مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه درمانی” گذاشتن پیاز کف پا

قبل از خواب شبانه تکه از پیاز را داخل جوراب و کف پایتان قرار دهید و بخوابید “معجزه درمانی” این روش جالب گیاهی را خواهید دید. می توانید حدس بزنید که چه بیماری ها و سمومی از بدنتان دفع خواهد شد.

معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب و کف پا

یک تکه از پیاز خام را داخل جوراب خود قرار دهید و شب تا صبح را سپری کنید! ممکن است برایتان عجیب باشد اما متخصصان این روش را با بیان چندین فایده توصیه می کنند. به گزارشboldsky.com متخصصان میلیون ها فایده برای قرار دادن تکه ای پیاز در داخل جوراب طی خواب شبانه بیان کردند.

فواید و معجزه درمانی قرار دادن پیاز کف پا قبل از خواب

همانطور که می دانید سیر و پیاز جزو سبزیجاتی هستند که خاصیت تصفیه کنندگی و میکروب کشی بسیار قوی دارند و به طور قابل توجهی برای افزایش توانایی بدن در مبارزه با انوع بیماری های عفونی موثر هستند. همین خاصیت ضد عفونی کنندگی پیاز و حساسیت بالای کف پا برای دفع سموم بدن ایده ای شد که پزشکان این روش را مورد آزمایش قرار دهند.

همانطور که انتظار می رفت نتایج مثبتی به دست آمد . به این ترتیب ثابت شد که قرار دادن تکه ای پیاز در داخل جوراب در زمان خواب شبانه راهی است برای ضدعفونی کردن بدن و تقویت ارگان های داخلی .

با این روش اسید فسفریک موجود در پیاز وارد خون می شود و به عنوان یک ضدعفونی کننده عمل می کند ، همچنین این روش با استفاده از ورود ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در پیاز از طرق پا کمک می کند به خروج عفونت ها به سرعت و با قدرت بیشتری انجام شود.استفاده از این روش برای درمان سریع تب به خصوص در کودکان نیز توصیه شده است.

معجزه درمانی پیاز برای درمان سلولیت پا

تصاویر منتشر شده از نتایج درمانی این روش جالب به وضوح نشان می دهد که استفاده از خاصیت درمانی پیاز علاوه بر سم زدایی بدن در زمینه درمان مشکلات پوستی کف پا نیز موثر بوده است.گفتنی است که این روش یکی از روش های درمانی فوق العاده طب چینی برای سم زدایی و نابودی میکروب های بدن است



لینک منبع :معجزه درمانی” گذاشتن پیاز کف پا

معجزه درمانی” گذاشتن پیاز کف پا - سلامتی salamati.ir/2017/06/03/معجزه-درمانی-گذاشتن-پیاز-کف-پا/‎Cached3 ژوئن 2017 ... قبل از خواب شبانه تکه از پیاز را داخل جوراب و کف پایتان قرار دهید و بخوابید “معجزه درمانی” این روش جالب گیاهی را خواهید دید. می توانید حدس بزنید ... معجزه درمانی | “معجزه درمانی” گذاشتن پیاز کف پا - نمناک namnak.com/معجزه-درمانی-پیاز.p29584‎Cachedمعجزه درمانی و درمان بیماری ها و دفع سموم بدن با خوابیدن با پیاز داخل جوراب ودرمان سریع تب در کودکان و رفع سلولیت پا با پیاز قرمز و درمان ترک کف پا طب سنتی ... معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب و کف پا - YouTube ► 0:44https://www.youtube.com/watch?v=BEvdFCIhDns Dec 10, 2016 - 44 sec - Uploaded by طبیب خود باشید معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب و کف پا یک تکه از پیاز خام را داخل جوراب خود قرار دهید و شب تا صبح را سپری کنید استفاده از خاصیت ... خواص زیاد قراردادن پیاز کف پا قبل از خواب! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../خواص-زیاد-قراردادن-پیاز-کف-پا-قبل-از-خو.html‎Cachedخواص پیاز کف پا پوست ما بزرگ ترین ارگان بدن ماست که می تواند مواد شیمیایی، یون ها، ... ماساژ کف پا، طب آیورودا، طب سوزنی، طب فشاری و طب سنتی چینی همه شیوه های درمانی هستند که شامل تحریک ... معجزه پیاز برای بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی. معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب و کف پا - آپارات ► 0:43www.aparat.com/v/YLbur/معجزه_درمانی_گذاشتن_پیاز_داخل_جوراب_و_کف_پا Jun 8, 2017 - 43 sec معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب و کف پا یک تکه از پیاز خام را داخل جوراب خود قرار دهید و شب تا صبح را سپری کنید استفاده از خاصیت ... آیا معجزه سم زدایی این دو گیاه را می دانید ؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../آیا-معجزه-سم-زدایی-این-دو-گیاه-را-می-دانید-؟‎Cached15 ژوئن 2015 ... یکی از موثرترین روش های برای باز کردن این سلسله‌های عصبی در کف پا، گذاشتن برش های پیاز و سیر در داخل جوراب هنگام خواب شب است. پیاز و سیر ... “معجزه درمانی” گذاشتن پیاز داخل جوراب !! | | linkchee.com/lq6bcaaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب و کف پا. یک تکه از پیاز خام را داخل جوراب خود قرارخاصیت درمانی و شگفت انگیز فویل آلومینیومی دهید و شب تا ... فقط با یک حلقه پیاز در جوراب تان بدن تان را کاملا سم زدایی کنید netnevesht.ir/پیاز-جوراب-و-سم-زدایی/‎Cached10 دسامبر 2016 ... طبق این طب هزاران رشته عصبی و پایگاه عصبی کوچک در کف پا وجود دارد. ... این مطلب را در نت نوشت بخوانید : خواص معجزه آسای پیاز؛ این میوه ... کیست تخمدان را با این روش‌ها بدون دارو درمان کنید؛ کیست تخمدان از عوامل ناباروری. معجزه درمانی" گذاشتن پیاز کف پا | خبرگزاری سلامتی | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../معجزه-درمانی-گذاشتن-پیاز-کف-پا/‎Cached5 ژوئن 2017 ... قبل از خواب شبانه تکه از پیاز را داخل جوراب و کف پایتان قرار دهید و بخوابید "معجزه درمانی" این روش جالب گیاهی را خواهید دید. می توانید حدس بزنید ... Persian Fun - معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب و کف پا | Facebook https://www.facebook.com/che.baamaze/posts/1191626080905641‎Cachedقبل از خواب شبانه تکه از پیاز را داخل جوراب و کف پایتان قرار دهید و بخوابید “معجزه درمانی” این روش جالب گیاهی را خواهید دید. می توانید حدس بزنید که چه بیماری ها و ...