مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، نتایج این مطالعه که به مدت ۱۸ سال بر روی ۶۵ هزار داوطلب انجام شده، نشان می‌دهد که مصرف حداقل دو نوبت ماهی در هفته به طور مرتب باعث می‌شود که دست کم ۲۰ درصد شانس ابتلا به کم شنوایی در زنان کاهش یابد.

به عقیده پزشکان، پروتئین، چربی اشباع نشده، امگا ۶ و فسفر در ماهی باعث تاثیر مفید بر کارکرد مغز می‌شوند و خطر ابتلا به آترواسکلروز را نیز کاهش می‌دهند و بر تقویت سیستم‌های عصبی و شنوایی تاثیر به سزایی دارند.



لینک منبع :مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند

مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند - ایسنا www.isna.ir/.../مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می-کند‎Cached1 ژانویه 2017 ... پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند - مواد غذایی ... www.salamatnews.com/.../مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می‌کند-‎Cached1 ژانویه 2017 ... پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند | پایگاه خبری ... www.jamaran.ir/.../557576-مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می-کند‎Cached1 ژانویه 2017 ... پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/.../مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می‌کند/ 1 ژانویه 2017 ... پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند www.kanoon.ir/.../مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می-کند 5 ژانویه 2017 ... مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند - ساعت24 www.saat24.com/.../مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می-کند 1 ژانویه 2017 ... ساعت 24-پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می کند - خبرلند khabarland.com/.../مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می-کند‎Cached1 ژانویه 2017 ... سلامت نیوز:پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می شود. به گزارش سلامت ... مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند | شفقنا ... fa.shafaqna.com/news/299898/‎Cached1 ژانویه 2017 ... پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. به گزارش شفقنا به نقل از ... مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند - China Radio ... persian.cri.cn/921/2017/01/02/171s164832.htm 2 ژانویه 2017 ... پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. نتایج این مطالعه که به مدت ۱۸ ... مصرف ماهی از بروز کم شنوایی در زنان جلوگیری می‌کند - بهداشت نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../مصرف-ماهی-از-بروز-کم-شنوایی-در-زنان-جلوگیری-می‌کند/6670464 پزشکان امریکایی اعلام کردند: مصرف منظم ماهی و غذاهای دریایی در زنان باعث جلوگیری از کم شنوایی در میانسالی می‌شود. به گزارش «بهداشت نیوز» ...