مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه ساده تمدید عمر

به گزارش جام جم آنلاین ، گروه بین المللی دانشمندان به این نتیجه رسید، افرادی که حدود 20 گرم آجیل در روز مصرف می کنند کمتر به سرطان و بیماری های قلب و عروق مبتلا می شوند.

نتیجه تحقیقات آنها در مجله BMC Medicine منتشر شده است. متخصصان بیولوژی داده های 29 کار علمی در خصوص تأثیر آجیل و دیگر خوراکی ها از این نوع بر تندرستی انسان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

819 هزار نفر در این تحقیقات شرکت داشتند. محققان خوردن آجیل های مختلف از جمله دانه های جنگلی، گردو و بادام کوهی را پیشنهاد می کنند.

خوردن 20 گرم آجیل در روز تا 30 درصد بروز ایسکمی قلب را کاهش می دهد و تا 15 درصد ریسک ابتلا به سرطان و تا 22 درصد مرگ زودرس را کاهش می دهد.

آجیل ها حاوی مقدار زیادی فیبر، منیزیوم و چربی های اشباع نشده هستند که نقش مهمی در کاهش خطر بیماری های قلب و عروق و کاهش سطح کلسترول ایفا می کنند.



لینک منبع :راه ساده تمدید عمر

راه ساده تمدید عمر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2647483134403758077/راه-ساده-تمدید-عمر‎Cached7 دسامبر 2016 ... روش ساده تمدید عمر یافت شد. تصویر راه ساده تمدید عمر. به گزارش جام جم آنلاین ، گروه بین المللی دانشمندان به این نتیجه رسید، افرادی که حدود 20 گرم ... راه ساده تمدید عمر - Sputnik Iran https://ir.sputniknews.com/world/201612062042994/‎Cached6 دسامبر 2016 ... روش ساده تمدید عمر یافت شد. گروه بین المللی دانشمندان به این نتیجه رسید، افرادی که حدود 20 گرم آجیل در روز مصرف می کنند کمتر به سرطان و ... راه ساده تمدید عمر – بام میبد www.bamemeybod.ir/?p=6461 7 دسامبر 2016 ... افرادی که حدود ۲۰ گرم آجیل در روز مصرف می کنند کمتر به سرطان و بیماری های قلب و عروق مبتلا می شوند. جام جم آنلاین : گروه بین المللی دانشمندان به ... 5 راه تمدید عمر هارد دیسک شما www.lc-tech.com/mac/5-ways-to-extend-the-life-of-your-hard-drive/?lang... 5 نوامبر 2013 ... خانه → FileRecovery → 5 راه برای تمدید عمر هارد دیسک شما ... “بعضی چیز ها ساده مصرف کنندگان می توانند انجام دهند این است اجتناب از قرار دادن ... 5 راه های تمدید عمر هارد دیسک شما www.lc-tech.com/pc/5-ways-extend-the-life-of-your-hard-drive/?...‎Cached Similar5 نوامبر 2013 ... خانه → FileRecovery → 5 راه برای تمدید عمر هارد دیسک شما ... “مصرف کنندگان باید مطمئن شوید که به پیروی از توصیه ساده است که سازندگان سیستم ... چاپ نامه تمدید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری - بیمه کارآفرین www.karafarin-insurance.ir/.../نامه-تمدید-بیمه-نامه-عمر-سرمایه-گذاری-جدید.html?...‎Cachedتوجه : چنانچه حق بیمه شما از سوی شرکت / سازمانی که در آن شاغل می باشید از حقوقتان کسر می گردد ، نیازی به پرداخت حق بیمه با استفاده از اطلاعات مندرج در نامه تمدید ... آجیل بایگانی - Barico Club - Barico Club | باریکو کلاب www.baricoclub.com/?tag=آجیل‎Cachedراه ساده تمدید عمر ! گروه بین المللی دانشمندان به این نتیجه رسید، افرادی که حدود 20 گرم آجیل در روز مصرف می کنند کمتر… ۰; ۱۸٫۰۹٫۹۵. Scroll to Top ... بیمه عمر و سرمایه گذاری | ازکی | آنلاین بخریم https://www.azki.com/blog/بیمه-عمر-و-سرمایه-گذاری/‎Cached7 مه 2017 ... در بیمه‌ عمر (بیمه‌ عمر ساده‌ زمانی‌) در صورت‌ فوت‌ بیمه‌ شده‌ در طول مدت‌ اعتبار ... بیمه‌ های‌ عمر زمانی‌ با سرمایه‌ نزولی‌ (مانده‌ بدهکار); بیمه ‌های‌ عمر زمانی‌ قابل‌ تمدید ... و درمانی‌ آنها رو به افزایش‌ است، بیمه‌ های‌ بازنشستگی‌ راه‌ حلی‌ برای‌ تهیه‌ یک ... رنگ مو و ۹ راه برای افزایش عمر آن - روزنو ruzeno.com/رنگ-مو-و-۹-راه-برای-افزایش-عمر-آن/‎Cachedساده ترین و ابتدایی ترین کار این است که بجای رنگ مو از های لایت کردن ... کمی می برد و هم به علت حفظ ظاهر طبیعی موها ، دیرتر نیاز به تمدید برای پوشش بیشتر دارد. پورتال بیمه سینا:: بیمه های عمر https://www.sinainsurance.com/index.php?...‎Cachedبیمه های عمر در بیمه سینا. ... بیمه‌ عمر در صورت‌ فوت‌ و یا به‌ اصطلاح‌ دیگر بیمه‌ عمر ساده‌ زمانی‌، نوعی‌ از بیمه‌ اشخاص‌ است‌که‌ ... بیمه‌های‌ عمر زمانی‌ قابل‌ تمدید ... مادی‌ و اقتصادی‌ و درمانی‌ آنها افزایش‌ پیدا می‌کند،بیمه‌های‌ بازنشستگی‌ راه‌ حلی‌ برای‌ تهیه‌ یک‌ درآمد ...