مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نشانه‌های تومورهای مغزی سردردهای خطرناک را بشناسید!

به گزارش جام جم آنلاین، امیرحسن حبیبی در آستانه بیستمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی در ارتباط با شایع ترین بیماری های مغز و اعصاب اطفال اظهار داشت: تب و تشنج بین سنین 6 ماهگی تا 6 سالگی یکی از مشکلات شایع در میان کودکان است که اگر تنها تب وجود داشته باشد باید جهت رفع آن اقدام کرد تا با مشکلات بیشتری برای کودک همراه نشویم.

وی افزود: ولی تب بالا که کنترل نشود خطر آفرین بوده و ممکن است سبب بروز تشنج و مشکلات مربوط به حوزه مغز و اعصاب برای کودک شود.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره بین الملی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی اضافه کرد: کاهش اکسیژن رسانی به مغز نوزاد حین زایمان مادر می تواند سبب فلج مغزی نوزاد شود و مشکلات زیادی را برای آن و خانواده اش ایجاد کند که این مشکل نیز یکی دیگر از بیماری های حوزه مغز و اعصاب کودکان به شمار می رود.

حبیبی در ارتباط با موضوع سردردهای خطرناک ادامه داد: سردردهایی خطرناک هستند که هنگام صبح بروز یابند یا قبل از سردرد، فرد دچار استفراغ شود همچنین سردردهایی که بدون سابقه قبلی ایجاد شده یا متفاوت از سرددهای قبلی فرد از نظر زمانی و شدت است، می تواند خطرناک باشد.
وی افزود: سردردهایی که همراه با آنها علائم دیگری مانند ضعف یک طرفه بدن یا کاهش هوشیاری و یا به دنبال فعالیت بدنی ایجاد شود ممکن است خطرناک بوده و نیاز به بررسی جدی و بیشتر دارد.

دبیر علمی این کنگره در ارتباط با دلیل افزایش امار ابتلا به میگرن گفت: آمار دقیقی در مورد این مسئله وجود ندارد البته به دلیل تشخیص و شناسایی این بیماری نسبت به گذشته، گاهی گمان می رود این مشکل نسبت به قبل افزایش یافته است البته استرس و تنش سبب بدتر شدن وضعیت میگرن در افراد می شود.ِ

حبیبی در مورد تومورهای مغزی افزود: این تومورها بسته به اینکه در کجای مغز قرار دارند، ممکن است علائم مختلفی را از خود نشان دهند که این علائم به طور نمونه، ضعف اندام ها، اختلال شخصیت،استفراغ، افزایش فشار داخل مغز، دوبینی، وزوز گوش است.

وی در ارتباط برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین الملی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی گفت: این کنگره هرساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود و مهمانان داخلی و خارجی در آن حضور دارند. که متخصصین مغز و اعصاب در حوزه اطفال و بزرگسالان در زیررشته های تشنج،اختلالات حرکتی،ام اس و... می توانند در این کنگره حضور یافته و از مطالب علمی ارائه شده در آن بهره مند شوند.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی ایران 12 تا ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور اساتید و صاحبنظران داخلی و خارجی در هتل المپیک برگزار می‌شود.



لینک منبع :نشانه‌های تومورهای مغزی سردردهای خطرناک را بشناسید!

سردردهای خطرناک را بشناسید/نشانه های تومورهای مغزی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../سردردهای-خطرناک-را-بشناسید-نشانه-های-تومورهای-مغزی‎Cached8 آوریل 2017 ... دبیر علمی بیست وچهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی با اشاره به علائم سردردهای خطرناک، گفت: سردرد همراه با کاهش ... تومور مغزی | علائم تومور مغزی را بشناسید - نمناک namnak.com/علائم-تومور-مغزی-را-بشناسید.p11487‎Cachedکدام دسته از سردردها و حالت تهوع ها نشانه و هشداری برای وجود تومور مغزی است؟ ... زیرا حتی تومورهای خوش خیم و غیرسرطانی در صورت درمان نشدن می تواند علایم خطرناکی را ... نشانه‌های تومورهای مغزی/ سردردهای خطرناک را بشناسید - اخبار ویژه vpnews.ir/topic/.../نشانه-های-تومورهای-مغزی-سردردهای-خطرناک-را-بشناسید نشانه‌های تومورهای مغزی/ سردردهای خطرناک را بشناسید. دبیر علمی بیست وچهارمین کنگره بین الملی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی با اشاره به علائم سردردهای ... سردردهای خطرناک را بشناسید/ نشانه‌های تومورهای مغزی - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../542432-سردردهای-خطرناک-را-بشناسید-نشانه-های-تومورهای-مغزی‎Cached10 آوریل 2017 ... سردردهای خطرناک را بشناسید/ نشانه‌های تومورهای مغزی. سردردهای همراه با علائمی همچون کاهش هوشیاری ممکن است خطرناک بوده و باید جدی گرفته شود. نشانه‌های تومورهای مغزی/ سردردهای خطرناک را بشناسید | میانا| اخبار میانه ... miana.ir/?p=75278‎Cachedنشانه‌های تومورهای مغزی/ سردردهای خطرناک را بشناسید. کد مطلب: 75278 |. تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۷. دبیر علمی بیست وچهارمین کنگره بین ... سردردهای خطرناک را بشناسید - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش...5/605687-سردردهای-خطرناک-را-بشناسید‎Cached19 مارس 2017 ... سردرد یکی از نشانه های شایع انواع بیماری ها به حساب می آید ؛ از یک سرما خوردگی ساده گرفته تا تومورها و خونریزی های مغزی همگی می توانند سر درد ... نشانه‌های تومورهای مغزی/سردردهای خطرناک را بشناسید - ۲۴ آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../نشانه‌های-تومورهای-مغزی-سردردهای-خطرناک-را-بشناسید/7999046 دبیر علمی بیست وچهارمین کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی با اشاره به علائم سردردهای خطرناک گفت: سردردهای همراه با علائمی همچون کاهش ... نشانه‌های تومورهای مغزی/ سردردهای خطرناک را بشناسید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13960119000186‎Cached19 ژانویه 1996 ... دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی با اشاره به علائم سردردهای خطرناک، گفت: سردردهای همراه با ... نشانه‌های تومورهای مغزی/سردردهای خطرناک را بشناسید - وقت غذای خوبه :) goodfoodtime.com/نشانه‌های-تومورهای-مغزیسردردهای-خطر/‎Cached8 آوریل 2017 ... 10 آوریل 2017 ... سردردهای خطرناک را بشناسید/ نشانه‌های تومورهای مغزی. سردردهای همراه با علائمی همچون کاهش هوشیاری ممکن است خطرناک بوده و باید جدی ... سردردهای خطرناک را بشناسید - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1186936‎Cached19 مارس 2017 ... سردرد یکی از نشانه های شایع انواع بیماری ها به حساب می آید ؛ از یک سرما خوردگی ساده گرفته تا تومورها و خونریزی های مغزی همگی می توانند سر درد ...