مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیالوگ های ماندگار و جملات زیبای شازده کوچولو

شازده کوچولو : the little princeشازده کوچولو

زیباترین جملات و متن های ماندگار از کتاب و فیلم شازده کوچولو

_ شازده کوچولو: این راز منه. خیلی سادست؛ تو فقط با قلبت می تونی چیزی را به درستی ببینی؛ چیزی که واقعیه با چشم دیده نمی شه.

_ شازده کوچولو به روباه: سلام، با من بازی می کنی؟

روباه: من نمیتونم باهات بازی کنم آخه من که اهلی نیستم!

_ شازده کوچولو: اگر تو عاشق گل هایی باشی که روی ستاره ها زندگی می کنند خیلی لذت بخشه که شبها به آسمون نگاه کنی. چون همه ی ستاره ها مثل شکوفه های یک گل هستن …

_ هوانورد: تو داری یه فرد بالغ میشی این فوق العادست.

_ هوانورد به دختر کوچولو: بزرگ شدن که مشکل نیست، فراموش کردی.

_ هوانورد: هی. هی تو گرسن های؟ من جایی را می شناسم که توی روز تولدت به تو پنکیک مجانی میدن.

دختر کوچولو: اما تولد من دو هفته دیگه ست.

هوانورد: خب اونا که نمی دونن.

_ شازده کوچولو: خجالت آوره که دو نفر عاشق همدیگه میشن اما اونا خیلی جوونن و نمی تونن معنی عشق را بفهمن. منم هنوز خیلی جوونم که بتونم عاشقش بشم.

_ روباه به شازده کوچولو: برای من تو هم مثل هزاران پسر بچه ی دیگه ای هستی که در این دنیا زندگی می کنن و من هیچ نیازی به تو ندارم. برای تو هم من مثل هزاران روباه دیگه ی این دنیا هستم. اگر من اهلی بودم، ما به هم نیاز داشتیم. به نظر من، تو در تمام جهان منحصر به فردی و من هم باید در تمام جهان منحصر به فرد باشم.

خلاصه داستان شازده کوچولو

سال 1935، هواپیمای سنت اگزوپری، که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می‌کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان‌جا فرودآمد.

همین سانحه دستمایه الهام شازده کوچولو شد که در آن شخصیت قهرمان داستان، خلبانی بی‌نام، پس از فرود در بیابان با پسر کوچکی آشنا می‌شود. پسرک به خلبان می‌گوید که از اخترکی دوردست می‌آید و آنقدر آنجا زندگی کرده که روزی تصمیم می‌گیرد برای اکتشاف اخترک‌های دیگر خانه را ترک کند.
او هم‌چنین برای خلبان از گل سرخ محبوبش می‌گوید که دل در گرو عشق او دارد، از دیگر اخترک‌ها تعریف می‌کند و از روباهی که او را این جا، روی زمین، ملاقات کرده است. خلبان و شازده چاهی را می‌یابند که آنها را از تشنگی نجات می‌دهد اما در نهایت شازده کوچولو خلبان را در جریان تصمیم خود قرار می‌دهد و می‌گوید تصمیم گرفته به اخترک خانه‌اش بازگردد.



لینک منبع :دیالوگ های ماندگار و جملات زیبای شازده کوچولو

Images for دیالوگ های ماندگار و جملات زیبای شازده کوچولو دیالوگ های ماندگار و جملات زیبای شازده کوچولو - کوکا www.coca.ir/the-little-prince-dialogues/‎Cachedدیالوگ های ماندگار و متن هایی از کتاب شازده کوچولو، زیباترین جملات و متن های ماندگار از کتاب و فیلم شازده کوچولو، خلاصه داستان شازده کوچولو. جملات ماندگار شازده کوچولو - جملات و دیالوگ های ماندگار - انجمن ... romankhone.ir/forums/topic/2351-جملات-ماندگار-شازده-کوچولو/‎Cachedشازده کوچولو از روباه پرسید : عمق فاجعه برای تو کجاس؟روباه گفت: عمق فاجعه اونجاست که سردترین نگاه رو تو چشمای مهربونترین آدمی که تاحالا دیدی، ... جملات زیبا از کتاب شازده کوچولو | بدندید bedandid.com/2016/10/25/.../جملات-زیبا-از-کتاب-شازده-کوچولو/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... بخش های زیبایی از کتاب شازده کوچولو نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری را انتخاب کرده ایم که در ادامه آنها را خواهید خواند. یادداشت های استاکر - جملات ماندگار از "شازده کوچولو" peyman-stalker.blogfa.com/post-390.aspx‎Cached Similar4 مه 2011 ... یادداشت های استاکر - جملات ماندگار از "شازده کوچولو" - ... بخش ۲۵«چیزی‌که بیابان را زیبا می‌کند، شازده کوچولو می‌گوید: چاهی است که جایی پنهان ... دیالوگ های ماندگار dialogues.persianblog.ir/‎Cached Similar15 آوریل 2017 ... سولماز: «تمام دیالوگ ها» ... شازده کوچولو گفت: «با یک گل بگومگویم شده.» ... در درونش احساس می‌کند مرواریدی است که زیبایی آن بی حد و اندازه است.». دیالوگ های ماندگار و جملات زیبای شازده کوچولو - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/news20173914264572561.html‎Cached9 مارس 2017 ... دیالوگ های ماندگار و متن هایی از کتاب شازده کوچولو، زیباترین جملات و متن های ماندگار از کتاب و فیلم شازده کوچولو، خلاصه داستان شازده کوچولو. جامع المزخرفات - دیالوگ های ماندگار و جملات زیبای شازده کوچولو jameolmozakhrefat.mihanblog.com/post/582‎Cached1 ژوئن 2017 ... شازده کوچولو. زیباترین جملات و متن های ماندگار از کتاب و فیلم شازده کوچولو. _ شازده کوچولو: این راز منه. خیلی سادست؛ تو فقط با قلبت می تونی ... The New Life - زیباترین متن کتاب شازده کوچولو انتوان دوسنت ... www.butterflyonawheel.blogfa.com/post/8‎Cached Similarزیباترین متن کتاب شازده کوچولو انتوان دوسنت اگزوپری( کتاب قرن) ... است که باعث می شه روزی با روزهای دیگر و ساعتی با ساعت با ساعت های دیگر فرق پیدا کند. دیالوگ های ماندگار شازده کوچولو | دانلود اهنگ novin96.xyz/tag/دیالوگ-های-ماندگار-شازده-کوچولو/‎Cachedدیالوگ شازده کوچولو(٢) دیالوگ … یادداشت های استاکر – جملات ماندگار از "شازده کوچولو"بخش ۲۵«چیزی‌که بیابان را زیبا می‌کند، شازده کوچولو می‌گوید: … دیالوگ های ...