مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ + بیوگرافی و عکس همسرش

پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ + بیوگرافی و عکس همسرش

پدرام کریمی در دورهمی اردیبهشت ۹۶ حضور می یابد. دورهمی شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶ ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود. بعد از پخش دورهمی پدرام کریمی ، پورتال وهاران در این مقاله صحبت های پدرام کریمی در دورهمی را منتشر می کند. اما علاوه بر مصاحبه پدرام کریمی در دورهمی ، در این مقاله می توانید بیوگرافی پدرام کریمی و عکس های پدرام کریمی بیوگرافی همسر پدرام کریمی یاسمن شاه حسینی به همراه عکس های یاسمن شاه حسینی همسر پدرام کریمی را مطالعه و مشاهده نمایید.

دورهمی پدرام کریمی اردیبهشت ۹۶

در ابتدا بحث پدرام کریمی در دورهمی با سر موقع رسیدن او در برنامه دورهمی آغاز شد گویا ایشان از جمله افرادی هستند که همیشه هر چقدر تلاش کنند هم وقت کم می آورند و دیر سر قرار می رسند. بعد از آن بحث با سن پدرام کریمی ادامه پیدا کرد که همانطور که در این مقاله از پورتال وهاران می خوانید او متولد ۱۳۵۵ است و بنا به نظر مهران مدیری سن او کتر از ۴۰ سال به نظر می رسد.

مهران مدیری در مورد میزان درآمد پدرام کریمی از او پرسید (در ابعاد مختلف نویسندگی و اجرا و …) که در مجموع پدرام کریمی گفت در مورد فیلم نامه نویسی برای هر قسمت ۵ میلیون تومان می گیرد اما بعضی از فیلمنامه ها هستند که مبلغشان بیشتر است. در مورد درآمد اجرا نیز گفت از برنامه یک میلیون تومان شروع می شود تا ۲ میلیارد. (مهران مدیری عنوان کرد که مثلا من هر برنامه ۲ میلیارد می گیرم. او نیز مبلغ ۲ میلیارد را به همین دلیل گفت).

پدرام کریمی از بین حرفه هایی که دارد، نویسندگی را بر همه آن ها ترجیح داد.

مهران مدیری از او پرسید “عاشق شدی؟” پدرام کریمی در ادامه گفت بله با همسرش در محل کار آشنا شده است. گویا در پشت صحنه سریال دارا و ندار همدیگر را دیده اند و بعد از آن دیدار، دیگر همدیگر را ندیدند تا دو سال بعد. و بعد از آن ارتباط آن ها منجر به ازدواجشان شد.

همچنین بخوانید:  عکسهای کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام با فرزندان شان / جدید

پدرام کریمی گفت چهار سال پیش ازدواج کرده است. (سال ۱۳۹۲)

همسر پدرام کریمی گریمور بوده است اما به خواست پدرام کریمی از کار کردن انصراف داده است. چون که پدرام کریمی اعتقاد به این دارد که خانم ها با کار کردن در بیرون از خانه فرسوده می شوند و در مجموع الگوی زندگی رن غرب را قبول نداشت.

مهران مدیری از پدرام کریمی پرسید سه چیز مهم در زندگی ات چه هستند: پدرام کریمی گفت نویسندگی و کتاب هایش و همسرش.

مهران مدیری از پدرام کریمی پرسید احساس خوشبختی داری عمیقا؟ پدرام کریمی گفت بله کاملا.

پدرام کریمی به موزه دورهمی دو جلد کتاب هزار و یک شب اهدا کرد.

ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی

بیوگرافی پدرام کریمی به همراه عکس های پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی و همچنین ماجرای ازدواج پدرام کریمی و یاسمن شاه حسینی :

یاسمن شاه حسینی درباره نحوه آشنایی و ازدواج شان می گوید:

من با هماهنگی سید جواد هاشمی برای دیدن دوستم شهرزاد کمال زاده به پشت صحنه دارا و ندار رفتم و در آنجا پدرام را دیدم که داشت برای یک پلان که قرار بود بازی کند گریم می شد، او را در آینه گریم دیدم.

آن تصویر تا دو سال و نیم در ذهنم ماند تا موقع فیلمبرداری خنده بازار که خودم مجری گریم آن بودم، در آنجا پدرام را دوباره دیدم و حسی مرا مدام مجبور به کنجکاوی درباره او می کرد. از یکی از دوستانم پرسیدم ایشان بازیگر هستند؟ او گفت نه او از نویسندگان است که قرار است خودش یک پلان بازی داشته باشد. تا متوجه شدم یکی از نویسندگان کار هستند دل را به دریا زدم و رفتم به او آشناییت قبلی دادم که شما را در پروژه دارا و ندار دیده ام. این گونه بود که آشنا شدیم.

