مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی

مجموعه تصاویر خیره کننده ی کریگ باروز از گل های درخشان

کوکا : عکاس خلاق کریگ باروز با استفاده از یک تکنیک عکاسی ناشناخته به نام UVIVF (اشعه ماورای بنفش مرئی) عکس هایی از خاصیت فلورسانس گل ها و گیاهان گرفته است.

معمولا UV بر روی تصاویر گرفته شده در تاریکی ظاهر نمی شود، اما این عکاس هنرمند با یک لامپ ال ای دی 365 نانومتری یک فیلتر برای انتقال UV ایجاد کرد و تنها با نور مادون قرمز عکس ها را گرفت بنابراین گل ها فلورسانس خود را در تاریکی ظاهر کردند و این تصاویر جادویی خلق شدند.

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان

گل های درخشان



لینک منبع :تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی

Images for تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش ... www.coca.ir/تصاویر-حیرت-انگیز-گل-های-درخشان/‎Cachedمجموعه تصاویر خیره کننده ی کریگ باروز از گل های درخشان ... با استفاده از یک تکنیک عکاسی ناشناخته به نام UVIVF (اشعه ماورای بنفش مرئی) عکس هایی از خاصیت ... تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی ... https://forum.persiantools.com/.../تصاویر-حیرت-انگیز-از-گل-های-درخشان-با-تکنیک-اشعه-ماورای-بنفش-مرئی.849770/‎Cachedمجموعه تصاویر خیره کننده ی کریگ باروز از گل های درخشان کوکا : عکاس خلاق کریگ باروز با استفاده از یک تکنیک عکاسی ناشناخته به نام UVIVF ... عکسها حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی 30si.ir/عکسها-حیرت-انگیز-از-گل-های-درخشان-با-تکن/‎Cachedعکسها حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی ... با نور مادون سرخ تصویر ها را گرفت بنابراین گل ها فلورسانس خود را در تاریکی ظاهر کردند و ... تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش ... www.akairan.com/fun/visua/news201722522221829822.html‎Cachedعکاس خلاق کریگ باروز با استفاده از یک تکنیک عکاسی ناشناخته به نام UVIVF ( اشعه ماورای بنفش مرئی) عکس هایی از خاصیت فلورسانس گل ها و گیاهان گرفته است. تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش ... covex.ir/news/109309 1 فوریه 2017 ... برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک ... تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی. پیشخوان خبری پرتال دانشگاهی | عکس های مفهومی سیاه و سفید جالب و ... pishkhan.unp.ir/item.php?id=511643 31 مارس 2017 ... کوکا : عکاس اسپانیایی کیما مادوز مجموعه ای از عکس های سیاه و سفید ... تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی. انجمن علوم تجربی www.nemoneh15since.blogfa.com/‎Cachedبا تشکر انجمن علوم تجربی مدرسه راهنمایی نمونه دولتی 15 خرداد ... می شوند و خبرهای تازه، مدل های سه بعدی، پروزه های کارگاهی؛ صدها تصویر با کیفیت قابل پیاده .... ۳- حفاظت از چشم ها در برابر اشعه ماوراء بنفش با استفاده از عینکهای آفتابی مرغوب ..... یکی دیگر از پدیده های عجیب و غریبی که به نظر می رسد مرز حیرت انگیز سرعت نور در ... پرتال جامع تایا | زشت ترین حیوانات دنیا انتخاب شدند +عکس taya.ir/fun/visua/2014102602253_html__s-1-138.aspx 26 ا کتبر 2014 ... خالکوبی های وحشتناک در جشنواره خالکوبی +تصاویر این میوه ها چیزی .... تصاویر حیرت انگیز از گل های درخشان با تکنیک اشعه ماورای بنفش مرئی ... 6راه حل درمان آفتاب سوختگی! - باشگاه خبرنگاران نوجوان https://yjcnews.ir/search/?q=6راه+حل+درمان+آفتاب...‎Cached1 ساعت قبل ... ویدئو گل استفان یووتیچ چلسی اینترمیلان ... پایان رقابت های توردوفرانس با چهارمین قهرمانی فروم ... برآورد می کند و شدت اشعه ماورا بنفش که افراد در معرض آن قرار می گیرند را می سنجد. .... شگفت انگیز در چین کشف کرده اند که در آن اسکلت‌هایی با ظاهری عجیب وجود دارد. .... آشنایی با 8 بیماری‌ شایع پوستی+ تصاویر.