مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش های اصولی برای مدیریت استرس

برای کنترل و مدیریت استرس می توانید از روش های موثری کمک بگیرید.

روش های اصولی برای مدیریت استرس

راهکارهای درمانی فراوانی برای پیشگیری از شدت یافتن استرس وجود دارد انواع عارضه ها ناشی از استرس در بدن پدید می آیند می توانیم به مشکلات پوستی ، بی خوابی و افزایش ضربان قلب اشاره کنیم. استرس گاهی اوقات عوارض جبران ناپذیری برجای میگذارد و می تواند به مرگ مبتلایان منجر شود. برخی سکته های ناگهانی و مرگبار در بدن با استرس پدید می آیند.

احتمالا اثرات استرس را هر روز احساس می کنید: شانه هایی سخت، سردرد و خستگی. اما آیا می دانستید که استرس می تواند همچنین بر روی وضعیت پوست شما نیز تاثیر بگذارد؟

استرس می تواند پوستتان را که کمی حساس تر و چربتر بسازد ، زیرا استرس باعث می شود بدن هورمون های بیشتری تولید کرده و این باعث می شود غدد سباسه بیشتر کار کنند. همچنین می تواند باعث شود وضعیت بیماری های پوستی موجود مانند پسوریازیس، آکنه و اگزما خیلی بدتر شود.

اما راه هایی برای مدیریت استرس و حفظ پوست خود بصورت زیبا نیز وجود دارد. اول از همه، زمانی که اولین نشانه های تنش را احساس کردید، یاد بگیرید چگونه برای از بین بردن استرس تکنیک های تنفس عمیق را تمرین کنید. خلاق خلاق را تمرین کنید  و خود را تصور کنید که در نور شفا آبی و زیبا غرق شده اید.

نگه داشتن و حفظ تصویر می تواند مشکل باشد بنابراین اگر ذهنتان شروع به سرگردان شدن کرد آن را به حالت قبل برگردانید. این روش ساده باعث بهبود سلامت درون می شود.

هنگامی که زندگی ما به یک زندگی پر مشغله تبدیل شود، گاهی اوقات ورزش کردن را فراموش می کنیم. هنگامی که مرتبا از دویدن و یا راه رفتن و یا تمرین یوگا در پارک طفره می روید، آن را با برخی از تمرینات تنفس عمیق و قدردانی از محیط زیبا خود ترکیب کنید.

هنگامی که آرام شدید و یاد گرفتید که قدردان چیزهای ساده در زندگی باشید، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت و جنبه های منفی استرس بار دیگر ریشه کن خواهد شد.

اگر خواب کافی ندارید، بنابراین بهداشت خواب خوب را تمرین کنید. تلویزیون را در رختخواب تماشا نکنید و با تبدیل اتاق خواب خود به یک پناهگاه، با حواس خود مخالفت نکنید. از روغن های آروماتراپی برای نشاط بخشیدن و یا آرامش دادن استفاده کنید و هر شب در یک زمان مشخص به رختخواب بروید. مقدار زیادی آب را برای حفظ آبرسانی بدن بنوشید.

هیچ چیزی به اندازه ی از دست دادن آب بدن پوست را پیر نمی کند بنابراین بیاموزید که پوست خود را دوست داشته و از آن نگهداری کنید، آن را از خورشید و آب و هوای شدیدا سرد یا گرم محافظت کنید.

هنگامی که استرس به هنجار تبدیل می شود، مشکلات بوجود می آیند. احساس می کنید خسته اید و همچنین خسته به نظر می رسید.

بنابراین قوی بوده و با هر گونه مشکلی که روی می دهد به مبارزه برخیزید، اجازه ندهید که آنها عمیقا ریشه دار شوند. آرام بودن ممکن است از درون شروع شود اما می توانید احساس آرامش و رضایت را طرح ریزی کرده که می تواند سال ها طول بکشد. استرس را کاهش دهید تا به طور طبیعی پوستتان زیبا شود.



