مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی

حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی

لیلی رشیدی ار طرفداران پروپاقرص روحانی است. به تازگی استیکر های ضد روحانی در تلگرام ساخته شده بودند که این استیکرها از زبان هنرمندان بودند و با این مضمون بودند که همه هنرمندان، دیگر به روحانی رأی نمی دهند. لیلی رشیدی به این استیکرها واکنش نشان داد و به مخالفان روحانی اهانت کرد. روزنامه کیهان به این حرکت لیلی رشیدی واکنش نشان داد و در پاسخ به او گفت: “رأی داد پیشکش، ادب بیاموز”. پورتال وهاران در این مقاله جزویات خبر توهین لیلی رشیدی به مخالفان روحانی و همچنین واکنش کیهان به لیلی رشیدی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

***

همچنین ببینید:

واکنش تند لیلی رشیدی به استیکرهای ضد روحانی

***

کیهان: خانم رشیدی رای دادن پیشکش، ادب بیاموز

یکی از بازیگران سینما و تلویزیون در روزنامه‌ای سطحی و عوامانه، به مخالفان حسن روحانی توهین کرد!

لیلی رشیدی که از دانش سیاسی بی‌بهره است، در روزنامه آفتاب یزد، با لحنی سخیف و بی‌ادبانه به مخالفان حسن روحانی توهین کرد!

رشیدی به سهم خود ثابت کرد که «ادب و احترام به آزادی بیان و عقیده» تنها لقلقه زبان و شعار و ادا و اطوار او و هم‌مسلکی‌های اوست و اینان در جای خود با ادبیات چاله‌میدانی در مقام یک دیکتاتور ظاهر می‌شوند!

بجاست؛ حراست صدا و سیما با نظر به این نوع ادبیات، در همکاری با هنرمندنمایان تجدید نظر کند!

گفتنی است روزنامه آفتاب یزد از فرط ضعف و کار سخیف ژورنالیستی، اسباب تفریح اهالی مطبوعات است! سردبیر این روزنامه به عنوان مشاور شیخ ساده‌لوح فتنه‌، هم‌اکنون به عنوان پناهنده، نقش پادوی بی‌بی‌سی را ایفا می‌کند!

همچنین بخوانید:  جزییات خبر درگذشت ابوذر قاسمی کارگردان جوان + بیوگرافی و عکس

حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی

***

همچنین ببینید:

واکنش تند لیلی رشیدی به استیکرهای ضد روحانی

***

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی

Images for حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی حمله روزنامه کیهان به لیلی رشیدی - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/445110/حمله-روزنامه-کیهان-به-لیلی-رشیدی‎Cachedکیهان افزوده است: لیلی رشیدی که از دانش سیاسی بی‌بهره است، در روزنامه آفتاب یزد، با لحنی سخیف و بی‌ادبانه به مخالفان حسن روحانی توهین کرد! رشیدی به سهم خود ... حمله کیهان به لیلی رشیدی – news news.adbx.ir/d/tag/حمله-کیهان-به-لیلی-رشیدی/‎Cached4 ژوئن 2017 ... حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی · حمله کیهان ... لیلی رشیدی به این استیکرها واکنش نشان داد و به مخالفان روحانی اهانت کرد. توهین لیلی رشیدی به مخالفان روحانی – news news.adbx.ir/d/tag/توهین-لیلی-رشیدی-به-مخالفان-روحانی/‎Cached4 ژوئن 2017 ... حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی. لیلی رشیدی ار طرفداران پروپاقرص روحانی است. به تازگی استیکر های ضد روحانی در ... حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی | وهاران www.vaharan.ir/attack-kayhan-leili-rashidi/‎Cached11 مه 2017 ... حمله کیهان به لیلی رشیدی,توهین لیلی رشیدی به مخالفان روحانی,توهین به مخالفان روحانی,لیلی رشیدی اردیبهشت 96,اهانت لیلی رشیدی به مخالفان ... حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی_www ... www.vaharan.ir/attack...rashidi/حمله-کیهان-به-لیلی-رشیدی-به-خاطر-توهین-ب/?...‎Cached11 مه 2017 ... حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی_www.vaharan.ir. حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی (Visited 1 ... حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی_www ... www.vaharan.ir/attack...rashidi/حمله-کیهان-به-لیلی-رشیدی-به-خاطر-توهین-ب/‎Cachedحمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر توهین به مخالفان روحانی. (Visited 1 times, 1 visits today). false. true. true. مطلب قبل و بعد. « حمله کیهان به لیلی رشیدی به خاطر ... حمله کیهان به سینماگران؛ از رشیدی و توحیدی تا فرحبخش - حاشیه ... icinema.ir/page/7295‎Cachedکیهان همچنین به اظهارات فرهاد توحیدی و محمدحسین فرحبخش هم حمله کرده و از آنها به عنوان ... این که دانش سیاسی داشته باشد، با لحنی سخیف به مخالفان حسن روحانی توهین کرده است. ... روزنامه کیهان در پاسخ به واکنش لیلی رشیدی در مورد سوء استفادهایی که ... کیهان: حراست صداوسیما با لیلی رشیدی به خاطر نحوه حمایتش از روحانی ... www.asriran.com/.../کیهان-حراست-صداوسیما-با-لیلی-رشیدی-به-خاطر-نحوه-حمایتش-از-روحانی-برخورد-کند‎Cached11 مه 2017 ... کیهان نوشت:لیلی رشیدی که از دانش سیاسی بی‌بهره است، در روزنامه آفتاب یزد، با لحنی سخیف و بی‌ادبانه به مخالفان حسن روحانی توهین کرد! رشیدی ... تنبیه لیلی رشیدی به خاطر حمایت از روحانی؟! - فیدوس feydus.ir/fa/news/.../تنبیه-لیلی-رشیدی-به-خاطر-حمایت-از-روحانی‎Cachedکیهان نوشت: لیلی رشیدی که از دانش سیاسی بی‌بهره است، در روزنامه آفتاب یزد، با لحنی سخیف و بی‌ادبانه به مخالفان حسن روحانی توهین کرد!