مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محققان اعلام کرد که صحبت کردن با تلفن همراه و دادن پیام به هنگام ورزش کردن باعث می‌شود که از شدت ورزش کاسته شود. همچنین احتمال آسیب‌دیدگی‌ نیز افزایش می‌یابد.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: اگر در حالی که ورزش روزانه خود را انجام می دهید با تلفن صحبت کنید مغز شما به دو کار اختصاصی داده می‌شود و باعث می‌شود که شما تعادل خود را از دست بدهید. احتمال دارد با این کار به اسکلت عضلانی بدن شما آسیب وارد شود.

همچنین احتمال افتادن شما بیشتر می‌شود.

پیام دادن با تلفن همراه به هنگام ورزش ۴۵ درصد تعادل را کاهش می‌دهد. صحبت کردن با تلفن نیز ۱۹ درصد تعادل را کمتر می‌کند البته گوش دادن موسیقی با تلفن همراه تاثیر منفی بر ورزش ندارد.



لینک منبع :به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید

به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید - ایسنا www.isna.ir/news/.../به-هنگام-ورزش-با-تلفن-همراه-صحبت-نکنید‎Cached20 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا و به نقل از Science daily ، محققان اعلام کرد که صحبت کردن با تلفن همراه و دادن پیام به هنگام ورزش کردن باعث می‌شود که از شدت ورزش ... به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../به-هنگام-ورزش-با-تلفن-همراه-صحبت-نکنید‎Cached20 ژانویه 2017 ... به گزارش ایران اکونومیست به نقل از Science daily ، محققان اعلام کرد که صحبت کردن با تلفن همراه و دادن پیام به هنگام ورزش کردن باعث می‌شود که از ... Images for به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/421448/به-هنگام-ورزش-با-تلفن-همراه-صحبت-نکنید 20 ژانویه 2017 ... محققان معتقدند که استفاده از تلفن همراه باعث ایجاد مشکل در زمان ورزش کردن ... محققان اعلام کرد که صحبت کردن با تلفن همراه و دادن پیام به هنگام ورزش ... الف - هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید alef.ir/vdcbw0baarhbf9p.uiur.html?436984 توصیه به دیگران. کد مطلب: 436984. هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید. تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰. محققان معتقدند که استفاده از تلفن همراه ... الف - به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید alef.ir/vdcjomex8uqethz.fsfu.html?436982‎Cached20 ژانویه 2017 ... محققان معتقدند که استفاده از تلفن همراه باعث ایجاد مشکل در زمان ورزش کردن می‌شود و احتمال آسیب‌... به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید | محققان معتقدند که - قطره www.ghatreh.com/news/.../هنگام-ورزش-تلفن-همراه-صحبت-نکنید 19 ژانویه 2017 ... محققان معتقدند که استفاده از تلفن همراه باعث ایجاد مشکل در زمان ورزش کردن می شود و احتمال آسیب دیدگی را افزایش. به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید - بازدید https://buzdid.ir/post/.../به-هنگام-ورزش-با-تلفن-همراه-صحبت-نکنید?type... به گزارش ایران اکونومیست به نقل از Science daily ، محققان اعلام کرد که صحبت کردن با تلفن همراه و دادن پیام به هنگام ورزش کردن باعث می شود که از شدت ورزش کاسته ... به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید - سرخط www.sarkhat.com/.../به-هنگام-ورزش-با-تلفن-همراه-صحبت-نکنید-pzqxpd/‎Cached19 ژانویه 2017 ... محققان معتقدند که استفاده از تلفن همراه باعث ایجاد مشکل در زمان ورزش کردن می‌شود و احتمال آسیب‌دیدگی‌ را افزایش می‌دهد. هرلحظه، به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید harlahze.com/اخبار.../به-هنگام-ورزش-با-تلفن-همراه-صحبت-نکنید‎Cached20 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا و به نقل از Science daily ، محققان اعلام کرد که صحبت کردن با تلفن همراه و دادن پیام به هنگام ورزش کردن باعث می‌شود که از شدت ورزش ...