مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید!

اگر همیشه از وجود دردهای مزمن در نقاط مختلف بدنتان شکایت دارید، بهتر است آنها را نادیده نگیرید.

۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید!

به گزارش besthealthmag این دردهای معمولی، ممکن است پیش در آمد یک بیماری یا مشکل بدخیم باشند که نشانه‌های اولیه خود را به این صورت نمایان کرده‌اند.

سردرد:

منظور از سردرد، دردهای میگرنی یا معمولی نیست. برخی از سردردهای ناگهانی، شدید و معمولاً بدون سابقه قبلی می‌تواند ناشی از آنوریسم مغزی باشد.

آنوریسم مغزی یک بیرون زدگی بصورت حباب در جدار شریان‌های مغزی است. در حقیقت آنوریسم عروق مغزی ناشی از یک ضعف در جدار شریان‌های مغزی است که بتدریج به علت بالا بودن فشار در داخل عروق سبب برجستگی و ایجاد حباب می‌شود و چون جدار آن‌ها ضعیف‌تر از جدار طبیعی شریان‌ها است ممکن است پاره شود و سبب خونریزی مغزی گردد.

خونریزی:

در مورد چهار نوع خونریزی باید نگران بود؛ خونریزی از رکتوم، سرفه خونی، خون در ادرار و در زنان خونریزی غیر معمول از واژن. در بسیاری از موارد شاید این شرایط بی ضرر باشند اما در اغلب موارد، خونریزی‌ها می‌توانند ناشی از سرطان روده بزرگ، سرطان ریه، سرطان مثانه و سرطان آندومتر باشند.

سوزش همیشگی سر دل یا تنگی نفس:

ترکیبی از علائم از قبیل عرق کردن، سوزش سر دل، تهوع، سرگیجه، تنگی نفس و … می‌تواند نشانه‌ای از یک حمله قلبی باشد و آنهم به دلیل فقدان اکسیژن در عضلات قلب و مسدود شدن یک شریان اصلی.

کاهش وزن غیر قابل توضیح:

از دست دادن بیش از ۲۰ پوند وزن در طول شش ماه گذشته می‌تواند نگران کننده باشد. ترکیب از دست دادن وزن غیر قابل توضیح بعلاوه کاهش اشتها می‌تواند نشانه‌ای از مبارزه بدن با نوعی از سرطان باشد.



لینک منبع :۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید!

۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! - سلامتی salamati.ir/2017/05/31/۴-نشانه-و-درد-جسمی-را-هرگز-نادیده-نگیرید/‎Cached31 مه 2017 ... اگر همیشه از وجود دردهای مزمن در نقاط مختلف بدنتان شکایت دارید، بهتر است آنها را نادیده نگیرید. ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! به گزارش ... Images for ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! | سلامتی vista.ir/news/.../۴-نشانه-و-درد-جسمی-را-هرگز-نادیده-نگیرید!‎Cachedاگر همیشه از وجود دردهای مزمن در نقاط مختلف بدنتان شکایت دارید، بهتر است آنها را نادیده نگیرید. ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! به گزارش besthealthmag ... ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! - تریتا نیوز tritanews.com/۴-نشانه-و-درد-جسمی-را-هرگز-نادیده-نگیرید/‎Cached۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! به گزارش besthealthmag این دردهای معمولی ، ممکن است پیش در آمد یک بیماری یا مشکل بدخیم باشند که نشانه‌های اولیه خود را به ... بالاترین: ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! - Balatarin https://www.balatarin.com/permlink/2017/5/29/4531361‎Cached29 مه 2017 ... اگر همیشه از وجود دردهای مزمن در نقاط مختلف بدنتان شکایت دارید، بهتر است آنها را نادیده نگیرید. به گزارش besthealthmag این دردهای معمولی، ممکن ... این ۶ نوع درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید - onvansho onvansho.ir/result/این-۶-نوع-درد-جسمی-را-هرگز-نادیده-نگیرید.html ۴ نشانهدرد جسمی را هرگز نادیده نگیرید درد چشم پزشکی . ... جام نیوز JamNews این نشانه های دیابت پنهان را نادیده با این غذا‌ها هرگز افسرده پنهان را نادیده نگیرید عوارض ... این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید‎Cached3 ژوئن 2017 ... تصویر این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید ... اما دردهای وجود دارند که به ناگاه شکل می گیرند و با نشانه های دیگری مانند تب همراهی می شوند، که به سادگی از ... این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید‎Cached29 آگوست 2016 ... تصویر این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید! به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعضی دردها نشانه یک مشکل حاد در بدن بوده و باید جدی ... ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! | خبرگزاری سلامتی | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../۴-نشانه-و-درد-جسمی-را-هرگز-نادیده-نگیرید/‎Cached31 مه 2017 ... ۴ نشانه و درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید! به گزارش besthealthmag این دردهای معمولی ، ممکن است پیش در آمد یک بیماری یا مشکل بدخیم باشند که ... این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید‎Cached... ساعت 13:49. جام جم سرا · سلامت; سلامت جسمی ... تصویر این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید! به گزارش جام جم ... درد در ناحیه پایین لگن نشانه ای از مشکلات مثانه است. ریه.