مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، رژیم غذایی متعادل همیشه اولین قدم برای کاهش وزن است. ورزش زمانی به کاهش وزن شما کمک می‌کند که با دقت، مقدار غذای دریافتی خود را کنترل کنید.

اگر همزمان با فعالیت بدنی، اشتهای شما افزایش یابد و کالری بیشتری دریافت کنید، روند کاهش وزن مناسبی نخواهید داشت. فراموش نکنید، ورزش کالری می‌سوزاند و طبیعتا به بدن شما فرم مناسبی می‌دهد و اگر رژیم غذایی متعادلی داشته باشید، به هدف خود دست می‌یابید.

اگر یک ورزشکار ناگهان ورزش را متوقف کند و به اندازه قبل غذا بخورد، سلول‌های بافت عضلانی چروکیده و سلول‌های بافت چربی متورم و پر می‌شود.به‌دلیل کاهش حجم بافت عضلانی و افزایش بافت چربی در آغاز این فرآیند ممکن است ترازو تغییری در وزن نشان ندهد، اما مدتی بعد افزایش وزن قابل مشاهده خواهد بود و شکل بدنی فرد را به هم خواهد زد.

برای این که اطمینان حاصل کنید، چنین اتفاقی برای شما نمی‌افتد، متعادل غذا بخورید و با ورزش کردن با شدت و تناوب مناسب، توازن و تعادل صحیح در بافت‌های عضلانی و چربی بدنتان برقرار کنید.



لینک منبع :آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟

آیا ممکن است ورزش موجب افزایش وزن شود؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/remedy-sport/sport-burden.html‎Cached Similarمجموعه: ورزش درمانی. آیا ممکن است ورزش موجب افزایش وزن شود؟ این یک موضوع جنجالی و بحث برانگیز است که در نتیجه یک مطالعه بیان شد. آیا این موضوع حقیقت دارد ؟ آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آیا-ممکن-است،-ورزش-موجب-افزایش-وزن-شود؟‎Cached19 فوریه 2017 ... تصویر آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟ به گزارش جام جم آنلاین ، رژیم غذایی متعادل همیشه اولین قدم برای کاهش وزن است. ورزش زمانی به کاهش ... آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟ - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=962165‎Cached19 فوریه 2017 ... آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟ توسط : Dr.moslehi. محققان می‌گویند این مساله احتمالا مربوط به تاثیر محرک ورزش بر اشتهاست. هر چه کالری ... آیا ممکن است ورزش موجب افزایش وزن شود؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../آیا-ممکن-است-ورزش-موجب-افزایش-وزن-شود؟‎Cached1 دسامبر 2014 ... آیا ممکن است ورزش موجب افزایش وزن شود؟ این یک موضوع جنجالی و بحث برانگیز است که در نتیجه یک مطالعه بیان شد. آیا این موضوع حقیقت دارد ؟ آیا ممکن است ورزش موجب افزایش وزن شود؟ | جمعیت بانوان فرهیخته farhikhtehsb.com/?p=13558‎Cachedاین یک موضوع جنجالی و بحث برانگیز است که در نتیجه یک مطالعه بیان شد. آیا این موضوع حقیقت دارد ؟ دکتر تیموتی چرچ در یک مطالعه در سال ۲۰۰۹ بر روی زنان یائسه ... آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟ - بهداشت نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../آیا-ممکن-است-ورزش-موجب-افزایش-وزن-شود/7606430 به گزارش بهداشت نیوز، رژیم غذایی متعادل همیشه اولین قدم برای کاهش وزن است. ورزش زمانی به کاهش وزن شما کمک می‌کند که با دقت، مقدار غذای دریافتی خود را کنترل ... آیا ممکن است، ورزش موجب افزایش وزن شود؟ - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148750218071923 19 فوریه 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، رژیم غذایی متعادل همیشه اولین قدم برای کاهش وزن است. ورزش زمانی به کاهش وزن شما کمک می‌کند که با دقت، مقدار غذای دریافتی ... آیا ممکن است ورزش موجب افزایش وزن شود؟ payeshonline.com/.../آیا-ممکن-است-ورزش-موجب-افزایش-وزن-شود؟‎Cached19 فوریه 2017 ... این یک موضوع جنجالی و بحث برانگیز است که در نتیجه یک مطالعه بیان شد. آیا این موضوع حقیقت دارد ؟ دکتر تیموتی چرچ در یک مطالعه در سال 2009 ... چرا ورزش کردن باعث افزایش وزن می‌شود؟! - مجله تناسب اندام fitnessmagazine.ir/weight.../why-exercising-makes-you-gain-weight/‎Cached Similar29 ا کتبر 2015 ... آیا بدنسازی قدتان را کوتاه می‌کند؟ تناسب اندام ... در مقاله‌ی امروز، ما لیستی از دلایلی که چرا ممکن است ورزش باعث افزایش وزن شما شود را بیان می‌کنیم. آخرین خبر | تناسب اندام/ آیا ممکن است ورزش موجب افزایش وزن شود؟ akharinkhabar.ir/.../تناسب-اندام-آیا-ممکن-است-ورزش-موجب-افزایش-وزن-شود؟‎Cached19 فوریه 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، رژیم غذایی متعادل همیشه اولین قدم برای کاهش وزن است. ورزش زمانی به کاهش وزن شما کمک می‌کند که با دقت، مقدار غذای دریافتی.