همچنین بخوانید:  تبریکات جالب و خواندنی بازیگران به کیهان کلهر برنده جایزه گرمی 2017

بیوگرافی پدرام کریمی

پدرام کریمی مجری مشهور و توانمند تلویزیون متولد ۲۹ تیر ۱۳۵۵ در شهر تهران می باشد، دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. وی علاوه بر مجری گری نویسندگی نیز میکند که اخیرآ نویسندگی فیلم زندگی جای دیگری است را بر عهده داشت. کار نوشتن را از شبکه جوان رادیو شروع کرده است. از سال ۷۶ یعنی از بدو تاسیس شبکه جوان رادیو به عنوان نویسنده وارد آن جا شد و ابتدا نوشتنش در قالب طنز بود و بعد در قالب متن های اجتماعی شد. وی در مطبوعات به عنوان طراح و کاریکاتوریست وارد شد.

فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی است، مجری که از رادیو به تلویزیون قدم نهاد و با اجراهای متفاوت مخاطبان خاص خودش را دارد، او قدی بالای ۱۹۰ سانتی متر دارد

پدرام کریمی دستی بر بازیگری هم دارد، می گوید از دبیرستان وارد دانشگاه شده بودم که در بازگشت پرستوها و راهی به سوی خانه حضور پیدا کردم، او چندین سکانس در فیلم  وسریال های مختلف هم تجربه حضور دارد

پدرام کریمی تاکنون برنامه‌های مختلفی را در شبکه‌های یک، چهار، جام‌جم و … اجرا کرده است که از آن میان می‌توان به برنامه‌های صبح بخیر ایران، روز ششم، کتاب چهار، مسابقه ۴ از ۷، شب‌های روشن، آفتاب مهربانی، ایرانی سلام اشاره کرد.

سال ۷۶ با برادرم وارد رادیو شدی  آن زمان رادیو جوان تازه تاسیس شده بود به عنوان نویسنده وارد این وادی شدم و خیلی از دوستانی که الان در زمینه اجرا حضور دارند از هم دوره هایمان در سال ۷۶ بودند. کم کم شرایطی پیش آمد که قطعات نمایشی را بازی هم می کردم و علاقمندی ام به این کار بیشتر شد

همچنین بخوانید:  مادر شدن آزاده نامداری + عکس و اسم دخترش

این روند در رادیو ایران، رادیو تهران و… هم ادامه داشت تا سال ۸۸ که توسط برنامه صبح عالی بخیر به دعوت رضا امیراحمدی و بعد از دادن تست، به عنوان مجری کارشناس در گروه اجتماعی شبکه یک به تلویزیون آمدم و بعد از یک سال پیشنهاد شد که به عنوان مجری اجرا کنم

مصاحبه با پدرام کریمی مجری برنامه امروز هنوز تموم نشده

برنامه امروز هنوز تموم نشده با رویکردی جدید و متفاوت با حضور چهره‌های موفق و برخی کارشناسان به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و سبک زندگی می‌پردازد.

چه دلیلی باعث شد اجرای برنامه «امروز هنوز تمام نشده» را به‌عهده بگیرید؟

تیم تولید همراه اعضای اتاق فکر برنامه تصمیم گرفته بود تغییرانی را در برنامه ایجاد کند. این تغییرات شامل مجری برنامه هم شده بود که دوست خوبم علی مرادی، پیش از من اجرای این برنامه را برعهده داشت. گفت‌وگوهای اولیه انجام شد و در نهایت با توجه به ویژگی‌های این برنامه،اجرای آن را پذیرفتم.

با توجه به این ‌که برنامه به صورت زنده پخش می‌شود،بداهه‌پردازی هم می‌کنید؟

در برنامه‌های زنده و مجری‌محور، بداهه‌ پردازی باید صورت بگیرد و من هم تا اندازه‌ای بداهه می‌گویم. البته این کار را در حد لازم انجام می‌دهم تا مخاطب از اجرایم دلزده نشود.

برای آوردن بازیگران و افراد معروف به برنامه به آنها پول هم می‌دهید؟

با توجه به این‌ که برنامه توانسته مخاطبانش را به‌دست بیاورد نه‌ تنها پولی نمی‌دهیم بلکه برخی از آنها از ما می‌خواهند که به برنامه بیایند. برخی هنرمندان بارها به خودم گفته‌اند که از آنها برای حضور در برنامه دعوت کنیم.

