مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، طبق برآوردها حدود ۱۰ هزار نفر در هر سال در اثر ملانوما می میرند، چرا که این بیماری به سرعت در سراسر بدن گسترش می یابد و به اعضای دیگر مانند مغز و ریه ها حمله می کند. اکثریت افراد مبتلا به ملانوما به دلیل پیشرفت بیماری می میرند.

ریچارد نوبیگ، استاد دانشگاه ایالتی میشیگان در این باره می گوید: «ترکیب ما می تواند از پیشرفت سرطان جلوگیری کرده و به طور بالقوه موجب افزایش عمر بیماران شود.»

این مطالعه نشان داد که این ترکیب دارویی، حرکت سلول های ملانوما را ۸۵ تا ۹۰ درصد کاهش می دهد. به گفته محققان این داروی جدید موجب کاهش تومورها نیز می شود، به ویژه در ریه های موش هایی که سلول های ملانوما انسان به آن ها تزریق شده بود.

کیت اپلتون، دانشجوی دوره فوق دکتری در دانشگاه ایالتی میشیگان نیز بیان کرد: «این یافته ها یک کشف اولیه است که می تواند در مبارزه با سرطان پوست مرگبار ملانوما بسیار موثر باشد. این ترکیب دارویی به دنبال توانایی یک ژن برای تولید مولکول های RNA و پروتئین های خاصی در تومورهای ملانوما ساخته شده است. زیرا این فعالیت ژن، باعث گسترش بیماری می شود اما ترکیب دارویی کشف شده می تواند از آن جلوگیری کند.»



لینک منبع :کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست

کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/news/.../کشف-داروی-جدید-توقف-شیوع-مرگبارترین-سرطان-پوست‎Cached12 ژانویه 2017 ... دانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری از گسترش ملانوما (مرگبارترین شکل سرطان پوست) را داراست. کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست | پایگاه خبری ... 55online.ir/news/کشف+داروی+جدید+توقف+شیوع+مرگبارترین+سرطان+پوست 12 ژانویه 2017 ... کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست. دانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری از گسترش ... کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست | دیار باران ... www.diyarebaran.ir/.../کشف-داروی-جدید-توقف-شیوع-مرگبارترین-سر/ 12 ژانویه 2017 ... دانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری از گسترش ملانوما (مرگبارترین شکل سرطان پوست) را داراست. کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست - خبرلند khabarland.com/news/.../کشف-داروی-جدید-توقف-شیوع-مرگبارترین-سرطان-پوست‎Cached12 ژانویه 2017 ... کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست سلامت نیوز: دانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری ... کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست - سلامانه www.salamaneh.com/.../کشف-داروی-جدید-توقف-شیوع-مرگبارترین-سرطان-پوست 12 ژانویه 2017 ... سلامانه : دانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری از گسترش ملانوما (مرگبارترین شکل سرطان پوست) را ... کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست - میهن مگ https://mihanmag.com/.../کشف_داروی_جدید_توقف_شیوع_مرگبارترین_سرطان_پوست‎Cached15 مه 2017 ... کشف یک داروی جدید برای جلوگیری از شیوع بیماری است, کشنده ترین سرطان پوست . کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست. کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست www.sarpoosh.com/medical/medical.../medical-research951001149.html 12 ژانویه 2017 ... جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری از گسترش ملانوما (مرگبارترین شکل سرطان پوست) را داراست. کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست - خبرگزاری ... khabarfarsi.com/u/31357922 12 ژانویه 2017 ... کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست. دانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا 90 درصد توانایی جلوگیری از گسترش ... کشف داروی جدید توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست - پایگاه اطلاع ... langarnews.ir/73838/کشف-داروی-جدید-توقف-شیوع-مرگبارترین-سر/ 12 ژانویه 2017 ... دانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری از گسترش ملانوما (مرگبارترین شکل سرطان پوست) را داراست. جدیدترین داروی توقف شیوع مرگبارترین سرطان پوست | | روزنامه ... www.iran.pezeshk.us/archives/80119‎Cachedدانشمندان یک ترکیب دارویی جدید کشف کردند که تا ۹۰ درصد توانایی جلوگیری از گسترش ملانوما (مرگبارترین شکل سرطان پوست) را داراست. طبق برآوردها حدود ۱۰ ...