لینک منبع :روش های اصولی برای مدیریت استرس

روش های اصولی برای مدیریت استرس - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/252313_روش-های-اصولی-برای-مدیریت-استرس.html/‎Cached27 مه 2017 ... برای کنترل و مدیریت استرس می توانید از روش های موثری کمک بگیرید. راهکارهای درمانی فراوانی برای پیشگیری از شدت یافتن استرس وجود دارد ... روش های اصولی برای مدیریت استرس | Hendevaneh hendevaneh.com/روش-های-اصولی-برای-مدیریت-استرس/‎Cachedبرای کنترل و مدیریت استرس می توانید از روش های موثری کمک بگیرید. راهکارهای درمانی فراوانی برای پیشگیری از شدت یافتن استرس وجود دارد انواع عارضه ها ناشی از ... روش های اصولی برای مدیریت استرس - جوان ایرانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/38975957 27 مه 2017 ... روش های اصولی برای مدیریت استرس. سرویس سلامت جوان ایرانی به نقل از دکتر سلام: برای کنترل و مدیریت استرس می توانید از روش های موثری کمک ... روش های اصولی برای مدیریت استرس - بی باک نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/38966802 27 مه 2017 ... روش های اصولی برای مدیریت استرس. برای کنترل و مدیریت استرس می توانید از روش های موثری کمک بگیرید. راهکارهای درمانی فراوانی برای ... مدیریت استرس و روش های کاهش استرس در محیط کار و زندگی (نقشه راه ... https://motamem.org/درس-1-مدیریت-استرس/‎Cachedمدیریت استرس (Stress Management) و سایر موضوعات مرتبط با استرس مانند مقابله با استرس و روشهای کاهش استرس و عوامل استرس زا و استرس شغلی، از جمله بحث‌های ... ۹ راه های مدیریت استرس توسط افراد موفق - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/۹-روش-مهار-استرس-توسط-آدم‌های-موفق/‎Cachedراه های مدیریت استرس را باید از افراد موفق آموخت. در این نوشتار در باره راه های مدیریت استرس توسط افراد موفق بحث می شود. سترس مانعی متداول بر سر راه بهره. روش های مدیریت اضطراب - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/272537/روش-های-مدیریت-اضطراب‎Cached Similarعلت های ایجاد کننده استرس را استرسور می نامند و این علل در افراد متغیرند. ... احساس وجود برنامه کنترل و مدیریت صحیح و اصولی بخش مهمی از کنترل و کاهش اضطراب را ... آموختن روش های مدیریت مسئولیت ها، پایداری کردن بر اهداف، استراحت کردن و اجرای ... روش های اصولی برای مدیریت استرس - مطالب پزشکی medical-articles.darblog.com/post_34919.html‎Cachedبرای کنترل و مدیریت استرس می توانید از روش های موثری کمک بگیرید. راهکارهای درمانی فراوانی برای پیشگیری از شدت یافتن استرس وجود دارد انواع عارضه ها ناشی از ... عجیب ترین شیوه رفع استرس تکنیک دکتر گاش است | سوخت جت 12ceo.ir/رفع-استرس-و-اضطراب-تکنیک-دکتر-گاش/‎Cached Similar27 مه 2017 ... عجیب ترین شیوه رفع استرس و اضطراب تکنیک دکتر گاش است؛ دکتر گاش معتقد است اگر شصت دست تان را فوت کنید به طرز عجیبی استرس از ... مجله شفاجو | خواب و مدیریت استرس: 2 راه ساده برای مراقبت از قلب mag.shafajoo.com/content/25500‎Cachedاگر شما به بیماری های قلبی مبتلا هستید احتمالا به اندازه کافی با اصول یک زندگی سالم با عادت های خوب آشنایی دارید. رژیم غذایی اصولی، ورزش کردن، پیشگیری از ...