مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لکه‌های ناشی از پیری روی دست‌ها را چگونه از بین ببریم؟

به گزارش جام جم آنلاین ، هیچ روش درمانی یا داروی بدون نسخه نمی‌تواند لکه‌های دست‌هایتان را از بین ببرد. به این منظور، متخصصان سِرُم اسکین ـ سیوتیکال گیاهی را توصیه می‌کنند. این سرم، رقیق و طبیعی و حاوی ترکیبات گیاهی (عصاره خیار و آویشن) است که می‌تواند لکه‌های سیاه پوستی را کم کند.

درمان با تجویز پزشک می‌تواند باعث کمتر شدن لکه‌ها شود و از داروهای بدون نسخه بهتر است. برای این منظور، پیشنهاد متخصصان، داروی ترای‌لوما است که کِرمی موضعی بوده و باعث پوسته پوسته شدن و کاهش التهاب پوست دست‌ها و صورت می‌شود. این کرم را باید حدود هشت هفته استفاده کرد، اما برخی افراد بعد از چهار هفته مصرف آن وضع پوستشان خوب می‌شود.

وقتی در معرض نور خورشید یا پرتو فرابنفش قرار می‌گیرید، مواد موجود در ترای لوما می‌تواند باعث افزایش حساسیت نسبت به نور خورشید شود و لکه‌های پوستی را تیره‌تر کند. بنابراین یادتان نرود حتما کرم ضدآفتاب بزنید.

اگر کرم برای پوستتان جواب نمی‌دهد، از لیزردرمانی استفاده کنید.



لینک منبع :لکه‌های ناشی از پیری روی دست‌ها را چگونه از بین ببریم؟

لکه‌های ناشی از پیری روی دست‌ها را چگونه از بین ببریم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../لکه‌های-ناشی-از-پیری-روی-دست‌ها-را-چگونه-از-بین-ببریم؟‎Cached28 ژانویه 2017 ... یکی از نخستین نشانه‌های سالخوردگی، بروز لکه‌های روی دست است که به مرور و با گذشت زمان بیشتر می‌شود. لکه‌های ناشی از پیری روی دست‌ها را چگونه از بین ببریم؟ - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=960651‎Cached28 ژانویه 2017 ... یکی از نخستین نشانه‌های سالخوردگی، بروز لکه‌های روی دست است که به مرور و با گذشت زمان بیشتر می‌شود. به گزارش جام جم آنلاین ، هیچ روش درمانی یا ... لکه‌های ناشی از پیری روی دست‌ها را چگونه از بین ببریم؟ - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../لکه-های-ناشی-از-پیری-روی-دست-ها/.../6205307/‎Cachedیکی از نخستین نشانه های سالخوردگی، بروز لکه های روی دست است که به مرور و با گذشت زمان بیشتر می شود./ ، هیچ روش درمانی یا داروی بدون نسخه نمی تواند لکه های دست ... لکه های ناشی از پیری روی دست ها را چگونه از بین ببریم؟ - تی نیوز tnews.ir/news/7ec678911298.html‎Cached28 ژانویه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین ، هیچ روش درمانی یا داروی بدون نسخه نمی تواند لکه های دست هایتان را از بین ببرد. به این منظور، متخصصان سِرُم اسکین ... چگونه لک‌های پیری روی دست را از بین ببریم؟ - کوکا www.coca.ir/spot-aging-hands-eliminate/‎Cachedچگونه لک‌های پیری روی دست را از بین ببریم؟ لک‌های قهوه ای روی پوست دستتان شروع پیری را به شما گوشزد میکنند. همیشه روش هایی برای پیشگیری موثر این لک‌های ... لکه های ناشی از پیری روی دست ها را چگونه از بین ببریم؟ - btitr.com www.btitr.com/.../لکه-های-ناشی-از-پیری-روی-دست-ها-را-چگونه-از-بین-ببریم؟ 28 ژانویه 2017 ... یکی از نخستین نشانه های سالخوردگی، بروز لکه های روی دست است که به مرور و با گذشت زمان بیشتر می شود. لکه های ناشی از پیری روی دست ها را چگونه از بین ببریم؟ - btitr.com www.btitr.com/.../لکه-های-ناشی-از-پیری-روی-دست-ها-را-چگونه-از-بین-ببریم‎Cached28 ژانویه 2017 ... یکی از نخستین نشانه های سالخوردگی، بروز لکه های روی دست است که به مرور و با گذشت زمان بیشتر می شود. چگونه لک های پیری روی دست را از بین ببریم؟ - آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news2017430444129938.html‎Cached30 آوریل 2017 ... در این مقاله با راه ها و روش هایی برای از بین بردن لک های پیری روی دست آشنا خواهید شد . 6 روش جادویی برای از بین بردن لکه های پیری - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/eliminating-aging-spots.html‎Cached Similarاز بین بردن لکه های پیری لکه‌های روی پوست,لکه‌های پوست ,روشن‌تر شدن لکه‌ ها,بهبود لکه‌ها,کرمهای ضدلک ... این لکه‌ها به خصوص در پشت دست، صورت و سر مشاهده می‌شوند. بهترین روش‌ها برای خلاص شدن از شر لکه‌های ناشی از پیری روی دست‌ها https://www.alodoctor.ir/.../بهترین-روش-ها-برای-خلاص-شدن-از-شر-لکه-های-ناشی-از-پیری-روی-دست-ها‎Cached31 ا کتبر 2015 ... یکی از نخستین نشانه‌های سالخوردگی، بروز لکه‌هایی روی دست شماست و به مرور و با ... بهترین روش‌ها برای خلاص شدن از شر لکه‌های ناشی از پیری روی دست‌ها ... هیچ روش درمانی یا داروی بدون نسخه‌ای نمی‌تواند لکه‌های دستهایتان را از بین ببرد. .... ورم بعد از جراحی بینی را چطور از بین ببریم؟ ... بوتاکس چگونه عمل می‌کند؟