مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فست فود هم مخدر است

متخصصان تصمیم گرفتند به «کنه» این موضوع پی ببرند که چرا انسان نمی تواند از استفاده از فست فود خودداری ورزد، هر چند می داند که این نوع غذا مضر است.

آشکار است که خوردن فست فود باعث چاقی و بیماری های عصبی می شود. پس چرا بیماران «مک دونالد» با گذشت هر روز بیشتر می شوند؟

علت آن است که فست فود حاوی شکر، پروتئین و چربی زیاد است.این مواد حس گرسنگی را رفع نمی کند اما باعث تولید هورمون لذت (دوفامین) می شود. تأثیر آن مانند استعمال مواد مخدر است.

فست فود، ماده مخدر نسل جدید است.

کارشناسان به افرادی که مایلند از استفاده از این نوع غذای مضر خودداری ورزند، توصیه می کنند به جاهایی نروند که فست فود بفروش می رسد.



لینک منبع :فست فود هم مخدر است

فست فود هم مخدر است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../فست-فود-هم-مخدر-است‎Cached3 مه 2017 ... دانشمندان توضیح دادند چرا «فست فود» یک نوع مخدر است. فست فود هم مخدر است - رژیم غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/212107/فست-فود-هم-مخدر-است 3 مه 2017 ... دانشمندان توضیح دادند چرا «فست فود» یک نوع مخدر است. خبرگزاری آریا - فست فود هم مخدر است www.aryanews.com/News/120170503085826991/فست-فود-هم-مخدر-است ظ. فست فود هم مخدر است. خبرگزاری آریا - دانشمندان توضیح دادند چرا «فست فود» یک نوع مخدر است. متخصصان تصمیم گرفتند به «کنه» این موضوع پی ببرند که چرا ... فست فود هم مخدر است - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/11038713/فست-فود-هم-مخدر-است/ 4 مه 2017 ... فست فود هم مخدر است. متخصصان تصمیم گرفتند به «کنه» این موضوع پی ببرند که چرا انسان نمی تواند از استفاده از فست فود خودداری ورزد، هر چند می ... فست فود هم مخدر است khabarooz.com/post/509646‎Cachedسلامت نیوز:متخصصان تصمیم گرفتند به «کنه» این موضوع پی ببرند که چرا انسان نمی تواند از استفاده از فست فود خودداری ورزد، هر چند می داند که این نوع غذا مضر است ... فست فود هم مخدر است - دیجی مجله | مجله دیجیتال خبری و آموزشی www.digimajale.com/فست-فود-هم-مخدر-است/176959/ 3 مه 2017 ... متخصصان تصمیم گرفتند به «کنه» این موضوع پی ببرند که چرا انسان نمی تواند از استفاده از فست فود خودداری ورزد، هر چند می داند که این نوع غذا ... فست فود هم مخدر است - ناطقان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/37546614 3 مه 2017 ... و بیشتر مصرف کنندگان تا مدتی به آن اعتیاد پیدا نمی کنند، در صورتی که راه های درمانی برای رهایی از اعتیاد به شیشه، مشابه با دیگر مواد مخدر است. فست فود هم مخدر است - رژیم غذایی - تغذیه zendegi.xyz/data/.../فست+فود+هم+مخدر+است+رژیم+غذایی+تغذیه‎Cachedسلامت نیوز:متخصصان تصمیم گرفتند به «کنه» این موضوع پی ببرند که چرا انسان نمی تواند از استفاده از فست فود خودداری ورزد هر چند می داند که این نوع غذا مضر است. فست فود هم مخدر است www.titreno.com/fa/news/5032083/فست-فود-هم-مخدر-است 3 مه 2017 ... دانشمندان توضیح دادند چرا «فست فود» یک نوع مخدر است. فست فود هم مخدر است irirani.ir/news/55328‎Cachedمتخصصان تصمیم گرفتند به «کنه» این موضوع پی ببرند که چرا انسان نمی تواند از استفاده از فست فود خودداری ورزد، هر چند می داند که این نوع غذا مضر است. آشکار است ...