مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیوسلامت، دکتر صبا عرشی، فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در خصوص آلرژی های فصلی افزود: آلرژی های فصلی همان طور که همه می دانند افرادی هستند که زمینه ی ارثی آلرژی را دارند و در یک فصل خاص که می تواند بهار، تابستان یا پاییز باشد، وقتی در معرض عوامل آلرژی زای محیطی که این ها اغلب گرده ی گیاهان هستند، قرار می گیرند واکنشی در بدنشان اتفاق می افتد که منجر به ایجاد علائمی در بدن می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: علائمی مانند آب ریزش بینی، عطسه های پشت سرهم، خارش شدید بینی و یا ممکن است که در یک عکس العمل خود را نشون بدهد به صورت سرفه، خس خس و حتی حمله های تنگی نفس.

این فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی ادامه داد: بنابراین افرادی که دچار این مشکل هستند اولا باید در این فصل ها از خودشان مراقبت کنند و سعی کنند که در معرض این عوامل قرار نگیرند؛ یعنی اینکه باید ماسک داشته باشند و سعی کنند ساعاتی که باد شدیدی می وزد از خانه خارج نشوند و اگر مجبور هستند به بیرون بروند حتما از ماسک استفاده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از همه مهم تر این است که باید به متخصص آلرژی، کسی که فوق تخصص آلرژی دارد مراجعه کنند و متوجه شوند به چه ماده ی آلرژی زایی حساسیت دارند که اگر می توانند آن را حذف کنند و اگر نمی توانند، خود فوق تخصص آلرژی تصمیم می گیرد که آیا باید فرد واکسن آلرژی بزند یا خیر؟

این فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در پایان اظهارداشت: مهم ترین مساله این است که در این فصل از خودشان مراقبت کنند و اگر لازم بود دارو مصرف کنند.



لینک منبع :بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی

بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بایدها-و-نبایدهای-حساسیت-های-فصلی‎Cached15 آوریل 2017 ... یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: مهم ترین مساله در رابطه با آلرژی های فصلی این است که افراد در فصل بهار از خودشان مراقبت کنند و ... بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../بایدها-و-نبایدهای-حساسیت-های-فصلی بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی. یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: مهم ترین مساله در رابطه با آلرژی های فصلی این است که افراد در فصل بهار از ... بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../بایدها-و-نبایدهای-حساسیت-های-فصلی/.../6344004/ 14 آوریل 2017 ... یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: مهم ترین مساله در رابطه با آلرژی های فصلی این است که افراد در فصل بهار از خودشان مراقبت کنند و ... با آلرژی فصلی چه کنیم؟ - فرارو fararu.com/fa/news/145612/با-آلرژی-فصلی-چه-کنیم‎Cached Similarعلائم بینی: آبریزش بینی، گرفتگی بینی، عطسه های مکرر و خارش بینی .... فردی که به حساسیت فصلی مبتلاست یا سابقه ابتلا به آن را دارد، باید تا می‌تواند دور ... بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی | فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی www.ghatreh.com/news/nn36990079/بایدها-نبایدهای-حساسیت-های-فصلی 16 آوریل 2017 ... فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی را تشریح کرد. - ادغام برخی مناطق پایتخت تغ. بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی - شفا آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/36539846 16 آوریل 2017 ... بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی. افرادی که دچار آلرژی های فصلی هستند، زمینه ارثی آلرژی را دارند و در یک فصل خاص که می تواند بهار، تابستان ... بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/36511127 سلامت نیوز :فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی بایدها و نبایدهای حساسیت های فصلی را تشریح کرد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، صبا عرشی در خصوص ... بایدها و نبایدهایی که درباره آلرژی فصلی باید بدانید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../بایدها-و-نبایدهایی-که-درباره-آلرژی-فصلی-باید-بدانید‎Cached Similar21 آوریل 2012 ... حساسیت و آلرژی‌های فصلی از جمله شایع‌ترین بیماری‌ها و اختلالات رایج در فصل بهارند که با تغییر فصل در بسیاری از مردم دیده می‌شوند. بایدها و نبایدهایی که درباره آلرژی فصلی باید بدانید - آفتاب www.aftabir.com/.../بایدها-و-نبایدهایی-که-درباره-آلرژی-فصلی-باید‎Cached Similar21 آوریل 2012 ... حساسیت و آلرژی های فصلی از جمله شایع ترین بیماری ها و اختلالات رایج در فصل بهارند که با تغییر فصل در بسیاری از مردم دیده می شوند. با آلرژی فصلی چه کنیم؟ - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920117000108‎Cached Similar6 آوریل 2013 ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور ... مهمترین راه برای درمان یا کنترل حساسیت‌های فصلی، از بین‌بردن عامل ...