مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت

به گزارش جام جم آنلاین، میردهقان در مصاحبه با ایسنا، گفت: از ۲۶ اسفندماه تاکنون بیش از ۴۳۸۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ داشته ایم و خوشبختانه هموطنان از پیگیری های انجام شده راضی هستند.

وی افزود: از این تعداد تماس حاصل شده با سامانه ۱۹۰، ۶۵۶ شکایت در حوزه درمان توسط کارشناسان ثبت شده است و همچنین از کل شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۰، ۵۹۷ مورد قابل پیگیری بوده که همکاران ما در سامانه ۱۹۰ و ستاد درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی مشکلات مطروحه را بررسی و پیگیری کرده‌اند.

به گفته مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت، بیشتر تماس‌ها در خصوص دسترسی به پزشک متخصص و برخی اقدامات درمانی بوده که طی پیگیری‌های انجام شده از ستاد هدایت و ارجاع بیماران در دانشگاه‌های علوم پزشکی، اغلب آنها برطرف و اقدامات تشخیصی و درمانی لازم انجام شده است.

میردهقان ضمن تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان و مدیران سامانه ۱۹۰، گفت: ۷۵درصد تماس‌ها از هشت صبح تا هشت شب و مابقی از هشت شب تا هشت صبح بوده است. مدت مکالمات انجام شده ۱۴۷.۵ ساعت بوده و متوسط مدت انتظار تماس گیرندگان شش ثانیه و تکریم هموطنان سرلوحه خدمات ما بوده است.

وی ضمن تشکر از هموطنان گفت: هموطنانی که مشکلات آنها توسط کارشناسان ۱۹۰، ستاد وزارتخانه و دانشگاه مرتفع شده بود، طی ۱۰۴ تماس از پیگیری‌ها و رسیدگی‌ها تقدیر و تشکر کردند؛ البته آنچه که ما و همکاران‌مان انجام می‌دهیم وظیفه ماست و خدمتگزار مردم هستیم.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: هموطنان برای طرح مشکلات یا پیشنهادات در خصوص خدمات اورژانس، بهداشتی، درمانی و دارویی در سراسر کشور می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.



لینک منبع :۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت

۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت/چگونگی دسترسی به "متخصص ... www.isna.ir/.../۴۳۸۰-تماس-با-سامانه-۱۹۰-وزارت-بهداشت-چگونگی-دسترسی-به-متخصص‎Cached26 مارس 2017 ... مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت دریافت مشکلات اورژانسی، بهداشتی، درمانی ... ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت www.eghtesadnews.com/...ها.../164008-تماس-با-سامانه-وزارت-بهداشت‎Cached26 مارس 2017 ... مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت دریافت مشکلات اورژانسی، بهداشتی، درمانی ... ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت - تی نیوز tnews.ir/news/a0df82591861.html 26 مارس 2017 ... دکتر میردهقان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از ۲۶ اسفندماه تاکنون بیش از ۴۳۸۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ داشته ایم و خوشبختانه هموطنان از پیگیری ... ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ معاونت درمان وزارت بهداشت - بتانیوز betanews.ir/.../۴۳۸۰-تماس-با-سامانه-۱۹۰-معاونت-درمان-وزارت-بهداشت/‎Cached28 مارس 2017 ... مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت دریافت مشکلات اورژانسی بهداشتی درمانی و. ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت/چگونگی دسترسی به ... - تبلیغات song-code-blogfa-com.defaeestu.v3b.ir/.../۴۳۸۰+تماس+با+سامانه+۱۹۰+وزارت+بهداشت/چگونگی+دسترسی+به+ ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت/چگونگی دسترسی به "متخصص" در صدر تماس‌های مردمی. مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به ... طی ده روزه گذشته صورت گرفت بیش از ۶۵۰ شکایت از وضعیت ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960108000636‎Cached8 ژانویه 1996 ... ... معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت ... بهداشتی، درمانی و دارویی، گفت: از ۲۶ اسفندماه تا کنون ۴۳۸۰ تماس با این ... گیشه نیوز - ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ معاونت درمان وزارت بهداشت www.gishenews.com/اخبار.../72231-1490696727-5615۴۳۸۰-تماس-با-سامانه-۱۹۰-معاونت-درمان-وزارت-بهداشت.html 28 مارس 2017 ... صفحه نخست · اجتماعی · ایرانیوز; ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ معاونت درمان وزارت بهداشت. ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ معاونت درمان وزارت بهداشت. منتشر شده در ... ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت | خبرگزاری آریا | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../۴۳۸۰-تماس-با-سامانه-۱۹۰-وزارت-بهداشت/‎Cached26 مارس 2017 ... خبرگزاری آریا - مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی 190 جهت دریافت مشکلات اورژانسی، ... nosha.co - ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ معاونت درمان وزارت بهداشت inews.nosha.co/اخبار.../3555-1490696351-44۴۳۸۰-تماس-با-سامانه-۱۹۰-معاونت-درمان-وزارت-بهداشت.html‎Cachedسخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید پرتاب ماهواره‌بر ایرانی سیمرغ یک اقدام تحریک‌آمیز و مخل امنیت منطقه است و از نظر آمریکا، با این پرتاب، روح برجام نقض شده است. ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت/چگونگی دسترسی به 'متخصص ... khabarpu.com/k.php?u.../ZiNmG2q/...2K7YqNixINiv2KfYug== ۴۳۸۰ تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت/چگونگی دسترسی به 'متخصص' در صدر تماس‌های مردمی - خبر داغ | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان.