مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزئیات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی

جزئیات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی

به تازگی در فضای مجازی خبری در مورد خانواده محمدرضا شجریان منتشر شده است مبنی بر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی که گویا این خبر فقط یک شابعه بوده را که بعد از انتشار این خبر، خانواده شجریان این نامه تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی را تکذیب کردند. پورتال وهاران در این مقاله جزئیات خبر را برای شما عزیزان منتشر می کند.

نامه ی منتسب به خانواده شجریان تکذیب شد

خانواده شجریان نامه‌ای را که با عنوان «تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی» در فضای مجازی منتشر شده است، تکذیب کرد.

تکذیب یک نامه توسط خانواده شجریان

به نقل از روابط عمومی خانواده شجریان، انتشار مطلبی با عنوان «تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی» در فضای مجازی تکذیب شده است.

در این تکذیبیه همچنین آمده است: خانواده محمدرضا شجریان ضمن آرزوی سربلندی برای کشور عزیزمان ایران، اعلام می‌کند که محمدرضا شجریان این روزها در خانه مشغول مداواست و خبرهای سیاسی و مناظره‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کند.

جزئیات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)
همچنین بخوانید:  السا فیروز آذر : عشق زندگیم بهم خیانت کرد + بیوگرافی و عکس



لینک منبع :جزئیات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی

تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی – news news.adbx.ir/d/tag/تقدیم-حنجره-محمدرضا-شجریان-به-روحانی/‎Cached4 ژوئن 2017 ... جزئیات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی. به تازگی در فضای مجازی خبری در مورد خانواده محمدرضا شجریان منتشر شده است مبنی بر ... نامه تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی – news news.adbx.ir/d/tag/نامه-تقدیم-حنجره-محمدرضا-شجریان-به-روح/‎Cached4 ژوئن 2017 ... جزئیات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی. به تازگی در فضای مجازی خبری در مورد خانواده محمدرضا شجریان منتشر شده است مبنی بر ... شجریان حنجره ی خود را به روحانی تقدیم کرد/ متن نامه ی محمد رضا شجریان ... www.netshahr.com/.../شجریان-حنجره-ی-خود-را-به-روحانی-تقدیم-کرد-متن-نامه-ی-محمد-رضا-شجریان-به-روحانی‎Cached8 مه 2017 ... در پی حمایت حسن روحانی از شجریان در مناظره ی دوم، محمد رضا شجریان نامه ای به وی نوشت و حنجره ی خودرا به وی تقدیم نمود. متن کامل ... کد خبر : 72387. 4.75 4 ... مسمومیت غذایی در دانشگاه یزد / جزئیات مسمومیت غذای در دانشگاه یزد · قبلی. تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه تا واقعیت ... inevisandeh.ir/2017/.../تقدیم-حنجره-محمدرضا-شجریان-به-حسن-روحا/‎Cached8 مه 2017 ... حنجره محمدرضا شجریان. تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه تا واقعیت که جزییات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی ... تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه تا واقعیت https://bartarina.com/shajarian-dedicated-hassan-rouhani/‎Cached8 مه 2017 ... تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه تا واقعیت که جزییات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی را در ادامه با عکس قرار ... تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه ... - گذرگاه اطلاعات khabareroz.net/news/24127 تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه تا واقعیت که جزییات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی را در ادامه با عکس قرار داده ایم. نامه منتسب ... شجریان حنجره اش را به روحانی تقدیم نکرده است - روزنامه ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/37844969 8 مه 2017 ... خانواده محمدرضا شجریان با انتشار اطلاعیه ای شایعه به وجود آمده درباره تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی را تکذیب کردند. ... یک ماه گذشته با صریح و روشن ترین عبارات، دلایل و جزئیات آن را توضیح و توصیف کرده است . تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از ... - مجله خبری وب کلک webkalak.ir/news/24650‎Cached8 مه 2017 ... حنجره محمدرضا شجریان. تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه تا واقعیت که جزییات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی ... تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی از شایعه تا ... - ایران پست www.irpost.tk/p/15396/%3Cbr%20/.../b%3E.../home/.../%3E ... جزییات خبر تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی را در ادامه با عکس قرار داده ایم. نامه منتسب به خانواده شجریان تکذیب شد پایگاه خبری تفریحی عصر امروز. انتشار نامه تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی» در فضای ... www.ghatreh.com/news/.../انتشار-نامه- تقدیم-حنجره-محمدرضا-شجریان-حسن-روحانی»-فضای-مجازی‎Cached8 مه 2017 ... خانواده شجریان نامه ای را که با عنوان تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی» در فضای ... از کنسرت خواننده ایرانی در سلیمانیه عراق چه خبر؟