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺑﯿ ﺑﻨ ﺑﻪ ﻧﻘﻞ از اﯾﺮﻧﺎ، ﺑﺮای ﭘﺮدازش اﺣﺴﺎﺳﺎت، ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ... افسردگی شدید، شبکه احساسی مغز را مختل می کند! - بیگ بنگ bigbangpage.com/science.../افسردگی-شدید،-شبکه-احساسی-مغز-را-مختل-م/?... This site may harm your computer. افسردگی شدید، شبکه احساسی مغز را مختل می کند! بیگ بنگ: مطالعات محققان نشان می دهد، افسردگی شدید سبب قطع ارتباط بخش های مختلف مغز و اختلال در شبکه ... افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کند - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../افسردگی-شدید-شبکه-احساسی-مغز-را-مختل-می-کند 25 ژانویه 2016 ... به گزارش نامه نیوز، افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کندبرای پردازش احساسات، بخش های مختلفی از مغز باید به طور همزمان فعالیت کنند. 1791،افسردگی شدید، شبکه احساسی مغز را مختل می‌کند 2rooznameh.ir/.../69319-1791،افسردگی-شدید،-شبکه-احساسی-مغز-را-مختل-می‌کند‎Cachedبه گزارش ایرنا، برای پردازش احساسات، بخش‌های مختلفی از مغز باید به‌طور همزمان فعالیت کنند. مطالعات محققان دانشگاه ایلینویز در شیکاگو نشان می‌دهد، ارتباط ... افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کند - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1453716660416112‎Cachedافسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کند - عصر ایران. میگنا - افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کند www.migna.ir/vdcgwt9w.ak9nx4prra.html‎Similar25 ژانویه 2016 ... مطالعات محققان نشان می دهد، افسردگی شدید سبب قطع ارتباط بخش های مختلف مغز و اختلال در شبکه احساسی مغز می شود. با افسردگی شدید بی احساس می شوید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-افسردگی-شدید-بی-احساس-می-شوید‎Cached25 ژانویه 2016 ... افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کندبرای پردازش ... می کند، از طرفی برای تجویز درمان های انحصاری بر مبنای الگوی مغزی بیمار، ارزشمند ... افسردگی و تاثیرات آن بر عملکرد مغز و حافظه انسان ؟ www.sarpoosh.com/medical/.../medical-research960403988.html‎Cached Rating: 3.8 - 8 reviews 8 جولای 2017 ... ... احساسی مغز می شود چرا که افسردگی شدید شبکه احساسی مغز را مختل می کندبرای پردازش ... هیپوکامپ در تشکیل حافظه جدید نقش مهمی بازی می‌کند.