مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد

سلامتی به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی، مریم پورآدینه افزود: در صورت نوشیدن آب بیش از حد نیاز در وعده سحر، بدن آب اضافی را دفع می‌کند بنابراین آب مورد نیاز بدن باید در فاصله میان افطار تا سحر به تدریج و از طریق مصرف آب و میوه‌های آب‌دار تامین شود. 

نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد

وی اظهار کرد: نوشیدن چای بعد از وعده سحری سبب پیشگیری از تشنگی نمی شود و این امر باور غلطی است. پور آدینه با بیان اینکه مصرف لیموترش در پیشگیری از تشنگی و گرمازدگی موثر است، ادامه داد: میوه‌های آب‌دار مانند هندوانه و خربزه نیز نقش مهمی در تامین مایعات بدن دارند و توصیه می‌شود در فاصله افطار و سحر مصرف شوند.

وی توصیه کرد: باید از قندهای گیاهی مانند خرما به جای زولبیا و بامیه استفاده شود چون شیرینی جات غلظت مایعات بدن را افزایش می‌دهند و در نتیجه روزه‌دار احساس تشنگی می‌کند.



لینک منبع :نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد

نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ... www.isna.ir/.../نوشیدن-آب-زیاد-در-سحری-تاثیری-در-پیشگیری-از-تشنگی-در-طول-روز‎Cached3 ژوئن 2017 ... رئیس مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: نوشیدن آب زیاد در وعده سحری تأثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد. نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ... nkums.ac.ir/.../نوشیدن-آب-زیاد-در-سحری-تاثیری-در-پیشگیری-از-تشنگی-در-طول-روز-ندارد‎Cached3 ژوئن 2017 ... نوشیدن آب زیاد در وعده سحری تأثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد. به گزارش وبدا رئیس مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: در صورت ... نوشیدن آب زیاد تاثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد khabarooz.com/post/619964‎Cachedخبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: نوشیدن آب زیاد در وعده سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد. مریم پورآدینه افزود: در ... نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ... khabarfarsi.com/u/39362772 3 ژوئن 2017 ... نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد ... بهترین نوشیدنی برای بازکردن روزه در افطار یا نوشیدن در وعده سحر آب گرم یا چای .... گوارشی موقع افطار آمادگی لازم را برای دریافت حجم بالای مواد غذایی ندارد. نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ... www.btitr.com/.../نوشیدن-آب-زیاد-در-سحری-تاثیری-در-پیشگیری-از-تشنگی-در-طول-روز-ندارد‎Cached3 ژوئن 2017 ... نوشیدن آب زیاد در سحری تاثیری در پیشگیری از تشنگی در طول روز ندارد ... وی اظهار کرد: نوشیدن چای بعد از وعده سحری سبب پیشگیری از تشنگی ... 6راه مقابله با کاهش آب بدن در ماه مبارک رمضان - آموزش آشپزی زعفرون cafezaferoon.com/blog/single/78‎Cachedمعمولاً تحمل گرسنگی در ماه مبارک رمضان ساده تر از تحمل تشنگی است. ... در طول روز از نور خورشید فاصله بگیرید و حتی‌الامکان در مناطق سایه دار و خنک ... دقت داشته باشید که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، زیرا در ... رفع تشنگی ماه رمضان با چند راه ساده - نمناک namnak.com/رفع-تشنگی-ماه-رمضان-با-چند-راه-ساده.p16204‎Cachedدر طول روز از نور خورشید فاصله بگیرید و حتی الامکان در مناطق سایه دار و خنک ... باشید که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، زیرا در ... رفع تشنگی - بنیتا www.mybenita.com/benidana/specific/رفع-تشنگی-pfcvzq‎Cachedدر طول روز از نور خورشید فاصله بگیرید و حتی الامکان در مناطق سایه دار و خنک ... باشید که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، زیرا در ... روش‌هایی برای جلوگیری از کاهش آب بدن در ماه رمضان - مجله ونوس ... https://mag.farzand.net/.../روش‌هایی-برای-جلوگیری-از-کاهش-آب-بدن-د/‎Cached27 مه 2017 ... در طول روز از نور خورشید فاصله بگیرید و حتی الامکان در مناطق سایه دار و ... که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، ... راه درمان تشنگی در ماه مبارک رمضان - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/content/666021‎Cached27 مه 2017 ... در طول روز از نور خورشید فاصله بگیرید و حتی‌ الامکان در مناطق سایه دار و ... که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، ...