مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شعر روز پدر مبارک : اشعار زیبا برای تبریک روز پدر

اشعار و متن های جدید برای تبریک روز پدر

شعر روز پدر مبارک, شعر روز پدر مبارک بابای مهربانمشعر روز پدر مبارک

روز پدر مبارک بابای مهربانم…
دست مرا گرفتید تا یادتان بمانم
از روی خاک بردید تا اوج آسمانم
گفتند : امام هر عصر بابای مهربان است
روز پدر مبارک بابای مهربانم….

♥♥♥

ای طنین نام تو بر گوش من / ای پناه گریه ی خاموش من
همچو باران مهربان بر من ببار / ای که هستی مثل ابر نو بهار

♥♥♥

ای پدر بوی شقایق می دهی / عاشقی را یاد عاشق می دهی
با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر / هر چه دارم از تو دارم ای پدر

♥♥♥

پدر دستات برام گهواره بودن / چشات مثل چراغ خــونه من
بجز تو از همـــه دنیا بریدم / کسی رو مثل تو عاشق ندیدم
روزت مبارک پدر عزیزم
♥♥♥

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

پدر عزیزم روزت مبارک

♥♥♥

پدر بشنو این حرف فرزند خویش / عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم / کنا رت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی /تو سرمایه ی هست و بود منی

پدر عزیزم روزت مبارک



لینک منبع :شعر روز پدر مبارک : اشعار زیبا برای تبریک روز پدر

Images for شعر روز پدر مبارک : اشعار زیبا برای تبریک روز پدر شعر روز پدر مبارک : اشعار زیبا برای تبریک روز پدر - کوکا www.coca.ir/happy-father-day-poems/‎Cachedشعر و اشعار جدید و زیبا و قشنگ برای تبریک روز پدر، شعر روز پدر مبارک بابای مهربانم، متن و شعر به مناسبت تبریک روز پدر مبارک. شعر روز پدر - بیتوته www.beytoote.com/art/song/father1-day-poem.html‎Cached Similarاس ام اس روز پدر پیامک روز مردشعر روز پدر شعر برای تبریک روز پدر شعر تبریک روز پدر ,شعر روز پدر مبارک,شعر برای روز پدر. شعرهای بسیار زیبای روز پدر - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_6420.html‎Cachedای پدر ای با دل من همنشین ای صمیمی ای بر انگشتر نگین ای پدر ای همدم تنهاییم آشنایی ... شعرهای بسیار زیبای روز پدر .... اس ام اس و جمله های بسیار زیبا درباره روز پدر. گنجینه - شعر زیبا درباره پدر ganjine88.blogfa.com/post/649/شعر-زیبا-درباره-پدر‎Cached Similarگنجینه - شعر زیبا درباره پدر - فصلنامه قرآنی _ علمی _ فرهنگی. ... زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز گلچین شعر دوبیتی روز پدر/مرد - اشعار قشنگ تبریک روز پدر - آلامتو www.alamto.com/sms/fathers-day/fathers-day-poems‎Cachedفقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک. مجموعه ای از اشعار کوتاه مخوص تبریک روز پدر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. .... شعرهای زیبا مخصوص روز مادر. شعر و متن عاشقانه روز پدر و مرد Poetry Text - نمکستان namakstan.net/شعر-و-متن-عاشقانه-روز-پدر-و-مرد-poetry-text.html‎Cached8 مه 2013 ... شعر و متن عاشقانه روز پدر و مرد Poetry Text, اس ام اس روز مرد, اس ام اس روز مرد جدید, اس ام اس ... فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک می گویم. اس ام اس و شعر تبریک روز پدر و عکس روز پدر - تاپ ناز www.topnaz.com/اس-ام-اس-و-شعر-تبریک-روز-پدر/‎Cached Similarاس ام اس روز پدر / شعر روز پدر / کارت پستال روز پدر اس ام اس روز پدر به دنبال قشنگ ... فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک ... بابای عزیزم ، روز پدر رو بهت تبریک میگم و صمیمانه بر دستای پینه بسته‌ات ... دل نوشته های زیبا و مفهومی عاشقانه ... شعر روز پدر - قدرت پنهان - YouTube ► 2:45https://www.youtube.com/watch?v=V00fTNrjTPg May 1, 2015 - 3 min - Uploaded by Mina AngelTV Mina Madady, Ghodrate Penhan, Qudrate Penhan, Angel TV, Mina Madadi. روز مرد | متن و شعر و جملات زیبا کوتاه تبریک روز مرد - دیلی www.dailys.ir/روز-مرد/‎Cached12 مارس 2017 ... پدر عزیزم روزت مبارک…. *****متن و شعر و اس ام اس تبریک روز مرد******. روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم.