مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم

واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم

سوگل طهماسبی یکی از بازیگر ایرانی است که به تازگی در مصاحبه ای در مورد پیشنهادات بی شرمانه ای که به او داده شده است صحبت هایی عنوان کرده است. پورتال وهاران در این مقاله فیلم واکنش سوگل طهماسبی به پیشنهاد بی شرمانه را برای شما عزیزان منتشر می کند.

دانلود ویدیو

سوگل طهماسبی : به خاطر برداشتن ابروهایم زندانی شدم! + بیوگرافی

زندگینامه سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی (زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۳ در اصفهان) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.

بزرگ‌شدهٔ اهواز و فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.

فیلم های سوگل طهماسبی

۱۳۹۱ – چارسو (فرهاد نجفی)
۱۳۹۱ – بزرگ‌مرد کوچک (صادق دقیقی)
۱۳۹۰ – زندگی خصوصی آقا و خانم میم (سید روح‌الله حجازی)
۱۳۸۸ – دختران (قاسم جعفری)
۱۳۸۶ – پرچم‌های قلعه کاوه (محمد نوری‌زاد)

تله فیلم های سوگل طهماسبی

۱۳۹۲ – سرزمین بارانی (جواد مزدآبادی)
۱۳۹۱ – عاشقی در وقت اضافه (صمد یاری)
۱۳۹۱ – نیمه‌شب (سیامک صرافت)
۱۳۹۱ – لباسی برای خدمت (هادی شریعتی)
۱۳۹۰ – کلاس سوم ب (غلامرضا رمضانی)
۱۳۹۰ – دو خرمای نارس (سید مجید امامی)
۱۳۹۰ – این هفت نفر (سیامک صرافت)
۱۳۹۰ – گنجینهٔ پنهان (جواد مزدآبادی)
۱۳۹۰ – کور گره (جمشید محمودی)
۱۳۹۰ – بوسهٔ باد (حسین عامری)
۱۳۹۰ – برهوت (شهرام شاه‌حسینی)
۱۳۹۰ – گردنهٔ خان (حسین تبریزی)
۱۳۹۰ – مردان نمکی (سامان سالور)
۱۳۸۹ – سکوت مطلق (جواد مزدآبادی)
۱۳۸۸ – رهایی از زمین (محمد قاسمی)
۱۳۸۸ – دم زری (غلام‌رضا رمضانی)
۱۳۸۸ – تنهایی رود (علیرضا رزازی‌فر)
۱۳۸۷ – قبل از غروب (محمدجواد کاسه‌ساز)
کنارهم میخندیم

همچنین بخوانید:  عکس های بازیگران در مراسم تشییع دنیا فنی زاده

سریال های سوگل طهماسبی

۱۳۹۵ – بازگشت (حسین عامری)
۱۳۹۵ – گشت ویژه
۱۳۹۵ – برادر (جواد افشار)
۱۳۹۴ – کیمیا (جواد افشار)
۱۳۹۱ – ستاره حیات (جواد ارشاد)
۱۳۹۱ – بال‌های خیس (عباس رنجبر)
۱۳۹۰ – مهرآباد (سید فرید سجادی حسینی)
۱۳۹۰ – ساعت فراموشی (عباس رنجبر)
۱۳۸۹ – فاصله‌ها (حسین سهیلی‌زاده)
۱۳۸۸ – خانه بی پرنده (کاظم معصومی)
۱۳۸۷ – مثل هیچ‌کس (عبدالحسین برزیده)
۱۳۸۳ – زائرسرای ممتاز (حمید بهمنی)
۱۳۸۳ – یوسف پیامبر (فرج‌الله سلحشور)
۱۳۸۱ – روزگار قریب (کیانوش عیاری)

واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم

 

گرداوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم

واکنش بازیگر مشهور زن در مقابل پیشنهاد بی شرمانه - آپارات ► 1:00www.aparat.com/v/20tWH/واکنش_بازیگر_مشهور_زن_در_مقابل_پیشنهاد_بی_شرمانه Jun 6, 2017 - 1 min واکنش بازیگر مشهور زن در مقابل پیشنهاد بی شرمانه. 3,434. concert irani 2017 - irani comedy - کنسرت ایرانی، فیلمی جدید ایرانی ... واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم www.vaharan.ir/iranian-actress-shameless-bid/‎Cachedواکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم. سوگل طهماسبی یکی از بازیگر ایرانی است که به تازگی در مصاحبه ای در مورد پیشنهادات بی شرمانه ای که ... واکنش سوگل طهماسبی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم - اولی ها https://avaliha.ir/واکنش-سوگل-طهماسبی-در-مقابل-پیشنهاد-بی/‎Cachedواکنش سوگل طهماسبی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم: سوگل طهماسبی یکی از بازیگر ایرانی است که به تازگی در مصاحبه ای در مورد پیشنهادات بی شرمانه ای که به ... واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه فیلم parsidon.ir/search/?...واکنش%20بازیگر%20زن%20ایرانی%20در%20مقابل%20پیشنهاد...‎Cachedواکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه فیلم. جستجوی شما با کلمه " واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه فیلم " نتیجه ایی نداشت. فیلم واکنش بازیگر مشهور زن در مقابل پیشنهاد بی شرمانه | حیاط خلوت hayatkhalvat.com/.../فیلم-واکنش-بازیگر-مشهور-زن-در-مقابل-پیش/‎Cached3 ژوئن 2017 ... فیلم واکنش بازیگر مشهور زن در مقابل پیشنهاد بی شرمانه. سوگل طهماسبی یکی از بازیگران ایرانی است که به تازگی در مصاحبه ای در مورد پیشنهادات ... واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم khoubi.ir/search/?...واکنش+بازیگر+زن+ایرانی...مقابل+پیشنهاد+بی+شرمانه...فیلم‎Cachedبازیکنان تیم ملی عربستان در اقدامی بی شرمانه به حوادث تروریستی اخیر واکنش نشان دادند. به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، دیلی میل نوشت، ... پیشنهاد بی‌شرمانه تنها به این سی بازیگر زن سینما و تلویزیون نشده ... www.tabnak.ir/.../پیشنهاد-بی‌شرمانه-تنها-به-این-سی-بازیگر-زن-سینما-و-تلویزیون-نشده-است‎Cached2 مه 2016 ... پیشنهاد بی‌شرمانه تنها با این سی بازیگر زن سینما نشده است! ... و مرتبه یافتند و همین نشانه‌ها، دشواری مقاومت در مقابل پیشنهاد غیراخلاقی را -به خصوص ..... فیلم هستش نه بازیگران زن فیلم ومتاسفانه اغلب کارگردانان ایرانی مرد هستن. واکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم sabafeed.xyz/news/227747‎Cachedواکنش بازیگر زن ایرانی در مقابل پیشنهاد بی شرمانه + فیلم\n سوگل طهماسبی یکی از بازیگر ایرانی است که به تازگی در مصاحبه ای در مورد پیشنهادات. روبوسی بازیگر زن ایرانی با یک سگ! فیلم/ - تفریحی taffrihi.ir/search/?...روبوسی%20بازیگر%20زن%20ایرانی%20با%20یک%20سگ!%20...‎Cached23 مه 2017 ... فیلم واکنش بازیگر مشهور زن در مقابل پیشنهاد بی شرمانه سوگل طهماسبی یکی از بازیگران ایرانی است که به تازگی در مصاحبه ای در مورد پیشنهادات. واکنش بازیگر مشهور زن در مقابل پیشنهاد بی شرمانه - XEM VIDEO HÀI ... https://hayvip.com/video-.fIVyY5SZnnOofKQ.html‎CachedPlease Subscribe Iran tube Please لطفا ایران تیوب را سبسکرائب کنیدPlease Subscribe Iran tube Please لط hay nhất...