مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، در سال های اخیر، استفاده از اسمارت فون ها در تشخیص بیماری ها با استقبال گسترده ای مواجه شده است، برای مثال؛ الکتروکاردیوگرام (نوار قلب).

پس چرا از این فناوری برای تشخیص آب سیاه چشم یا همان گلوکوم استفاده نشود؟ محققان کمبریج با استفاده از هدست مجازی Viewi موفق به انجام چنین کاری شده اند. بیماران برای اطلاع از سلامتی چشم هایشان به سادگی می توانند تست گلوکوم را در منازل شان انجام دهند.

در این روش، بیماران با قرار دادن دستگاهی مانند Gear VR روی چشمهایشان و اسمارت فونی که در این دستگاه قرار می گیرد ، می توانند سلامت چشم هایشان را مورد بررسی قرار دهند.

اما برنامه خاصی نیز باید روی اسمارت فون نصب شود و بیماران با کمک یک ریموت بلوتوثی می توانند بدون انجام هیچ گونه فعالیت پیچیده ای به تست آب سیاه چشمانشان بپردازند. هر چشم به مدت پنج دقیقه مورد بررسی قرار گرفته و بیماران می توانند این اطلاعات را با پزشک معالجشان به اشتراک بگذارند.

این دستگاه با قیمت ۲۶ دلار می تواند راه حل جدیدی را پیش روی محققان و بیماران قرار دهد تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیمار به کلینیک نباشد.



لینک منبع :بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید

بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/news/.../بدون-رفتن-به-مطب-از-سلامت-چشم-هایتان-با-خبر-شوید‎Cached14 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد. بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - پایگاه خبری ... www.entekhab.ir/.../news/.../بدون-رفتن-به-مطب-از-سلامت-چشم-هایتان-با-خبر-شوید‎Cachedمحققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد. به گزارش انتخاب، در سال های اخیر، استفاده ... بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147386892054088 14 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد. - عصر خبر. بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - ساوالان خبر ... khabarfarsi.com/u/25177354 14 سپتامبر 2016 ... ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد. به گزارش بلاغ، در سال های اخیر، استفاده ... بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - onvansho onvansho.ir/.../بدون-رفتن-به-مطب-از-سلامت-چشم-هایتان-با-خبر-شوید.html الف بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید. بدون رفتن به مطب از سلامت چشم بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد به . برچسب ها سفیدی ... بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - نیک صالحی ... www.niksalehi.com/.../بدون-رفتن-به-مطب-از-سلامت-چشم-هایتان-با.html 14 سپتامبر 2016 ... سلامت چشم در سال های اخیر، استفاده از اسمارت فون ها در تشخیص بیماری ها با استقبال گسترده ای مواجه شده است، برای مثال؛ الکتروکاردیوگرام (نوار ... بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - خبرگزاری بین ... caspress.com/151961/بدون-رفتن-به-مطب-از-سلامت-چشم-هایتان-با/ 15 سپتامبر 2016 ... بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید. محققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک ... میهن مگ - بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید https://mihanmag.com/.../بدون_رفتن_به_مطب_از_سلامت_چشم_هایتان_با_خبر_شوید‎Cached15 مه 2017 ... بدون رفتن به دفتر سلامت, اخبار مطمئن محققان قادر به ابداع یک راه حل جدید است که می توان در خانه و بدون مراجعه به کلینیک سلامت چشم با خبر است. بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - دانلود و نمایش ... www.airvideo.ir/.../بدون_رفتن_به_مطب_از_سلامت_چشم_هایتان_با_خبر_شوید‎Cachedبدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید. دانلود از روی رنگ چشم هایتان با روحیاتتان آشنا شوید ... دانلود قلیان سم سلامت · دانلود آموزش پخت مرغ کنتاکی. بدون رفتن به مطب از سلامت چشم هایتان با خبر شوید - مجله اینترنتی ... tnews.ir/news/337b70502043.html 14 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به ابداع راه حل جدیدی شده اند که از این پس می توان در منزل و بدون مراجعه به کلینیک از سلامتی چشم ها با خبر شد.