مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید

کوکا : انگلستان یکی از پیشگامان مسابقات عکاسی از دنیای زیر آب می باشد که اولین دوره ی آن در سال 1965 برگزار شد. این عکس ها از محیط زیر آب اقیانوس ها و دریاچه ها به صورت عکس های ماکرو، واید و یا پرتره گرفته شده اند.

در میان بیش از 4500 عکس از عکاسان 67 کشور دنیا، امسال گابریل باراتیو از فرانسه برنده جایزه ممتاز برای عکس “رقص هشت پا ” شده است.

در مجموعه عکس های زیبا و جالبی که برای شما انتخاب کرده ایم می توانید حیوانات دریایی شگفت انگیز را ببینید.

لارو شیرماهی از استیون کواکس - ایالات متحدهلارو شیرماهی از استیون کواکس – ایالات متحدهخارج از محدوده ی آبی از نیک بلیک - بریتانیاخارج از محدوده ی آبی از نیک بلیک – بریتانیاآخرین پرواز از استیو جونز - بریتانیاآخرین پرواز از استیو جونز – بریتانیالاک پشت های سبز از گریگ لیکوئر - فرانسهلاک پشت های سبز از گریگ لیکوئر – فرانسهپاک کننده از لیانگ فو - چینپاک کننده از لیانگ فو – چینرقص هشت پا از گابریل باراتیو - فرانسهرقص هشت پا از گابریل باراتیو – فرانسهرقابت از ریچارد ساکسمیت - بریتانیارقابت از ریچارد ساکسمیت – بریتانیایک در یک میلیون از رون واتکینز - ایالات متحدهیک در یک میلیون از رون واتکینز – ایالات متحدهاقیانوسی در آسمان از هوراسیو مارتینز - آرژانتیناقیانوسی در آسمان از هوراسیو مارتینز – آرژانتینشکار دلفین ها از گریگ لیکوئر - فرانسهشکار دلفین ها از گریگ لیکوئر – فرانسهمخفی شدن بلنی مدوزا از جید هاکسبرگن - بریتانیامخفی شدن بلنی مدوزا از جید هاکسبرگن – بریتانیانهنگ گوساله نما از کریستف لاپیزی - فرانسهنهنگ گوساله نما از کریستف لاپیزی – فرانسهشکار از سو یات وای - هنگ کنگشکار از سو یات وای – هنگ کنگشکار در آب منجمد از فابریس گرن - فرانسهشکار در آب منجمد از فابریس گرن – فرانسهگرگ و میش نقره ای از تونی مایشلیاو - کاناداگرگ و میش نقره ای از تونی مایشلیاو – کانادارقبا از سیمون کاپرادوسی - امارات متحده عربیرقبا از سیمون کاپرادوسی – امارات متحده عربینهنگ های قاتل از نیکولای گئورگیو - بریتانیانهنگ های قاتل از نیکولای گئورگیو – بریتانیااتاق خالی از نادیا کولاگینا - قزاقستاناتاق خالی از نادیا کولاگینا – قزاقستانمیگوی نورانی از فابیو فریتاس - برزیلمیگوی نورانی از فابیو فریتاس – برزیلجفت گیری وزغ ها از لوک رومن - بلژیکجفت گیری وزغ ها از لوک رومن – بلژیکنوده ی هنری از کاترین لو - سنگاپورنوده ی هنری از کاترین لو – سنگاپورخانه ی شما و خانه ی من از چینگ لین - کاناداخانه ی شما و خانه ی من از چینگ لین – کاناداشاهزاده ی آب ها از یانیک گوگوینهیم - فرانسهشاهزاده ی آب ها از یانیک گوگوینهیم – فرانسه



لینک منبع :20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید

20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که ... www.coca.ir/underwater-photographer-2017-best-shots/‎Cached20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ... که برای شما انتخاب کرده ایم می توانید حیوانات دریایی شگفت انگیز را ببینید. Images for 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که ... www.akairan.com/fun/visua/news20173914245391494.html‎Cached9 مارس 2017 ... آکاایران: 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید. آکا ایران : انگلستان یکی از پیشگامان مسابقات ... 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه ... - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/2086469.html 24 مارس 2017 ... کوکا : انگلستان یکی از پیشگامان مسابقات عکاسی از دنیای زیر آب می ... و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید ... 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که ... irirani.ir/news/14154‎Cachedدر میان بیش از 4500 عکس از […] The post 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید appeared first on کوکا. ۲۰ عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که socialbookmark.xyz/.../20-عکس-زیبا-و-شگفت-انگیز-از-دنیای-زیر-آب-در/‎Cached11 مارس 2017 ... ۲۰ عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید. عکاسی اجتماعی : انگلستان یکی از پیشگامان مسابقات ... 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که ... nobnews.ir/news/181058 این عکس ها از محیط زیر آب اقیانوس ها و دریاچه ها به صورت عکس های ماکرو، واید. ... 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید ... که برای شما انتخاب کرده ایم می توانید حیوانات دریایی شگفت انگیز را ببینید. عکس های خفن و خنده دار، جالب و دیدنی، زیبا و عاشقانه پروفایل www.ex1rs.com/.../108339-23-عکس-های-خفن-و-خنده-دار-جالب-و-دیدنی-زیبا‎Cachedعکس های زیبا و عاشقانه جدید ، عکس نوشته های جالب و دیدنی ، عکس های خفن و خنده .... 14 عکس سحرآمیز مادون قرمز از طبیعت و مناظر آلاسکا که همین حالا باید ببینید ... 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید ... پیشخوان خبری پرتال دانشگاهی | دانلود عکس گربه های ملوس و زیبا ... www.pishkhan.unp.ir/item.php?id=493905 12 فوریه 2017 ... دانلود عکس گربه های ملوس و زیبا برای پروفایل و تصویر زمینه ... مطالب مرتبط بیشتر ببینید. عکس پروفایل برای نوروز 96 ... 20 عکس زیبا و شگفت انگیز از دنیای زیر آب در مسابقه عکاسی که باید حتما ببینید ... مؤسسه فرهنگی هدایت - گالری عـکـس و تـصـو یـر hodanet.blogfa.com/category/106‎Cachedدنیای اعجاب انگیز گل های لاوندر + تصاویر ... امسال هم نشنال جئوگرافیک موضوع مسابقه عکاسی را تحت عنوان طبیعت، شهر ها و ... عکس های بیشتری در نشنال جئوگرافیک ببینید می توانید به لینک زیر رجوع کنید: .... در اینجا تصاویری شگفت و زیبا از پرندگان را می بینیم که به فرزندان و جوجه ..... عکس/ مسابقه عکاسی از دنیای زیر آب.