مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟

در گفت و گو با جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر احمدرضا یعقوبی، عنوان کرد: آلودگی‌های هوا ممکن است مسمومیت‌های خفیفی را در کودکان ایجاد کند که در این زمینه باید در هوای آلوده از حضور کودکان در فضای باز جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: آلودگی هوا علاوه بر مشکلات تنفسی، می‌تواند برای کودکان خستگی‌آور باشد و برای آن‌ها بیماری‌هایی را همچون تنگی نفس و سردرد و تهوع نیز به وجود آورد.

این متخصص کودکان اظهار کرد: متاسفانه در چند سال اخیر آلودگی هوا به قم نیز رسیده است و وضعیت ناسالم هوا برای گروه های حساس مشکلات حادی را به وجود آورده است. در این میان کودکان در معرض خطرات بیشتری هستند.

وی یادآور شد: اگر کودکانی دچار بیماری‌های تنفسی یا آسم هستند باید از مراقبت بیشتری برخوردار باشند و تا حد امکان بیرون از منزل نروند.

این متخصص کودکان خاطرنشان کرد:در صورتی که کودکان مجبور به تردد در سطح شهر هستند، از ماسک‌های بهداشتی و استاندارد استفاده کنند تا در معرض آلودگی قرار نگیرند.

وی بیان کرد: کودکان مبتلا به آسم نیز همواره اسپری مربوطه را به همراه داشته باشند و در صورت بروز علائم تنگی نفس در هوای آلوده از اسپری استفاده کنند.

یعقوبی عنوان کرد: در هوای آلوده باید تغذیه‌ای سالم تر در نظر گرفته شود و کودکان از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: توان جسمی کودکان محدود است و بسیاری از کودکان به راحتی در معرض هوای آلوده دچار بیماری می‌شوند، به همین دلیل باید مراقبت‌های بیشتری در روزهایی که خبری از هوای پاک نیست صورت گیرد.



لینک منبع :چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟

چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../چرا-کودکان-در-برابر-آلودگی-هوا-آسیب-پذیرند‎Cached23 ژانویه 2017 ... یک متخصص کودکان گفت: نوزادان و کودکان در برابر هوای آلوده، آسیب پذیرترند؛ چرا که توانایی لازم جهت مراقبت از خود در برابر هوای آلوده را ندارند. چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب پذیرند؟ - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1162139 23 ژانویه 2017 ... دکتر احمدرضا یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: آلودگی های هوا ممکن است مسمومیت های خفیفی را در کودکان ایجاد کند که در این زمینه با. چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ - خبرکو www.khabarku.ir/News/.../چرا-کودکان-در-برابر-آلودگی-هوا-آسیب-پذیرند به گزارش بهداشت نیوز، دکتر احمدرضا یعقوبی عنوان کرد: آلودگی‌های هوا ممکن است مسمومیت‌های خفیفی را در کودکان ایجاد کند که در این زمینه باید در هوای آلوده از حضور ... چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=71227&idG=1 23 ژانویه 2017 ... در گفت و گو با جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر احمدرضا یعقوبی، عنوان کرد: آلودگی‌های هوا ممکن است مسمومیت‌های خفیفی را در کودکان ایجاد ک. چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ - خبرلند khabarland.com/news/46631/index.html‎Cachedچرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند, آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین اخبار ورزشی, جدید. چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14851551602315 یک متخصص کودکان گفت: نوزادان و کودکان در برابر هوای آلوده، آسیب پذیرترند؛ چرا که توانایی لازم جهت مراقبت از خود در برابر هوای آلوده را ندارند. - بهداشت نیوز. چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../چرا-کودکان-در-برابر-آلودگی-هوا-آسیب‌پذیرند 23 ژانویه 2017 ... یک متخصص کودکان گفت: نوزادان و کودکان در برابر هوای آلوده، آسیب پذیرترند؛ چرا که توانایی لازم جهت مراقبت از خود در برابر هوای آلوده را ندارند. چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=101630‎Cached13 فوریه 2017 ... چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ نوزادان و کودکان در برابر هوای آلوده، آسیب پذیرترند؛ چرا که توانایی لازم جهت مراقبت از خود در برابر ... چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟ (شماره 216) - نشریه غذا و ... ghazanews.ir/.../چرا-کودکان-در-برابر-آلودگی-هوا-آسیبپذیرند-شماره-216.html 25 فوریه 2017 ... به نقل از ایسنا،دکتر احمدرضا یعقوبی عنوان کرد: آلودگی‌های هوا ممکن است مسمومیت‌های خفیفی را در کودکان ایجاد کند که در این زمینه باید در هوای آلوده ... علت آسیب‌پذیری زیاد کودکان در برابر آلودگی هوا - شفقنا زندگی life.shafaqna.com/FA/51604‎Cached23 ژانویه 2017 ... شفقنا زندگی - یک متخصص کودکان گفت: نوزادان و کودکان در برابر هوای آلوده، آسیب پذیرترند؛ چرا که توانایی لازم جهت مراقبت از خود در برابر هوای ...