عکس های پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی

ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس

عکس پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی در جشنواره فجر ۹۵

ماجرای جالب آشنایی و ازدواج پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی + بیوگرافی و عکس

پدرام کریمی در دورهمی 23 اردیبهشت 96 + بیوگرافی و عکس همسرش

گردآوری: پورتال وهاران wwww.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ + بیوگرافی و عکس همسرش

Images for پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ + بیوگرافی و عکس همسرش پدرام کریمی در دورهمی 23 اردیبهشت 96 + بیوگرافی و عکس همسرش | وهاران www.vaharan.ir/pedram-karimi-in-dorehami/‎Cached14 مه 2017 ... پدرام کریمی در دورهمی اردیبهشت 96,دورهمی شنبه 23 اردیبهشت 96,پدرام کریمی در دورهمی 23 اردیبهشت 96,پدرام کریمی ویکی پدیا,بیوگرافی پدرام ... پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ + بیوگرافی و عکس همسرش parsidon.ir/news/94449‎Cached13 مه 2017 ... پدرام کریمی در دورهمی اردیبهشت ۹۶ حضور می یابد. دورهمی شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶ ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود. بعد از پخش. پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ بیوگرافی و عکس همسرش parsikhon.ir/search/?...پدرام%20کریمی%20در%20دورهمی%20۲۳%20اردیبهشت%20۹۶%20...‎Cached17 مه 2017 ... عکس هایی از پدرام کریمی مجری کشورمان در کنار همسرش آماده شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد. عکس های پدرام کریمی و همسرش پدرام کریمی مجری و ... پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ بیوگرافی و عهمسرش - پارسی خون parsikhon.ir/search/?...پدرام+کریمی...دورهمی+۲۳+اردیبهشت+۹۶+بیوگرافی...عهمسرش‎Cachedعکس هایی از پدرام کریمی مجری کشورمان در کنار همسرش آماده شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد. عکس های پدرام کریمی و همسرش پدرام کریمی مجری و نویسنده سرشناس ... پدرام کریمی مهمان امشب برنامه دورهمی + عکس - نمناک namnak.com/پدرام-کریمی-مهمان-دورهمی.p49294‎Cached13 مه 2017 ... پدرام کریمی و پدرام کریمی به دورهمی می آید و پدرام کریمی مهمان امشب دورهمی و پدرام کریمی مجری توانای کشورمان و عکس پدرام کریمی ... چهره هابیوگرافی بازیگران بیوگرافی ... پدرام کریمی مجری توانای کشورمان امشب ، شنبه 23 اردیبهشت 96 مهمان برنامه دورهمی میشود. ... یاسمن شاه حسینی طراح گریم همسر پدرام کریمی است. عهای جدید پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی بیوگرافی - جذاب 96 jazab96.ir/search/?q...پدرام+کریمی+و+همسرش...بیوگرافی‎Cachedپدرام کریمی ,بیوگرافی پدرام کریمی ,همسر سابق پدرام کریمی. پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ + بیوگرافی و عکس … ۱۲ ساعت پیش – اما علاوه بر مصاحبه پدرام ... پدرام کریمی - onvansho onvansho.ir/result/پدرام-کریمی.html عکس پدرام کریمی مجریهمسرش یاسمن شاه حسینی بیوگرافی ... پدرام کریمی در دورهمی ۲۳ اردیبهشت ۹۶ بیوگرافیعکس همسرش پدرام کریمی در دورهمی اردیبهشت ۹۶ حضور ... همسر پدرام کریمی | ساتین saten.ir/tag/همسر-پدرام-کریمی/‎Cached Similarهمسر مجریان همسر پدرام کریمی مهمان دورهمی امشب بیوگرافی یاسمن شاه حسینی بیوگرافی ... عکس های جدید پدرام کریمی و همسرش +بیوگرافی. ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱ دیدگاه. بیوگرافی کامل یاسمن شاه حسینی و همسرش پدرام کریمی +تصاویر www.dustaan.com/پدرام-کریمی-مهمان-امشب-دورهمی-شد-عکس/‎Cached13 مه 2017 ... پدرام کریمی مهمان امشب دورهمی شد +عکس ,پدرام کریمی مجری و نویسنده ۴۱ ... این برنامه از ساعت ۲۳ امشب از شبکه نسیم به روی انتن خواهد رفت(۹۶/۲/۲۳).