مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی

جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی

لاله اسکندری و خواهرش از جمله بازیگران خوب کشورمان هستند که همه ما با فیلم های لاله اسکندری و فیلم های ستاره اسکندری آشنایی داریم. با تازگی در بازار داغ انتخابات ۹۶ نام این خواهران به خصوص نام لاله اسکندری سر زبان ها افتاده است و ما در این مقاله از پورتال وهاران ضمن پرداختن به بیوگرافی لاله اسکندری و همینطور بیوگرافی ستاره اسکندری به جزییات خبر حواشی لاله اسکندری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پرداخته ایم.

حواشی حمایت لاله اسکندری از روحانی در انتخابات ۹۶

لاله اسکندری: از هیچ کس حمایت نمی کنم, به روحانی رای میدهم!

چندی‌ست استیکرهایی در تلگرام با تصاویری از بازیگران در حمایت و یا رد بعضی کاندیداهای ریاست جمهوری منتشر شده است. این اتفاق واکنش اغلب هنرمندان را به همراه داشته است و آنان بر بی‌ارتباط بودن خود با این جریان تاکید کرده‌اند.

لاله اسکندری از جمله بازیگرانی است که تصویر او در میان این استیکرها دیده می‌شود.

لاله اسکندری درباره استیکرهایی که با تصویر او ساخته شده گفت:

«من تعجب می‌کنم. از صبح با بسیاری از دوستان صحبت کرده‌ام. آنها هم چنین موضوعی را به من گفتند و من هم باورم نشد. من از هیچ کسی حمایت نمی‌کنم. منظورم این نیست که رای نمی‌دهم بلکه رای خواهم داد و رای من نیز حسن روحانی خواهد بود٬ اما عموما وارد چنین مسائلی نمی‌شوم. من تجربه تلخی دارم و بعد از آن دیگر وارد مسائلی این چنینی نمی‌شوم. دیگر گردهمایی‌های سینمایی را نمی‌روم. البته به آقای روحانی رای خواهم داد. بهترین گزینه اکنون بین کاندیداها آقای روحانی است.»

همچنین بخوانید:  عکس های مراسم عقد و ازدواج هانیه غلامی + عکس همسرش و بیوگرافی

ستاره اسکندری بازیگر تئاتر٬ سینما و تلویزیون نیز دیدگاه خود را درباره استیکرهای منتشر شده٬ چنین بیان کرد:
«این خبر را تا به امروز نشنیده بودم. برایم جالب است٬ زیرا من روحم هم از این موضوع خبر ندارد. چنین استیکرهایی را ندیده‌ام. چیزی که می‌دانم این است که لاله به هیچ وجه وارد مسائل سیاسی نمی شود زیرا اصلا اهل چنین مسائلی نیست. اصولا فعالیتی در بحث انتخابات نداشته است و نخواهد داشت. به شخصه از آقای روحانی حمایت می کنم. برایم خیلی عجیب است. اجازه ندارند با عکس و اسم ما موضوعی را که با میل خودشان است مطرح کنند. به نظرم ستادهایی که مبنایشان را بر دروغ می‌گذارند. دیگر شما تا آخرش را می‌دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی

ستاره درباره دیدگاه فرهنگی هنرمندان نسبت به جامعه گفت:

«به هیچ وجه یک سیاسی یا سیاستمدار نیستم. بلکه به عنوان یک هنرمند و از زاویه فرهنگ به جامعه و سیاست نگاه می کنم. اگر انتخابی می‌کنم یا رای را به صورت مشخص به آقای روحانی می‌دهم فقط و فقط به خاطر فرهنگ و آرامش جامعه است. قطعا راه اصلاحات باید زنده بماند و هنرمندان نیز در این باره مصمم هستند.جمعه عازم هستم مشهد برای فعالیت در جهت پیروزی آقای روحانی در انتخابات.»

زندگینامه لاله اسکندری:

لاله اسکندری (زاده ۱۳۵۴ در تربت حیدریه) بازیگر ایرانی است.

زندگی و حرفه لاله اسکندری

لاله اسکندری دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ بود. او دو خواهر به نام‌های ستاره اسکندری و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد.

همچنین بخوانید:  تعداد مصدومان و در زیر آوار ماندگان و کشته شدگان جاده دماوند - فیروزکوه

فیلمهای لاله اسکندری

دریاچه ماهی (مریم دوستی ۱۳۹۵)
خشاب خالی (۱۳۸۷)
آخرین نقش (۱۳۸۶)
مخمصه (۱۳۸۶)
آفتاب بر همه یکسان می‌تابد (۱۳۸۵)
راننده تاکسی (۱۳۸۵)
شوریده (۱۳۸۳)
گرداب (۱۳۸۳)
این زن حرف نمی‌زند (۱۳۸۱)
شراره (۱۳۷۸)
متولد ماه مهر (۱۳۷۸) نطفه شوم

مجموعه‌های تلویزیونی لاله اسکندری

خاک سرخ
مشق عشق
در چشم باد (مسعود جعفری جوزانی)
همچون سرو (بیژن بیرنگ، ۱۳۸۹)
مادر (بیژن بیرنگ، ۱۳۸۹)
اولین انتخاب ۱۳۹۲
دولت مخفی ۱۳۹۳
پنهانی عشق، (حجت قاسم‌زاده اصل)
دولت مخفی ۱۳۹۱
شیوع ۱۳۹۴

زندگینامه ستاره اسکندری:

لادن اسکندری (زاده ۲۵ خرداد ۱۳۵۳[۱] در تربت حیدریه) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده، مخصوصاً مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد. وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر فجر ۱۳۷۹ برای بازی در نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره‌روز» شده است.

زندگی و حرفه ستاره اسکندری

ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر کار در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال ۱۳۷۵ بود. او دو خواهر هنرمند به نام‌های لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ستاره همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است و او برادر عکاسی به اسم سیامک اسکندری دارد.

فیلم های ستاره اسکندری

دریاچه ماهی (مریم دوستی، ۱۳۹۵)
خانه کاغذی (مهدی صباغ زاده، ۱۳۹۵)
نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)
نزدیکتر (۱۳۹۳)
فردا (۱۳۹۲)
ناخواسته (۱۳۹۲)
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند (۱۳۹۱، حضور افتخاری)
شیر تو شیر (۱۳۹۰)
آقا یوسف (۱۳۸۹)
ایستگاه آخر (اپیزود ملاقات) (۱۳۸۹)
چسب زخم (اپیزود ملاقات) (۱۳۸۹)
قبرستان غیرانتفاعی (۱۳۸۹)
قصه پریا (۱۳۸۹)
ملاقات (۱۳۸۹)
شبانه‌روز (۱۳۸۷)
شبانه (۱۳۸۴)
مواجهه (۱۳۸۳)
تارزن و تارزان (۱۳۸۰)
مسافر ری (۱۳۷۹)
حریف دل (۱۳۷۵)

همچنین بخوانید:  جزییات خبر آلودگی هوای تهران در آخر هفته 8 دی 95

سریالهای ستاره اسکندری

ماجراهای خانه شماره ۱۳
نرگس (سیروس مقدم)
مرگ تدریجی یک رؤیا
فاکتور هشت
شوق پرواز
تا صبح
هفت سینیدالله صمدی۱۳۹۲)
زعفرانی(۱۳۹۴)
فیلم تلویزیونی “سلام مامان” به کارگردانی اصغر توسلی

فیلم های شبکه خانگی ستاره اسکندری

دندون طلا(۱۳۹۴)داود میرباقری

تئاترهای ستاره اسکندری

رومئو ژولیت به کارگردانی علی رفیعی (۱۳۷۹)
دندون طلا به کارگردانی داوود میرباقری
سعادت لرزان مردمان تیره روز به کارگردانی محسن علیخانی
شب هزار و یکم به کارگردانی بهرام بیضایی
هم هوایی به کارگردانی افسانه ماهیان

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی

Images for جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی | وهاران www.vaharan.ir/stickers-laleh-eskandari-supporting-hassan-rouhani/‎Cached12 مه 2017 ... استیکرهای لاله اسکندری,استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی,دانلود استیکرهای لاله اسکندری,بیوگرافی لاله اسکندری,بیوگرافی ستاره ... جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی parsidon.ir/search/?...جزییات+ماجرای+استیکرهای+لاله+اسکندری...حمایت...روحانی‎Cachedستاره و لاله اسکندری با اشاره به اینکه به حسن روحانی رای می‌دهند تاکید کردند استیکرهای ساخته شده با تصویر آنان بدون اطلاع آنها بوده است. لاله اسکندری: از هیچ کس ... جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی parsikhon.ir/search/?...جزییات%20ماجرای%20استیکرهای%20لاله%20اسکندری%20برای%...‎Cached12 مه 2017 ... در آخرین اخبار ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ 56 بازدید لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی برای پدر مرحوم خود که به نظر دارای شغلی ... ماجرای-استیکرهای-لاله-اسکندری-حمایت-از-روحانی-www.vaharan.ir-2 ... doimaj.ir/جزییات-ماجرای-استیکرهای-لاله-اسکندری/ماجرای-استیکرهای-لاله-اسکندری-حمایت-ا/‎Cachedصفحه اصلی / جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی / ماجرای- استیکرهای-لاله-اسکندری-حمایت-از-روحانی-www.vaharan.ir-2-589×330.jpg ... جزییات تازه از استخدان نفت - لاوینز ns-shop.ir/جزییات-تازه-از-استخدان-نفت Bourse News جزییات تازه از استخدام 2500 نفر در صنعت نفت. -. بزرگترین ... جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی. -. به جزییات خبر نفت ... لاله اسکندری - onvansho onvansho.ir/result/لاله-اسکندری.html مصاحبه با لاله اسکندریهمسرش ۲ روز بعد از ازدواج تصاویر دیدنی خانم اسکندری دوربین ... جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی استیکرهای لاله ... تیپ لاله صبوری در جشن سرمستی طرفداران روحانی ع - جذاب 96 jazab96.ir/search/?q=تیپ+لاله+صبوری+در+جشن...روحانی...‎Cachedجزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی لاله اسکندری و خواهرش از جمله بازیگران خوب کشورمان هستند که همه ما با فیلم های لاله اسکندری و فیلم های ... لاله اسکندری و مسعود جعفر جوزانی در استقبال از روحانی adamakebarfy.skooby.ir/لاله-اسکندری-و-مسعود-جعفر-جوزانی-در-است/‎Cachedحضور دارند: لاله اسکندری،کیومرث پور احمد، مسعود جعفری جوزانی، مهران رنج بر، … 15 . هنرمندان حاضر ... جزییات ماجرای استیکرهای لاله اسکندری برای حمایت از روحانی اخبار روحانی هنرمندان - آفتاب www.aftabir.com/news/article/tag/tag/+روحانی+هنرمندان‎Cachedحامیان روحانی، الهام حمیدی، حمیدی، دکتر روحانی، حسن روحانی، لیست هنرمندان ... حمایت از روحانی، پیروزی روحانی، ترانه علیدوستی، بازیگر زن، بازیگر زن مشهور .... واکنش لیلی رشیدی به استیکرهای ضد روحانی با عکس بازیگران/ تکرار می کنم: رای ما ... های تحلیف به روایت لاریجانی | واکنش به ماجرای سلفی با موگرینی | توضیح درباره ...