مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دکتر محمدجواد فاطمی با اشاره به ایام عزادارای ماه محرم، افزود: با توجه به ایام عزارداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، به عزاداران حسینی و هیئت ها و تکایا، توصیه می کنیم برای جلوگیری از هر گونه حادثه ای، نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: یکی از علل شایع سوختگی کودکان، سوختن با محتویات غذایی و دیگ‌های حامل آش، شله زرد، حلیم و...، و همچنین واژگون شدن این ظروف یا برخورد با این دیگ‌ها است.

فاطمی ادامه داد: از دیگر علل شایع سوختگی در کودکان برخورد با سماور یا ریختن سینی چای بر روی آنها به دلیل ازدحام جمعیت است.

وی گفت: استفاده از کابل و منابع برق غیراستاندارد و غیرمجاز برای تأمین برق ابزار و آلات مورد نیاز در هیئت ها، یکی دیگر از موارد بروز آتش سوزی است که می بایست مراقب بود.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته (ققنوس)، افزود: مراقب استفاده از لوله آهنی آب برای ساختن پرچم‌ها یا کتل‌های بلند باشید که گاهی با کابل برق فشارقوی در خیابان برخورد کرده و باعث تلفات جانی می شود.



لینک منبع :توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی

توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../توصیه-های-ایمنی-به-عزاداران-حسینی‎Cached10 ا کتبر 2016 ... رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته، برای پیشگیری از بروز سوختگی کودکان در هنگام تهیه نذورات، به مردم توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند. توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی/کودکان نسوزند - کودک و نوجوان ... www.salamatnews.com/.../توصیه-های-ایمنی-به-عزاداران-حسینی-کودکان-نسوزند 10 ا کتبر 2016 ... رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته، برای پیشگیری از بروز سوختگی کودکان در هنگام تهیه نذورات، به مردم توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند. Images for توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی/مراقب باشید کودکان نسوزند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/10/1519329 10 ا کتبر 2016 ... رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته، برای پیشگیری از بروز سوختگی کودکان در هنگام تهیه نذورات، به مردم توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند. توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی/کودکان نسوزند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../توصیه-های-ایمنی-به-عزاداران-حسینی-کودکان-نسوزند/ دکتر محمدجواد فاطمی با اشاره به ایام عزادارای ماه محرم، افزود: با توجه به ایام عزارداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، به عزاداران حسینی و هیئت ها و تکایا، توصیه می ... توصیه های ایمنی به عزاداران حسینی/کودکان نسوزند - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../توصیه-های-ایمنی-به-عزاداران-حسینی-کودکان-نسوزند‎Cached10 ا کتبر 2016 ... سلامت نیوز:رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته، برای پیشگیری از بروز سوختگی کودکان در هنگام تهیه نذورات، به مردم توصیه کرد نکات ایمنی را ... توصیه های اورژانس به عزاداران حسینی قبل از شروع ماه محرم - آسمونی www.asemooni.com/.../emergency-advice-before-starting-the-mourning-month-of-muharram 21 ا کتبر 2014 ... توصیه های اورژانس به عزاداران حسینی قبل از شروع ماه محرم. ... بیماران نیازمند به مراقبت های سوختگی، حوادث و سوانح ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی، ... مظلومان - توصیه های ایمنی اورژانس تهران به عزاداران حسینی www.mazloman.ir/post/868‎Cachedاورژانس تهران با توجه به ایام عزاداری به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا، توصیه‌ های بهداشتی و ایمنی به عزاداران حسینی ارائه داد. به گزارش مهر، بر اساس اعلام اورژانس ... افزایش ضریب ایمنی مسیرپیاده روی کاروان اربعین حسینی در شهر کهریزک www.shahrdari-kahrizak.ir/.../News/NewsView.aspx?...1... 21 نوامبر 2016 ... «وحید فروغی»، سرپرست آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک خبر داد ... توجه به تمهیدات لازم و ارائه توصیه های ایمنی به برپا کنندگان ایستگاه های ... همچنان در آماده باش کامل برای ارائه خدمات ایمنی به عزاداران به سر می بریم. شرکت گاز استان یزد/اخبار/تأکید مدیر عامل شرکت گاز استان یزد بر ... www.nigc-yazd.ir/Portal/.../ShowPage.aspx?...ID...‎Cachedالحسین علیه السلام بر رعایت توصیه های ایمنی و مصرف بهینه گاز از سوی برگزار کنندگان مجالس سوگواری در مکانهای اجتماع عزاداران حسینی تأکید کرد. به گزارش ...