مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انواع «سردرد» و روشهای برطرف کردن آن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سید حامد موسوی درباره دلایل بروز سردرد اظهار داشت: از دیدگاه طب نوین برخی سردردها علل شناخته شده و برخی علل ناشناخته دارد؛ علل متنوعی در طب طبیعی ایرانی برای سردرد وجود دارد.

وی افزود: آنچه روشن است، بی‌خوابی و استرس در ایجاد بسیاری از سردردها موثر است؛ داروهایی از جمله بابونه برای سردردها به خصوص سردرد همراه با سینوزیت یا حتی سردردهای ناشی از استرس قابل درمان و تسکین است.

اسطوخدوس در درمان سردردهای ناشی از افزایش سودا و بلغم درمان‌کننده است

این پژوهشگر طب سنتی تصریح کرد: اسطوخدوس و صبر زرد در درمان سردردهای ناشی از افزایش سودا و بلغم درمان‌کننده است همچنین بادرنجبویه, به‌لیمو, سنبل الطیب و گل گاوزبان با افزایش قوا و کاهش ضعف قوای نفسانی و حیوانی موجب بهبود در افراد با ضعف مغز یا سردرد ناشی از استرس موجب درمان بیماریها خواهد شد.

دلایل سردرد در افراد لاغر

موسوی ادامه داد: در افراد لاغر، سردرد ممکن است به علت ضعف یا کاهش مواد مفید از جمله آهن یا حتی به علت افزایش صفرا و سودا در بدن باشد؛ در افراد چاق‌، سردرد ناشی از افزایش بلغم یا دم و بخار تولید شده در مغز است.

وی خاطرنشان کرد: ماساژ در درمان سردردهای ناشی از سردردهای گردن یا گرفتگی عضلات صورت مفید است همچنین فصد, حجامت و زالو در درمان سردردهای دموی یا سوداوی با رعایت اصول درمان طب سنتی درمان‌کننده است.

این پژوهشگر طب سنتی یادآور شد: طب سوزنی نیز با کاهش استرسها و گرفتگیهای عضلانی گردن و صورت و بهبود انرژیهای بیمار، می‌تواند در بهبود سردرد مفید باشد.



لینک منبع :انواع «سردرد» و روشهای برطرف کردن آن

انواع «سردرد» و روشهای برطرف کردن آن - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../انواع-سردرد-و-روشهای-برطرف-کردن-آن‎Cachedیک پژوهشگر طب سنتی تشریح کرد. انواع «سردرد» و روشهای برطرف کردن آن. شناسه خبر: 1296642 سرویس: اجتماعی. ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳. سردرد ... انواع سردرد و راه های درمان آن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/230344/انواع-سردرد-و-راه-های-درمان-آن‎Cached Similar3 سپتامبر 2012 ... باشگاه خبرنگاران: سردرد انواع متفاوتی دارد و اگر شدید باشد، زندگی بیمار و ... درمان : اگر سردرد غیرقابل تحمل باشد، پزشک داروی ضد افسردگی و ضد ... انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../632264-انواع-سردرد-روشهای-برطرف-کردن-آن‎Cached28 ژوئن 2017 ... سردرد یکی از شایع‌ ترین شکایت های بیماران است که در بعضی موارد بسیار شدید و غیرقابل تحمل می شود. درمان سردرد بستگی به عامل ایجادکننده ... روشهای درمان سردرد بدون دارو - پارسی طب fa.parsiteb.com/روشهای-درمان-سردرد-بدون-دارو/‎Cached Similarبهترین روش مقابله با سردرد، در درجه اول پیشگیرى از وخیم شدن آن است. اگر جزء افرادى هستید که اغلب گرفتار سردرد هستند، بهتر است لیستى از تمام غذاهایى که ظرف ... انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن - افکار نیوز www.shahrekhabar.com/analysis/14986296008163‎Cached28 ژوئن 2017 ... انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن. سردرد یکی از شایع‌ ترین شکایت های بیماران است که در بعضی موارد بسیار شدید و غیرقابل تحمل می شود. درمان های خانگی برای سردرد کدامند؟ - نمناک namnak.com/درمان-خانگی-سردرد.p23255‎Cachedدرمان سردرد و درمان سردردباداروهای گیاهی و روش درمان سردرد و درمان سریع سردرد و درمان ... چای زنجبیل برای قرن ها در جهان شرق برای درمان انواع بیماری ها کاربرد داشته است. انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن - مجله اینترنتی دبیر daabir.ir/search/?...انواع+سردرد...روشهای+برطرف+کردن...‎Cached29 ژوئن 2017 ... جستجوی شما با کلمه " انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن " نتیجه ایی نداشت. گزارش تخلف. تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع ... انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن | رویداد ۲۴ rooydad24.com/.../انواع_سردرد_و_روشهای_برطرف_کردن_آن‎Cached2 آگوست 2017 ... اسطوخدوس و صبر زرد در درمان سردرد های ناشی از افزایش سودا و بلغم درمان کننده است همچنین بادرنجبویه, به لیمو, سنبل الطیب و گل گاوزبان با افزایش ... انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?...انواع+سردرد...روشهای+برطرف+کردن...‎Cachedبی باک/ یکی از مشکلات آزاردهنده هنگام صبح ایجاد بروز سردرد در افراد می باشد که می تواند در پی آن کل روز ما را خراب کند. سردردهای صبحگاهی می تواند علل مختلفی ... انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن - جالب نیوز jalebnews.ir/search/?...انواع+سردرد...روشهای+برطرف+کردن...‎Cachedجستجوی شما با کلمه " انواع سردرد و روشهای برطرف کردن آن " نتیجه ایی نداشت. گزارش تخلف. تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در ...